۲۰ فروردین ۱۴۰۱

معرفی چالش جهانی LG Future Home در اجلاس Alpha Wolves

ال‌جی «چالش جهانی نوآوری خانه آینده» را در اجلاس آلفا وولز معرفی کرد.

شرکت ال‌جی مشارکت با  نشست Wolves Summit، مسابقه‌ای را برای کشف فناوری‌ها و راهکارهای نوآورانه برای زندگی بهتر در خانه برگزار می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس چالش جهانی نوآوری در خانه آینده ال‌جی (LG Future Home Global Innovation Challenge) را در اجلاس آلفا وولوز (Alpha Wolves Summit)  در ورشو، لهستان اعلام کرد. این چالش با هدف قرار دادن استارتاپ‌ها و شرکت‌های با رشد سریع، به دنبال نوآوری‌ها و راهکارها برای زندگی راحت‌تر، مرتبط‌تر و سالم‌تر در خانه است.

اجلاس Alpha Wolves Summit یک رویداد ویژه است که در 7 و 8 آوریل به میزبانی Wolves Summit، پلت فرم ترکیبی برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های فناوری در اروپای مرکزی و شرقی (CEE)، برگزار می‌شود. این شرکت به دنبال ارتباط بازیگران صنعت فناوری با مدیران صندوق و سرمایه‌گذاری‌های نویدبخش است. ال‌جی و اجلاس وولز به عنوان شرکای نزدیک برای چالش جهانی نوآوری خانه آینده ال‌جی همکاری می‌کنند.

این چالش که انتظار می‌رود از سراسر جهان مورد توجه قرار گیرد، از شرکت‌کنندگان می‌خواهد بهترین ایده‌های خود را برای نوآوری‌هایی ارائه دهند که کیفیت زندگی و تجربیات کاربر را در خانه بهبود می‌بخشد. برندگان با LG Future Home، واحد مشتری سرمایه‌گذاری جدید این شرکت، کار خواهند کرد و منابع و بودجه برای کمک به توسعه بیشتر مفاهیم و بردن کسب‌وکارشان به مرحله بعدی در اختیار خواهند داشت. این ابتکار تازه اجراشده به عنوان یک فرصت عالی برای استارتاپ‌هایی که به تجاری‌سازی پیشنهادات خود نزدیک می‌شوند، برای جذب سرمایه‌گذاری بیشتر نیز عمل می‌کند. علاوه بر این، از 10 فینالیست برتر برای ارائه در کنفرانس سالانه شاخص Wolves Summit که از 24 تا 27 می در Wroclaw، لهستان برگزار می‌شود، دعوت خواهد شد.

موارد ارسالی برای چالش جهانی نوآوری خانگی آینده ال‌جی باید بر راه‌حل‌های مربوط به یکی از چهار دسته زیر تمرکز کنند: «ویژگی‌ها، لوازم جانبی یا خدمات جدید برای لوازم خانگی قابل ارتقای ال‌جی»، «لوازم خانگی منعکس‌کننده روندهای سبک زندگی جدید»، «نوآوری‌های جدید در مواد لوازم خانگی، اجزا و کنترل» و «تحول آینده لوازم خانگی».

اوه سای کی، معاون اجرایی و رئیس بخش مرکز تحقیق و توسعه شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما برای برگزاری چالش جهانی نوآوری خانه آینده ال‌جی با مشارکت اجلاس وولز هیجان زده بوده و مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با برندگان برای ایجاد راهکارهای هوشمند و راحت برای خانه آینده هستیم. ما به تقویت نوآوری باز و جستجوی شرکای همفکر برای ارائه تجربیات قانع‌کننده مشتری و زندگی بهتر برای همه ادامه خواهیم داد.»

آثار ارسالی برای چالش جهانی نوآوری خانه آینده از 8 آوریل تا 9 مه پذیرفته می‌شود. برای ارسال یک مورد یا کسب اطلاعات بیشتر درباره چالش، به challenges.wolvessummit.com/lg مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید