۰۶ تیر ۱۴۰۰

هماهنگی کامل با ارکستر فیلارمونیک سلطنتی با الهام از LG SIGNATURE

طی 16 ماه گذشته، همه‌گیری کرونا منجر به لغو رویدادهای زنده، تعطیلی موزه‌ها، گالری‌ها و سایر موسسات فرهنگی در سراسر جهان شده است. با عدم وجود بلیط فروشی و هزینه‌های پذیرش، حمایت مالی شرکت‌ها رگ حیاتی بسیاری از سازمان‌های مرتبط با هنر بوده است. در حالی که فاصله اجتماعی در انگلیس همچنان ادامه دارد، برند LG SIGNATURE و ارکستر سلطنتی فیلارمونیک (RPO) با مشارکت یکدیگر برای برگزاری جشن 75 امین سالگرد خود در ماه سپتامبر آماده می‌شوند.


برند LG SIGNATURE به عنوان یک شریک سازمانی بین المللی، محتوای دیجیتال اختصاصی RPO را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ از جمله پخش زنده و آنلاین کنسرت با اجرای نوازندگان ویولن سل، Sheku Kanneh-Mason ، و نوازنده باس باریتون، سر برین ترفل جونز.

رهبر موسیقی جدید RPO ، رهبر ارکستر تحسین شده واسیلی پترنکو، نقش سفیر برند LG SIGNATURE را بر عهده خواهد گرفت. طرفداران RPO و LG SIGNATURE به طور یکسان می‌توانند انتظار داشته باشند که یک همکاری جسورانه و پرماجرا را تجربه کنند.

از طریق این مشارکت، LG SIGNATURE از برنامه‌های اجتماعی RPO در انگلیس با هدف ایجاد جوامع قوی‌تر و فراگیر از طریق هنر پشتیبانی خواهد کرد. عقیده مشترک LG SIGNATURE و RPO این است که هنر توانایی عمیقی در اعتلای و کمک به مردم و فرهنگ ها دارد و می‌توانند در اوقات خوب و بد کنار هم قرار بگیرند. این دو همچنین با تلاش خلاقانه خود با هدف بهبود زندگی مردم گام برمی‌دارند.

از زمان راه‌اندازی برند LG SIGNATURE در سال 2016، این برند به واسطه شراکت با موسسات فرهنگی تاسیس شده مانند تئاتر باله آمریکا (ABT)، موزه هنرهای زیبای پوشکین در روسیه و خانه اپرای نفیس لا اسکالا در ایتالیا حامی هنر بوده است.

ال‌جی سیگنچر سهم هنرها و نقشی را که در تشویق امیدها و آرزوهای هنرمندان در همه جا بازی می کند، تشخیص داده و قدردانی می‌کند. حمایت از کار ارکستر سلطنتی فیلارمونیک به ال‌جی این امکان را می دهد تا به روش کوچک خود در بهتر کردن زندگی هر کسی که سازمان لمس می کند، کمک کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید