۱۲ بهمن ۱۴۰۰

تخته هوشمند LG CreateBoard؛ برای خلاقیت و همکاری بیشتر دانش‌آموزان در کلاس

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس در امریکا از نمایشگرهای تعاملی 2022 خود با نام تجاری LG CreateBoard و محصولات جانبی مانند پایه‌ها، چرخ دستی‌های همراه و سیستم Open Pluggable Specification (OPS) رونمایی کرد.

ویکتوریا سانویل، مدیر بخش آموزشی در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی گفت: «ال‌جی با فناوری‌های جدیدش از محیط‌های یادگیری انعطاف‌پذیر پشتیبانی می‌کند، قابلیت‌های مربی را افزایش می‌دهد، درس‌های جذاب‌تری را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند و حداکثر سود را از طریق سازگاری منبع باز با پلت‌فرم‌های نرم‌افزاری پیشرو ارائه می‌دهد تا در نهایت به بهبود آموزش مدرن کمک کرده باشد.»

محصولات هدفمند ال‌جی با توجه به نیازهای مختلف برای یادگیری حضوری، از راه دور و ترکیبی، به مربیان کمک می‌کند تا دانش آموزان را در جایی که هستند ملاقات کنند و دروس سفارشی‌تر را داشته باشند، زیرا موسسات آموزشی به طور فزاینده‌ای از یادگیری شخصی‌سازی شده استقبال می‌کنند.»

بر اساس این گزارش، ال‌جی با برنامه Life’s Good: Experience Happiness از مدارس سراسر ایالات متحده حمایت کرده و جوانان را به مهارت‌های سلامت روان برای مقابله بهتر با استرس و اضطراب، ایجاد انعطاف‌پذیری و حمایت از طرز فکر شادی مادام‌العمر مجهز می‌کند. این ابتکار به بیش از چهار میلیون دانش آموز با برنامه درسی مبتنی بر علم آموزش مهارت‌های شادی رسیده است.

تخته هوشمند LG CreateBoard نمایشگری در مدل‌های 65، 75 و 86 اینچ است که به دانش‌آموزان امکان می‌دهد ببینند معلم چه چیزی را ارائه می‌کند و از سیستم‌های مدیریت یادگیری، درایوهای ابری و پلت‌فرم‌های کنفرانس آنلاین برای تسهیل یادگیری حضوری یا ترکیبی/از راه دور پشتیبانی می‌کند.

این محصول جدید تقریباً با هر نرم‌افزاری کار کرده و جایگزینی ایده‌آل برای فناوری نسل جدید است. علاوه بر این، گستردگی کامل محصولات ال‌جی می‌تواند به مناطق مختلف قدرت دهد تا کاربردهای خلاقانه‌ای برای فضاهای کم‌استفاده بیابند، اتاق‌های چندمنظوره‌ای ایجاد کنند و بتوانند با نیازهای مختلف در طول روز مدرسه سازگار شوند.

سری CreateBoard ال‌جی با سیستم عامل اندروید و یک اسلات اختیاری OPS برای افزودن ماژول کامپیوتر تعبیه شده است. نمایشگرها برای پشتیبانی از سیستم‌های مدیریت محتوا، پلتفرم‌های یادگیری یا محصولات کنفرانس آنلاین در کلاس و از راه دور طراحی شده‌اند.

هر صفحه‌نمایش تعاملی CreateBoard ال‌جی دارای وایفای برای اتصال آسان خارج از جعبه است. وقتی معلمان و دانش آموزان به یک شبکه ملحق می‌شوند، این نمایشگرها امکان همکاری با نرم افزار ScreenShare Pro و Air Class داخلی را فراهم می‌کنند.

نمایشگرهای CreateBoard ال‌جی دو بلندگوی داخلی برای ارائه محتوای صوتی دارند و بلوتوث تعبیه‌شده به کاربران اجازه می‌دهد تا لوازم جانبی بی‌سیم مانند بلندگوهای خارجی، صفحه‌کلید، ماوس و غیره را متصل کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید