۱۶ بهمن ۱۴۰۰

متنوع‌ترین و جدیدترین مجموعه محصولات تهویه مطبوع هوای ال‌جی در نمایشگاه AHR 2022

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، پیشرو در فناوری‌های تهویه مطبوع (HVAC)، مجموعه‌ای از بهترین راه‌کار‌های تهویه مطبوع تجاری خود، شامل سیستم‌های تهویه مطبوع صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی را در سال ۲۰۲۲ به نمایش می‌گذارد.

از جمله فناوری­‌های پیشرو در سیستم­‌های VRF (Variable Refrigerant Flow)، جدیدترین سیستم‌های پمپ­ حرارتی با مصرف بهینه انرژی، راه‌کار‌های کنترل کیفیت هوای داخل ساختمان و محصولات اتوماسیون و اتصالات را این هفته در نمایشگاه AHR 2022 در لاس وگاس به نمایش عموم خواهد گذاشت.

شرکت‌کنندگان در بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت جهان برای مهندسان سیستم‌های تهویه مطبوع، پیمانکاران، توزیع‌کنندگان و دیگر متخصصان حرفه‌ای که از غرفه #N7906 ال‌جی بازدید می‌کنند، می‌توانند از نزدیک شاهد جدیدترین فناوری‌های تهویه مطبوع ال‌جی باشند.

LG Split Compact DOAS (سیستم اختصاصی هوای فضای باز)

اسپلیت کامپکت DOAS LG که فینالیست جایزه نوآوری AHR 2022 در رده‌ی تهویه مطبوع است، دارای کویل (سیم‌پیچ) اصلی و کویل گرمایش مجدد گاز داغ است. همچنین هوای بیرون را که برای تهویه‌ی فضای اشغال شده، به ویژه برای تقویت فضاهای نیمه مسقف و فضاهای کار شده با داکت و لوله، لازم است را به طور کامل رطوبت‌زدایی، خنک یا گرم می‌کند.

اسپلیت کامپکت DOAS ال‌جی با کسب امتیاز نهایی در رده کیفیت هوای داخلی AHR 2022، دارای بخش بازیابی حرارت، گرافیک‌های داخلی در کنترل‌ DOAS و صفحه لمسی AC Smart است. ادغام کنترل‌های DOAS با سیستم VRF ال‌جی، باعث آسان شدن روند نظارت و کنترل روزانه توسط مدیران تأسیسات می‌شود.

آبگرمکن پمپ حرارتی اینورتر ال‌جی

آبگرمکن پمپ حرارتی اینورتر ال­جی، جایگزینی کارآمد در مصرف انرژی برای آبگرمکن‌های برقی یا گازی است. آبگرمکن پمپ حرارتی اینورتر ال‌جی، که یک گزینه‌ی ایده‌آل برای کاربردهای مسکونی است، آب گرم را با راندمان تایید شدهENERGY STAR با ۳.۷۵ UEF ارائه می­دهد. این آبگرمکن پمپ حرارتی اینورتر دارای کمپرسور اینورتر ال‌جی، عملکرد بی‌صدا ۴۲ دسی‌بلی و قابلیت اتصال به وای‌فای برای مدیریت از راه دور با استفاده از اپلیکیشن موبایل هوشمند LG ThinQ است.

Multi F MAX ال‌جی با LGRED° [واحدهای ۳۶K، ۴۲K و ۴۸K]

ال‌جی Multi F MAX با فناوری گرمایش LGRED یک سیستم پمپ حرارتی چند زونی با یک واحد بیرونی است که می‌تواند تا هشت واحد داخلی را به هم متصل کند. این محصول همچنین می‌تواند گرمایش مداوم تا ۲۵- درجه سانتی‌گراد و ۱۰۰ درصد ظرفیت را در ۱۵- سانتی‌گراد فراهم کند.

سیستم پمپ حرارتی Multi F MAX با فناوری گرمایش LGRED ال‌جی که برای کاربردهای خانگی و نیمه صنعتی ایده‌آل است، به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان واحدهای داخلی را در اتاق‌های مربوطه قرار داد و با فعال کردن تنظیمات دما، راحتی را افزایش داد؛ همه‌ی اینها در حالی است که این سیستم از سرمایش و/یا گرمایش بیش از حد جلوگیری می‌کند و در نتیجه نوسانات دمایی آزاردهنده را به حداقل می‌رساند.

MultiSITE VM3 ال‌جی

LG MultiSITE VM3 امکان کنترل مرکزی فناوری نوآورانه‌ی VRF ال‌جی و سیستم‌های ساختمانی غیر VRF را ارائه می‌دهد. VM3 با استفاده از Niagara Framework1 پیشرو در صنعت، یک رابط کاربری گرافیکی مبتنی بر وب HTML5 ارائه می‌کند که به راحتی می‌تواند برای رفع نیازهای ساختمان یا مشتریان سفارشی شود.

اپلیکیشن LG ThinQ

برنامه LG ThinQ امکان کنترل از راه دور سیستم‌های تهویه مطبوع ( HVAC ) ال‌جی را به همراه سایر لوازم خانگی این شرکت فراهم می‌کند. LG ThinQ شامل دستورهای فعال صوتی، امکان دسترسی از راه دور برای تکنسین‌ها و قابلیت برنامه‌ریزی به تفکیک اتاق‌هاست. با Smart Diagnosis (تشخیص هوشمند)، کاربران می‌توانند سوالات خود را مستقیماً از کارشناسان سیستم بپرسند تا از عملکرد صحیح دستگاه مطمئن شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ال‌جی در نمایشگاه AHR 2022، می‌توانید از غرفه‌ی ال‌جی الکترونیکس به شماره‌‌ی #N7906 دیدن کنید. اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه‌ی کامل سیستم‌های تهویه مطبوع ال جی را می‌توانید در lghvac.com بیابید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید