۰۷ تیر ۱۴۰۰

خلق دوباره تجربه B2B ال جی در چشم اندازی جدید

در حالی که برزیل هنوز تحت تاثیرات مخرب ویروس کووید-19 است، مشاغل در این کشور وضعیت فعلی را نه به عنوان یک تغییر کوتاه مدت بلکه یک مسیر بلند مدت در نظر دارند. بنابراین، دفتر ال‌جی الکترونیکس در برزیل به جای برداشتن گام‌های موقت برای رفع فاصله اجتماعی، اقدام به گشایش تسهیلات جدیدی کرد که به آنها امکان می‌دهد بدون ایجاد نقض قوانین فاصله اجتماعی، ضمن برقراری یک تجربه همه جانبه از محصولات ال‌جی، با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

مرکز راه‌حل های کسب و کار ال‌جی (BSC) در منطقه Barra Funda در بخش غربی سائو پائولو طراحی شده است تا فرصتی برای تعامل با محصولات ال‌جی در “مناطق” مختلف تجاری مانند هتل، بیمارستان، آموزش، خرده‌فروشی، اتاق جلسات و فرودگاه با امنیت و راحتی یک نمایشگاه خصوصی فراهم کند. ال‌جی BSC، از دستگاه‌های تهویه مطبوع تجاری گرفته تا علائم دیجیتالی و نمایشگرهای شفافOLED ، مکان یک مرحله‌ای برای همه موارد B2B است.

گمان می‌رود مرکز محصولات تجاری ال‌جی با مساحت 3000 متر مربع بزرگترین نمایشگاه در نوع خود در آمریکای لاتین باشد. علاوه بر این، شرکت کسب وکار ال‌جی به عنوان یک مرکز یادگیری و برخورداری از منطقه‌ای برای آموزش متخصصان تعمیرات تهویه مطبوع، با راهنمایی‌های عملی و نظری در مورد نحوه تعمیر واحدهای مسکونی و تجاری خدمت می‌کند. این فضا همچنین می‌تواند برای کارگاه‌های خصوصی، سمینارها و سخنرانی‌ها برای مشتریان، شرکا و همچنین کارمندان اختصاص داده شود.

اما آنچه واقعاً ال‌جی BSC را از سایر نمایشگاه‌ها متمایز می‌کند این است که محصولات با یکدیگر تعامل دارند زیرا بسیاری از محصولات ال‌جیB2B نیز هوشمند و قابل اتصال هستند. نمایشگاه همچنین دارای فضایی است که به طور خاص برای خانه متصل با استفاده از LG ThinQ، برند دستگاه‌های هوشمند این شرکت با هوش مصنوعی ساخته شده است.

جولیو بائک، رئیس ال‌جی الکترونیکس برزیل، گفت: «مرکز محصولات تجاری و کسب و کار ال‌جی یکی از بزرگترین پروژه‌های ما در کشور است و برای هدایت تجارت برند با نمونه کارها و اکوسیستم خدمات گسترده طراحی شده است. سرمایه‌گذاری در فضایی که شرکا و مصرف‌کنندگان ما بتوانند محصولات و راهکارهای ما را تجربه کنند، تمرکز ال‌جی بر نوآوری و فناوری را تقویت می‌کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید