۱۷ مهر ۱۴۰۰

مشتریان با ال‌جی طعم زندگی لوکس را می‌چشند

با توجه به اینکه بسیاری از ما زمان بیشتری را در خانه صرف می‌کنیم، شاید تعجب‌آور نباشد که علاقه به بازسازی و دکوراسیون داخلی در بالاترین حد خود قرار دارد. در سراسر جهان، صاحبان خانه‌ها در راستای شیک‌تر، کاربردی‌تر و راحت‌تر کردن فضای زندگی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ روندی که باعث رونق بازارهای لوازم خانگی درجه یک و مبلمان درجه یک نیز شده است.

برند LG SIGNATURE و Molteni & C S.p.A برای معرفی بیشتر مخاطبین به دید مشترکشان در مورد تجمل، دوباره نیروهای خود را به نمایش می‌گذارند تا محصولات تخصصی خود را برای شیوه‌ای بهتر از زندگی به نمایش بگذارند. گسترش مشارکت با سبک زندگی برتر و نام تجاری مبلمان ایتالیایی گواهی بر تعهد هر دو برند در جهت یک هدف مشترک است تا زندگی خوب را برای بیشتر مصرف کنندگان در دسترس قرار دهد.

همکاری سال گذشته با نمایش تلویزیون‌های LG SIGNATURE OLED در موزه مشهور Molteni در ایتالیا و فروشگاه‌های شاخص Molteni & C در سراسر اروپا و آمریکای شمالی به اوج خود رسید. امسال، این مشارکت بر فعال‌سازی انواع ابتکارات برای ترویج سبک زندگی برتر برای مخاطبان بیشتر تمرکز خواهد کرد.

از ماه جاری میلادی، مشتریان علاقمند می‌توانند برای سفارش محصولات LG SIGNATURE از نمایشگاه‌های تعیین شده Molteni & C دیدن کنند و ارتقای اتاق نشیمن یا اتاق خواب را بسیار راحت‌تر کنند. تلویزیون OLED ال‌جی نیز در فهرست مجموعه Molteni & C 2021 به عنوان بخشی از سری 505 UP این شرکت دیده می‌شود و شامل یک قفسه دیواری مدولار و سیستم چندرسانه‌ای بوده که توسط مدیر هنری Molteni & C یعنی نیکولا گالیزیا طراحی شده است. طراحی پیچیده و بهبودیافته این سیستم با احساس وحدت و مهارتی که با ارائه منحصر به فرد ارائه می‌شود هماهنگ است و آن را کامل می‌کند.

علاوه بر این، همکاری Molteni & C به پروژه Contract Atelier گسترش می‌یابد. این یک پروژه بازسازی مسکن لوکس است که توسط Molteni & C با مشارکت معمار مشهور و برند نامی جهانی در زمینه لوازم خانگی اداره می‌شود. محصولات LG SIGNATURE ماه آینده بر روی نمایشگرهای دیجیتالی در نمایشگاه جدید این برند در میلان به نمایش گذاشته می‌شود.

برند LG SIGNATURE با ایجاد مشارکت قوی با مارک‌های معتبر جهانی مانند Molteni & C، مزایای استفاده از ترکیب فناوری پیشرفته با زیبایی زیبا و مدرن را برای ایجاد یک فضای زندگی مجلل و زیبا نشان می‌دهد. و برای مصرف‌کنندگان که جنبه‌های ظریف زندگی را درک می‌کنند، ایجاد یک محیط زندگی که زیبایی و کارایی آن در هماهنگی وجود داشته باشد، آرزویی ارزشمند است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید