۱۳ بهمن ۱۴۰۰

بازگشت ال‌جی الکترونیکس به نمایشگاه AHR با معرفی مجموعه جدید HVAC 2022

فناوری‌های پیشرو در صنعت VRF، سیستم‌های پمپ حرارتی کارآمد انرژی، راه‌حل‌های IAQ و کنترل‌های انعطاف‌پذیر از پیشنهادات مهم در بزرگترین کنفرانس HVAC جهان هستند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، پیشرو در فناوری‌های تهویه مطبوع هوا، مجموعه قوی محصولات HVAC تجاری، تجاری سبک و مسکونی در سال 2022 را این هفته در نمایشگاه AHR 2022 در لاس وگاس به نمایش می‌گذارد؛ فناوری پیشرو در صنعت جریان مبرد متغیر (VRF)، جدیدترین سیستم‌های پمپ حرارتی کارآمد انرژی، محصولات کیفیت هوای داخل ساختمان، محصولات انعطاف‌پذیر اتوماسیون و اتصال ساختمان از جمله این محصولات هستند.

یکی از نکات برجسته، معرفی رسمی چیلر پمپ حرارتی اینورتر اسکرول ال‌جی (ISHPC) است. LG ISHPC با آوردن نوآوری در دسته چیلرهای هواخنک مبرد، از فناوری اینورتر برای ارائه آب سرد و گرم به منظور راحتی و کاربردهای فرآیندی استفاده می‌کند و نتیجه قدرتمندی را بدون قربانی کردن عملکرد آرام و بی‌صدا، انعطاف‌پذیری یا بهره‌وری انرژی ارائه می‌دهد.

ال‌جی استاندارد چیلرهای هوا خنک را با تلفیق ویژگی‌های طراحی کلیدی فناوری VRF با تولید آب سرد، به واسطه مجموعه‌ای قوی از ویژگی‌هایی با عملکرد بالا ارتقا می‌دهد و راه‌حلی انعطاف‌پذیر، مقرون‌به‌صرفه و با اندازه مناسب برای گرمایش و سرمایش پمپ حرارتی منبع هوا در اختیار مهندسان قرار می‌دهد.

همزمان با روند رو به رشد بازار به سمت برقی‌سازی، عملکرد محیطی ISHPC جدید ال‌جی با گرمایش بالا و تاثیر کم بر محیط یک راه‌حل مهندسی قابل اجرا است که نیازهای گرمایش آب گرم را برآورده می‌کند و در عین حال از استراتژی کاهش کربن پشتیبانی می‌کند.

استیو اسکاربرو، معاون ارشد فناوری‌های تهویه مطبوع، ال‌جی الکترونیکس ایالات متحده، گفت: « ما پس از ماه‌ها، برای پیوستن به این صنعت برای بازگشت به نمایشگاه AHR هم به صورت مجازی و هم حضوری هیجان‌زده هستیم. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جدیدترین پیشنهادات و نوآوری‌های محصول ال‌جی در کیفیت هوا، برق‌رسانی و اتصال هوشمند هستیم، زیرا در سال جاری و بعد از آن، نوآورانه‌ترین ابزارهای پیشرو در صنعت خود را برای کاربردهای تجاری و مسکونی به نمایش می‌گذاریم.»

شرکت‌کنندگان در بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت جهان برای مهندسان، پیمانکاران، توزیع‌کنندگان و دیگر متخصصان حرفه‌ای که از غرفه ال‌جی #N7906 بازدید می‌کنند، می‌توانند با جدیدترین فناوری‌های تهویه مطبوع ال‌جی و محصولات و کنترل‌های برنده جایزه تعامل داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ال‌جی که در نمایشگاه AHR 2022 معرفی شده‌اند، از غرفه ال‌جی الکترونیکس دیدن کنید. اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه کامل سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی را می توانید در lghvac.com بیابید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید