۲۹ خرداد ۱۴۰۱

در تلویزیون‌های OLED ال‌جی، جزئیات تصاویر را با وضوح ببینید

تلویزیون ال‌جی تلویزیونی مورد تأیید کارشناسان است؛ تلویزیونی که هنرمندان هالیوود می‌پسندند.

تلویزیون‌های LG OLED توسط کارگردانان برجسته دنیا به عنوان تلویزیون‌هایی شناخته می‌شوند که استاندارد مربوط به کیفیت تصویر را تعیین می‌کنند. تلویزیون‌های LG OLED در هفتاد و دومین جشنواره سالانه فناوری و مهندسی امی (72nd Annual Technology & Engineering Emmy® Awards) از طرف کارشناسان فیلم مورد تقدیر قرار گرفته است.

بازیگر هالیوود راب لجاتو در حال انجام مصاحبه ای در مورد تلویزیون OLED در اتاق تاریک می‌گوید: «این دقیقاً همان چیزی است که فیلم ساز می خواهد شما در منزلتان ببینید». بازیگر هالیوود تیم میلر در حال انجام مصاحبه ای در مورد تلویزیون OLED در اتاق تاریک می‌گوید: «کنتراست بی‌نهایت، گویی تصاویر از قاب بیرون می‌آیند. این فوق العاده است». جایزه جشنواره امی (Emmy® Award) در سمت چپ تلویزیونی با پایه دیده می شود که درخت درخشانی در تاریکی را نشان می دهد.

سرگرمی؛ پشتیبانی از برترین پلتفرم‌های نمایش فیلم و سریال در LG OLED

تلویزیون‌های LG OLED از Netflix ,Disney+ ,Amazon Prime Video وApple TV پشتیبانی می‌کنند. اکنون می‌توانید از تمام فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های تلویزیونی و مستندهای مورد علاقه خود با کیفیت تصویر فوق‌العاده و صدای گیرا لذت ببرید.

Dolby Vision IQ و Dolby Atmos را به بهترین شکل خود ببینید و بشنوید

تلویزیون‌های LG OLED با جدیدترین راهکارهای Dolby عرضه می‌شوند. Dolby Vision IQ با استفاده از فراداده و حسگرهای نوری داخلی تلویزیون، کیفیت تصویر را بر اساس نوع محتوا و محیط اطراف بهینه‌سازی می‌کند در حالی که Dolby Atmos به صورت همزمان صدای گیرای چند بعدی را منتقل می‌کند. این ترکیبی قدرتمند است که تجربه واقعی‌تری را هنگام تماشای فیلم در اختیارتان می‌گذارد.

HDR 10 Pro ؛ HDR پیشرفته

از آنجا که HDR 10 از فراداده دینامیکی نظیر Dolby استفاده نمی‌کند، ما فناوری LG HDR خود را که از فراداده استاتیک بهره می‌جوید، برای ایجاد HDR 10 Pro یکپارچه کردیم. از این فراداده برای تنظیم رنگ و روشنایی، نشان دادن جزئیات بیشتر در هر دو صحنه روشن و تاریک و اصلاح رنگ استفاده می‌شود تا هر چیزی که تماشا می‌کنید واقع گرایانه تر به نظر برسد. این ویژگی همچنین موجب تشدید محتوای منظم HDR می‌شود که در نتیجه همه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه شما دینامیک‌تر و پویاتر خواهند بود.

Filmmaker Mode؛ به چشم‌انداز کارگردانان واقعیت بخشیده است.

™FILMMAKER MODE (حالت فیلم‌ساز) روان‌سازی حرکت، وضوح تصویر و سایر تنظیمات پردازش را خاموش می‌کند ولی نسبت‌های تصویر، رنگ‌ها و فریم ریت‌های اصلی را حفظ می‌کند. این ویژگی باعث نمایش دقیق تصاویر مدنظر کارگردانان می‌شود؛ در نتیجه تماشای فیلم را همانگونه که در نظر داشته‌اند، تجربه می‌کنید.

Auto Calibration؛ دقت در سطح یک متخصص

Auto Calibration با تنظیم انحرافات نمایشگر موجود در هر تلویزیون، کالیبراسیون را برای کارشناسان آسان‌تر می‌کند. این کار هم به صورت نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری قابل انجام است که امکان تنظیم دقیق‌تر را فراهم می‌کند. Auto Calibration با تنظیم تفاوت در رنگ و روشنایی انجام می‌شود که پتانسیل نمایشگر را به اوج می‌رساند و در نتیجه می‌تواند تصاویر دقیق‌تری را انتقال دهد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا از کیفیت فوق واقعی LG OLED در بهترین حالت خود لذت ببرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید