۲۵ مرداد ۱۴۰۰

جایزه یک دهه نوآوری در تلویزیون برای LG OLED در جوایز EISA 2021

راهکارهای نوآورانه سرگرمی خانگی ال‌جی بار دیگر توسط بزرگترین متخصصان لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان مورد تقدیر قرار گرفت.

ال‌جی الکترونیکس با پنج نوآوری در سرگرمی خانگی خود و کسب افتخار برای فصل جوایز 2021-2022 به رکورد موفقیت چشمگیر خود در جوایز EISA افزود. جایزه EISA که هر ساله توسط انجمن تصویربرداری و صدا، بزرگترین سازمان تحریریه لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان برگزار می‌شود، محصولات زیر را به دلیل عملکرد فوق‌العاده و طراحی عالی ال‌جی برتر شناخت: تلویزیون‌های OLED ال‌جی با مدل‌های OLED65G1 و OLED48C1، تلویزیون‌ QNED Mini LED ال‌جی با مدل 75QNED99، ساندبار Eclair مدل QP5 و ایربادز TONE Free True Wireless Stereo مدل FP8.

تلویزیون 65 اینچی G1 OLED ال‌جی عنوان بهترین تلویزیون پریمیوم OLED در سال 2022-2021 EISA BEST PREMIUM OLED را در دهمین سال پیاپی افتخارات تلویزیون OLED ال‌جی کسب کرد. تلویزیون LG 65G1 با استفاده از پنل فوق العاده روشن OLED evo و پردازنده قدرتمند α (Alpha) 9 Gen 4 AI، استاندارد جدیدی را برای کیفیت تصویر و تجربه مشاهده نسل بعدی تعیین می‌کند. این تلویزیون ال‌جی، که از سوی داوران EISA به عنوان “یک اعلان هیجان انگیز” توصیف شده است، دارای پشتیبانی از Dolby Vision IQ و Dolby Atmos، اتصال HDMI اثبات‌شده در آینده و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های هوشمند است.

تلویزیون 48 اینچی C1 OLED ال‌جی اولین جایزه بهترین بازی تلویزیونی EISA را دریافت کرد. صفحه نمایش 48 اینچ 4K 120Hz، پنل OLED اختصاصی ال‌جی و فناوری‌های پردازش ویدئو با پشتیبانی از Dolby Vision HDR در هر چهار ورودی HDMI، هم برای اتاق نشیمن و هم سیستم بازی ایده‌آل است. علاوه بر این، ویژگی‌های Game Optimizer و Game Dashboard ال‌جی می‌تواند تنظیمات از پیش تعیین‌شده مخصوص ژانر، تنظیمات صفحه نمایش قابل تغییر، نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) و حالت تاخیر کم خودکار (ALLM) برای تصاویر را بدون بریدگی و کنترل پاسخگو ارائه دهد.

افتخار امسال تلویزیون EISA 8K نصیب تلویزیون QNED Mini LED ال‌جی شد که با ترکیب رنگ فناوری Quantum Dot NanoCell و نور پس زمینه mini LED در مقایسه با تلویزیون های LCD معمولی، جزئیات بیشتر و رنگ‌های دقیق‌تری ارائه می‌دهد. پنل Quantum Dot NanoCell ال‌جی روشنایی بیشتر، رنگ مشکی عمیق‌تر و رنگ‌های درخشان را ارائه می‌دهد، نور پس زمینه پیشرفته آن با مناطق کم نور منحصر به فرد، روشنایی دقیق را برای نسبت کنتراست فوق العاده بالا ارائه می‌دهد.

در بخش ساندبار، LG Eclair جایزه بهترین نوآوری در ساندبار (EISA SOUNDBAR INNOVATION) را برنده شد. ساندبار متمایز LG Eclair که جمع‌وجورترین ساندبار ال‌جی تا به امروز بوده و به ویژه برای فضاهای کوچکتر مناسب است، طراحی شیک و گردی دارد که در یک محفظه پارچه‌ای شیک قرار گرفته و با هر دکوراسیونی ترکیب می‌شود. این واحد کوچک اما قدرتمند دارای یک ساب ووفر بی‌سیم با دو درایور 5.25 اینچی و پیکربندی دوقطبی است که ارتعاشات را به حداقل می‌رساند تا کاربران بتوانند از عملکرد صوتی رضایت‌بخش با باس عمیق و غنی بدون ناراحتی همسایگان لذت ببرند.

هدفون LG TONE Free که برای اولین بار برای ال‌جی در دسته EISA IN-EAR HEADPHONES انتخاب شد، با داشتن ویژگی‌های پیشرفته‌ای که در هیچ محصول TWS دیگری یافت نشد، به دلیل برخورداری از صدای برجسته برنده شد. ایربادز LG FP8 با داشتن فناوری جدید 3D Sound Stage ال‌جی، حس واقعی فضا را تداعی می‌کند که به کمک درایورهای بزرگتر و دیافراگم‌ها برای بیس محکم و بدون اعوجاج ایجاد می‌شود. برای آرامش خاطر، قاب UVnano ال‌جی با LED UV-C در هنگام شارژ مجدد (باسیم یا بی‌سیم) میکروب‌ها و باکتری‌های نوک گوشی را از بین می‌برد. عمر باتری 10 ساعته بین شارژها، شارژ سریع و رتبه IPX4 همه به راحتی در حین حرکت کمک می‌کند؛ در حالی که طراحی ارگونومیک Arc Design ال‌جی، تناسب کامل را برای یک شیوه زندگی فعال تضمین می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید