۲۹ آبان ۱۳۹۹

نگاهی به نمایشگر تبلیغاتی و دیجیتال LED ال جی سری LSAA

ال‌جی به منظور همراستا شدن با گرایشات رو به تغییر در طراحی مهندسی معماری برای همه انواع تسهیلات تجاری و تبلیغاتی مجموعه متنوعی از محصولات OLED و LED از جمله سری LSAA ال‌جی را ارائه می‌دهد که ساخت آسان‌تر نمایشگرهای بزرگ را به واسطه طراحی مونتاژ قطعات میسر می‌کند.

نمایشگرهای تجاری و تبلیغاتی دیجیتال ال‌جی با هدف ایجاد فضایی که منعکس‌کننده ارزش‌های تبحر در طراحی معماری و نمونه بارزی از آینده طراحی باشد محیطی را خلق می‌کنند که مهندسان و طراحان معمار می‌توانند تجربیات پویا و فراموش نشدنی را در آن بسازند و در عین حال نیز این حقیقت که فناوری به خودی خود یکی از عناصر طراحی به شمار می رود را پررنگ‌تر جلوه ‌دهند.

LSAA-12-Real-time-365-Care-Service-Indoor-LED-Signage-ID-D

مدل LSAA در نمایشگرهای جدید ال جی از طراحی مونتاژ بلوک برخوردار است. با این نوع طراحی، ساخت نمایشگرهای بزرگ مثل آب خوردن ساده می شود. ال جی محصول جدیدش را به شکل یک کابینت مجزا LED در ابعاد ۶۰۰ میلیمتر عرض، ۳۳۷٫۵ میلی متر طول و با قطر ۴۴٫۹  میلی متر ظراحی کرده است تا قدرت و سیگنال را به تمام نمایشگر کلی برساند؛ البته بدون افزودن کابل بین کابین ها به منظور صرفه جویی در زمان، جلوگیری از شلوغی و بی نظمی و همین طور کاهش هزینه.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: تقدیر مهندسان معمار امریکا از ابتکار و نوآوری ال جی در فناوری و طراحی دفتر کار

LSAA-11-Standby-Mode-Indoor-LED-Signage-ID-D

لازم به ذکر است که این نمایشگر قادر است تبلیغات را تا وضوح ۴K UHD و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ را نمایش دهد. توانایی ارسال و دریافت روان سیگنال ها به صورت بی سیم در این نمایشگر دیجیتال به لطف وجود فناوری رابط های اتصالِ بدون تماس ال جی (LG’s non-contact connector) با روش ارسال نیرو به هر نمایشگر امکان پذیر شده که از طریق رابط های پین یا گیره‌داری که در لبه های هر کدام از کابینت های LED گنجانده شده است میسر می شود.

تابلوهای تبلیغاتی LSAA ال جی از همان نیروی پردازش تصویر با کمک هوش مصنوعی بهره می برند که در تلویزیون های پیشرفته و پرطرفدار ال جی یافت می شود و به همین دلیل قادرند تصاویر شفافی را با فناوری نمایشگر خودتابش و فاصله باریک ۱٫۲ میلی متری پیکسل ها به نمایش گذارند؛ البته، این فاصله باریک در آینده، یعنی نیمه دوم امسال، به کمتر از یک میلی متر هم خواهد رسید. این محصول برای اطمینان از بازدهی و راندمان بیشتر از روش کاتودهای رایجی بهره می برد که در آن، کاتودهای LEDها معمول و متداول هستند و به یک پین یا گیره متصل می شوند تا از مصرف انرژی غیرضروری جلوگیری کرده و فقط ولتاژی را که هر پیسکل فرعی به آن نیاز دارد را تامین کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید