۳۰ تیر ۱۴۰۱

ادامه همکاری ال‌جی با LPGA به عنوان حامی رسمی مسابقات قهرمانی Amundi Evian

برند ممتاز با فیلم جدید و جذاب و تجربیات حضوری منحصر به فرد برای شرکت کنندگان در مسابقات، جاده‌ای به سوی کمال (Road to Perfection) را معرفی می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) بار دیگر شریک رسمی مسابقات قهرمانی آموندی اویان شد. این ششمین سال متوالی است که این برند ممتاز از مسابقات معتبر گلف زنان حمایت می‌کند. ال‌جی مفتخر است که به دنبال کمال در گلف است. این برند به ارائه فلسفه Art of Essence در برند LG SIGNATURE ادامه داده و محصولات ممتازی را ارائه می‌دهد که طراحی شیک و کاربردی را با جدیدترین فناوری ها ترکیب می‌کند.

در سراسر مسابقات قهرمانی Amundi Evian 2022، که از امروز آغاز شد و تا 24 جولای ادامه دارد، LG SIGNATURE آخرین پیشنهادات خود را در محدوده زیبای باشگاه گلف انحصاری Evian Resort به نمایش می‌گذارد.

این برند همچنین حضور خود را در مسابقات امسال از طریق تبلیغات و فعال‌سازی‌های منحصربه‌فرد مانند Hole In One توسط LG SIGNATURE در سوراخ 5 نشان می‌دهد. هر بازیکنی که بتواند در حین بازی ضربه‌ای به آنجا ضربه بزند، لوازم خانگی پریمیوم ال‌جی SIGNATURE برنده خواهد شد.

علاوه بر این، یک یخچال SIGNATURE ال‌جی که در نزدیکی سوراخ اول قرار گرفته و طراحی متمایز و ظریف این برند را برجسته می‌کند، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از نوشیدنی‌های باطراوت نگهداری شده در دمای عالی لذت ببرند. علاوه بر این، تلویزیون ال‌جی SIGNATURE OLED در هتل رویال، کاخ اویان ریزورت، نمایش داده می‌شود و رنگ‌های خیره‌کننده و کنتراست بی‌نهایتی را که تنها فناوری خود نورده ال‌جی می‌تواند ارائه دهد، به نمایش بگذارد.

ال‌جی به‌عنوان پذیرایی برای طرفدارانی که مدتی است به دلیل محدودیت‌های COVID-19 نمی‌توانند گلف بازان مورد علاقه‌شان را شخصاً ببینند، در حال برنامه‌ریزی رویدادی برای امضای قرارداد با سفیران LG SIGNATURE، کو جین یونگ و پارک سونگ هیون، گلف بازان زن برتر سیاره زمین است.

علاوه بر این، ال‌جی اخیراً از فیلم کوتاه «Road to Perfection» رونمایی کرده است. این فیلم کوتاه نشان می‌دهد چگونه گلف باز زن شماره یک جهان و سفیر برند LG SIGNATURE، کو جین یونگ، قهرمانی Amundi Evian و برند لوکس ال‌جی، همگی تلاش می‌کنند تا بهترین در کاری که انجام می‌دهند باشند. این فیلم الهام بخش و روشنگر است و به تماشاگران نگاهی به اشتیاق، مهارت و فداکاری کامل مورد نیاز برای برتری در بالاترین سطح می‌دهد. دومین فیلم کاوش در « Road to Perfection » ماه آینده اکران خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید