۲۰ تیر ۱۴۰۱

نکاتی برای آماده کردن خانه برای تابستان گرم و کلافه‌کننده

پیک نیک‌های تابستانی و سفر به ساحل، فعالیت‌های فصلی عالی هستند، اما هیچ چیز بهتر از بازگشت به آرامش خانه در گرم‌ترین روزهای سال نیست. با فناوری نوآورانه خانه هوشمند ال‌جی، می‌توانید خانه خود را خنک، لذت بخش و راحت کنید. در اینجا، چند نکته و ترفند سریع برای داشتن بهترین زندگی تابستانی در خانه آورده شده است.

اتاق خواب خود را به بهترین فرار تابستانی تبدیل کنید

بدون کولر گازی دیواری قابل اعتمادمان که ما را از شب های گرم و بی‌خوابی تابستان نجات دهد، چه می‌کنیم؟

اما اگر کار کردن کولر گازی در طول شب ممکن است به شما کمک کند بهتر بخوابید، اما برای قبض انرژی شما تاثیر خوبی ندارد. با قابلیت نظارت هوشمند انرژی برنامه LG ThinQ، دسترسی فوری به اطلاعات آماری استفاده ماهانه برای هر دستگاه متصل ال‌جی به دست می‌آورید، که اطمینان حاصل می‌کند مصرف انرژی خود را حفظ می‌کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید، استراحت کنید و از خنکی از خانه لذت ببرید.

صرفه جویی در زمان و استرس در اتاق لباسشویی

تابستان اغلب می‌تواند به معنای شستن لباس‌های بیشتر باشد، زیرا خانواده‌ها زمان بیشتری را در بیرون زیر نور خورشید می‌گذرانند، و روز لباس‌شویی را خسته‌کننده‌تر می‌کند. با ابزار مناسب، می توانید زمان کمتری را صرف شستشو و زمان بیشتری برای لذت بردن از فصل تابستان کنید.

امروزه انواع ماشین لباسشویی و خشکشویی‌های خلاقانه‌ای وجود دارد که حدس و گمان را از روز لباسشویی دور می‌کند. برای مثال، ماشین لباسشویی با فناوری AI DD ال‌جی، با تعیین خودکار بهترین برنامه پس از اندازه‌گیری وزن و نرمی پارچه، به صرفه‌جویی در زمان و تلاش کمک می‌کنند. علاوه بر این، برنامه LG ThinQ طیف گسترده‌ای از دوره‌های شستشوی قابل دانلود را برای هر لباس ارائه می‌دهد؛ از سارافان‌های نخی سبک گرفته تا مایوهای پلی استر.

آشپزخانه خود را برای سرگرمی‌های تابستانی آماده کنید

تازه نگه داشتن تمام مواد و محصولات ذخیره شده ممکن است در طول تابستان طاقت‌فرسا چالش‌برانگیز باشد، اما در واقع نه با هشدار تاریخ ذخیره سازی برنامه LG ThinQ .

تاریخ ذخیره‌سازی مورد انتظار اقلام فاسدشدنی خود را در ویژگی «مدیر غذا» یخچال هوشمند ال‌جی یادداشت کنید و برنامه LG ThinQ به شما یادآوری می‌کند. علاوه بر این، بسیار خوب است که بدانید ویژگی نظارت هوشمند انرژی که برای تهویه مطبوع ال‌جی خود استفاده می‌کنید برای یخچال شما نیز کار می‌کند، بنابراین، در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارید، بیش از حد از دستگاه کار نمی‌کشید.

آیا میل به یک بستنی سرد شگفت انگیز برای تسکین گرما دارید؟ لذت بردن از غذای یخی مستقیماً از یخچال با کمک ویژگی Express Freeze که عملکرد یخ‌سازی و انجماد یخچال شما را افزایش می‌دهد، بسیار سریع‌تر و آسان‌تر است. فعال کردن این ویژگی از هر جایی در خانه امکان‌پذیر است، زیرا هم از طریق پنل یخچال و هم از برنامه LG ThinQ در دسترس است.

یک بعد از ظهر آفتابی تابستانی در خانه باید با چرت‌های بی‌پایان، خوردن بستنی جلوی تلویزیون و خواندن یک کتاب خوب در هوای خنک و راحت همراه باشد، همه این‌ها با لوازم خانگی هوشمند امکان‌پذیر است.

در وب‌سایت www.LGThinQ.com درباره لوازم هوشمند ال‌جی و برنامه ThinQ بیشتر بدانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید