۰۱ مرداد ۱۴۰۱

آغاز سفری جدید: با هم جهان بهتری بسازیم

برای یک شهروند مسئولیت پذیر و مشارکتی، اداره یک تجارت جهانی نه تنها به معنای ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان در سراسر جهان است، بلکه به معنای ایجاد تأثیر اجتماعی مثبت در سراسر کره زمین است. ال‌جی با چشم‌اندازی پایدار برای زندگی بهتر مشتریان، تلاش می‌کند تا نوآوری پایدار را در همه زمینه‌های عملیات تجاری متنوع خود دنبال کند.

از آنجایی که مشکلات مبرم محیط و جامعه ما با تغییر زمان شتاب می‌گیرد، استراتژی‌های پایدار شرکت‌ها باید بر این اساس تکامل یابد. با درک این موضوع، ال‌جی از به‌روزترین چشم‌انداز خود برای دستیابی به تأثیر اجتماعی بیشتر رونمایی کرده است.

چشم انداز پایدار ال‌جی که به تازگی فاش شده است کاملاً با عبارت «زندگی بهتر برای همه» Better Life for All مطابقت دارد. در حالی که ال‌جی به طور مداوم تعهد خود را به ارائه سبک زندگی بهتر برای مشتریان از طریق محصولات و خدمات نوآورانه خود نشان داده است، این عبارت نشان دهنده یک قدم رو به جلو دیگر برای این شرکت است. از این پس، ال‌جی دامنه فعالیت‌های پایدار خود را گسترش می‌دهد تا نه تنها زندگی بهتری برای مشتریان خود ایجاد کند، بلکه برای محیط‌زیست، کارمندان، تامین‌کنندگان و برای همه کسانی که این سیاره را خانه فرامی‌خوانند.

با توجه به پایداری، Better Life for All تمرکز جدید ال‌جی را بر ایجاد یک محیط احیاکننده برای رفاه بهتر همه زندگی‌ها با ایجاد اقتصاد مدور نشان می‌دهد؛ اصطلاحی که مدل تولید و مصرف را توصیف می‌کند و ضایعات و استخراج منابع جدید را به حداقل می‌رساند.

این شرکت در نهایت از هدف خود برای آسیب کمتر زیست محیطی در اقتصاد خطی سنتی – سیستمی که در آن مواد به محصولات پردازش می‌شوند و سپس پس از استفاده دور ریخته می‌شوند – به سمت ایجاد یک فرآیند تجاری کاملاً جدید که گردش مجدد منابع محدود را ترویج می‌کند، حرکت می‌کند. ال‌جی با ابتکار جدید، بیشتر تلاش‌های زیست‌محیطی خود را به بازیابی و بازیافت محصولات استفاده‌شده هدایت می‌کند.

شعار Better Life for All متضمن تعهد ال‌جی به تحقق جامعه‌ای فراگیرتر و متنوع‌تر از طریق پذیرش تفاوت‌ها، و با تشکیل حلقه‌های ائتلاف نزدیک با کارمندان شرکت، شرکای شرکتی و سهامداران نیز هست.

در حالی که ال‌جی همواره تلاش کرده است تا با شرکای خود در راستای دستیابی به پایداری همکاری نزدیک داشته باشد، این شرکت در حال ایجاد دستورالعمل‌هایی برای همکاری بهتر با شرکای زنجیره تامین، پرورش فرهنگ شرکتی مهیج‌تر و معرفی محصولاتی است که برای همه در دسترس باشد.

تلاش‌های این شرکت در فعالیت‌های تجاری مستمر شامل رهبری مدیران سطح C و همکاری با شرکای شرکتی و سایر نهادهایی است که در هدف ال‌جی یعنی زندگی بهتر برای همه سهیم هستند.

اهداف و برنامه‌های خاص پایداری شرکت ال‌جی همانند چشم انداز آن، برای اجرای شیوه‌های مرتبط به طور مداوم در طول سال ها تغییر کرده است. در سال 2021،  ال‌جی چارچوبی جامع برای اقدامات پایدار خود ایجاد کرد. ابتکارات کلیدی بر اساس ساختار جدید ESG مجدداً تأسیس و طبقه‌بندی شدند و دستورالعمل‌های ارتباطی ESG شرکت برای اولین بار تنظیم شد.

امسال، ال‌جی برنامه گسترده ابتکارات ESG خود را در «برنامه زندگی بهتر 2030» BETTER LIFE PLAN 2030 که اخیراً اعلام شده است، اصلاح کرده است. با «برنامه زندگی بهتر 2030»، ال‌جی طیف وسیعی از ابتکارات را تحت دسته‌های گسترده «محیط زیست» و “جامعه” دنبال می‌کند.

برای اطلاع از اخبار بعدی بخش فراتر از خبر وبلاگ ال‌جی با ما همراه باشید، تا با چگونگی ایجاد محیطی سبزتر و تمیزتر از طریق سه طرح اول ESG آشنا شوید. می‌توانید کتاب داستان‌های LG Electronics ESG 2021-2022 و FACT BOOK را در اینجا پیدا کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید