۱۱ بهمن ۱۴۰۰

بازی‌های ابری Nvidia به تلویزیون‌های ال‌جی آمد

سرویس بازی ابری انویدیا، پس از عرضه نسخه بتای اپلیکیشن در سال گذشته، در تلویزیون‌های ال‌جی عرضه می‌شود

شرکت انویدیا (Nvidia)، سازنده کارت گرافیک، به تازگی اعلام کرده است که اپلیکیشن GeForce Now انویدیا برای تلویزیون‌های ال‌جی از نسخه بتا خارج شده است. سرویس بازی ابری، که در نوامبر گذشته به صورت بتا برای تلویزیون‌های منتخب ال‌جی منتشر شد، به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را از سرورهای انویدیا که در فروشگاه‌هایی مانند استیم (Steam) و فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) خریداری شده‌اند، پخش کنید.

اگر تلویزیون ال‌جی 2021 شما از این سرویس پشتیبانی می‌کند، می‌توانید برنامه GeForce Now را از فروشگاه محتوای ال‌جی دانلود کنید. انویدیا برای جشن عرضه این سرویس، شش ماه سطح اولویت GeForce Now’s Priority رایگان را با خرید تلویزیون واجد شرایط ال‌جی بین ۱ فوریه تا ۲۷ مارس ارائه می‌کند.

اگرچه قبلاً امکان دسترسی به سرویس استریم انویدیا در Nvidia Shield وجود داشت، اما دسترسی مستقیم به این سرویس از طریق خود تلویزیون راه حل بسیار کارآمدتری است. اگر از آن دسته افرادی هستید که از قبل ست تاپ باکس انویدیا را ندارید و نمی‌خواهید دستگاه دیگری سازگار با GeForce Now را به تلویزیون خود وصل کنید، این گزینه ارزان‌تر است.

 پنج بازی جدید در این هفته به سرویس می‌آیند

در کنار عرضه رسمی برنامه تلویزیون ال‌جی، انویدیا می‌گوید که گزینه‌های جدید ارتقای رزولوشن را برای GeForce Now ارائه می‌کند. این قابلیت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که وقتی وضوح پخش استریم شما (که توسط پهنای باند شبکه تعیین می‌شود) کمتر از وضوح نمایشگر تلویزیون شما باشد، تفاوت را جبران کنند.

اکنون سه حالت ارتقای مقیاس وجود دارد: «استاندارد» که به‌طور پیش‌فرض روشن است، «بهبودیافته» که کیفیت بهتری را با خطر افزودن تأخیر ارائه می‌کند و «بهبودیافته با هوش مصنوعی» که بهترین کیفیت ارتقای مقیاس را ارائه می‌دهد اما فقط در Nvidia Shield یا رایانه های شخصی با پردازنده‌های گرافیکی انتخابی Nvidia در دسترس است. این ویژگی علاوه بر ارتقای مقیاس، می‌تواند محتوا را در زمانی که وضوح صفحه نمایش شما کمتر از وضوح پخش باشد، کاهش دهد.

علاوه بر این، انویدیا تعداد انگشت شماری بازی جدید را در این هفته به سرویس استریم خود عرضه می‌کند که عبارت‌اند از: Mortal Online 2، Daemon X Machina، Metro Exodus Enhanced Edition، Tropico 6 و Assassin’s Creed III Deluxe Edition.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید