۲۱ شهریور ۱۴۰۰

تعهد ال‌جی به زندگی خوب با برنامه کاربردی AI ThinQ 

ال‌جی الکترونیکس برنامه LG AI ThinQ را به مشتریان خود معرفی کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که LG AI ThinQ برای ارتباط یکپارچه با محصولات و خدمات مجهز به هوش مصنوعی این شرکت طراحی شده است و به کاربر امکان دید کامل و دسترسی به همه لوازم خانگی سازگار را در خانه یا در حال حرکت می‌دهد.

هری الورو، رئیس بازاریابی شرکت‌های ال‌جی الکترونیکس، اعلام کرد: «ال‌جی معتقد است سیستم هوش مصنوعی پیشرفته آن در زمینه‌های مختلف، از مشاوره مشتری گرفته تا توسعه تولید، مفید خواهد بود. ایجاد یک تجربه خانه هوشمند که در واقع زندگی مشتریان ما را به طور قابل ملاحظه‌ای راحت‌تر می‌کند، چیزی است که ما را روزانه هدایت می‌کند. در ال‌جی، ما می‌خواهیم جهان خود را با ارائه محصولات پیشرفته که می‌تواند به شما در ایجاد ارتباطات بدون دردسر در خانه کمک کند، غنی کنیم. ما LG ThinQ را در محصولات جدید خود از تلویزیون تا یخچال، ماشین لباسشویی، کولر گازی و استایلر ادغام می‌کنیم. ما از همه مشتریان خود می‌خواهیم LG ThinQ را کاوش کنند و دریابند که چگونه زندگی را غنی می‌کند.»

آقای پارک کیونگ تاک، مدیر کل خدمات مشتری ال‌جی الکترونیکس در آفریقای غربی، گفت: «فقط با یک درخواست صوتی ساده در تلویزیون هوش مصنوعی ال‌جی (LG AI TV) پیشنهاداتی را مطابق با اولویت شما مانند فیلم، برنامه یا موسیقی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید دمای اتاق یا سایر دستگاه‌های متصل خود را بدون از دست دادن مطالب مورد علاقه خود تنظیم کنید. مرکز خدمات ال‌جی تعهد مستمر ال‌جی را برای سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات پس از فروش عالی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان نشان می‌دهد.»

آقای پارک تأکید کرد که مراکز خدمات ال‌جی برای تعمیر و نگهداری عمومی همه محصولات ال‌جی است. تعمیرات انجام شده مطابق با استانداردهای جهانی در تمام مراکز خدمات ال‌جی طبق مشخصات ال‌جی انجام می‌شود. بنابراین، از هماهنگی و محصول به خوبی یک مدل جدید اطمینان حاصل می‌شود.

۱ نظر

محمدرضا ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ پاسخ

زمان تحریما کجا بودید؟!

نظر دهید