۱۶ تیر ۱۴۰۱

گیمینگ با تلویزیون LG NanoCell؛ تجربه‌‌ای فراگیر

تلویزیون LG NanoCell به جدیدترین ویژگی‌های گیمینگ مهیج مجهز است و به بازی‌های شما جان می‌دهد.

تلویزیون نانوسلل ال‌جی تلویزیونی ایده‌آل برای گیمینگ است. با صفحه نمایش بسیار بزرگ تلویزیون LG Nanocell، غرق بازی‌های مورد علاقه خود شوید.

بهینه‌ساز بازی؛ بهینه‌ساز بازی (Game Optimizer)؛ تمام تنظیمات بازی شما در یک صفحه

بهینه‌ساز بازی برای انواع مختلف بازی از قبیل FPS ،RPG و RTS تنظیمات بهینه‌ای را در اختیار می‌گذارد. شما می‌توانید برای کنترل بیشتر روی تنظیمات تصویر و صدا به همه چیز در یک جا دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، می‌‌توانید بین فناوری‌های VRR و ™AMD FreeSync نیز تغییر وضعیت دهید. این کنترل اضافی اطمینان می‌دهد که همه بازی‌های شما شفاف و روان همراه با تأخیر، پرش تصویر و بریدگی کمتر باشد.

داشبورد بازی؛ دسترسی سریع به تنظیمات در طول بازی

داشبورد بازی جدید یک منوی ساده سازی شده است که به شما امکان می دهد تا به سرعت اصلاحات مربوط به برخی تنظیمات بهینه ساز بازی را در حین انجام فعالیت بررسی یا اعمال نمایید (تماماً در طول بازی). در حالی که داشبورد باز است، می توانید به منظور دسترسی به تنظیمات بیشتر یا تغییر رنگ صفحه نمایش سربالا به سبک گیمینگ به بهینه ساز برگردید.

گیمینگ پیشرفته؛ از زیر و بم بازی خود مطلع باشید.

تلویزیون LG NanoCell با پشتیبانی از Dolby Vision® HDR at در 120 هرتز 4K برای گیمینگ بسیار سریع و فراگیر تجربه شما را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. علاوه بر این، VRR ،ALLM و eARC با پشتیبانی از آخرین قابلیت‌های HDMI 2.1 تاری تصویر را کاهش داده و گرافیک روان و همگام‌سازی شده‌ای را در رزولوشن بالا منتقل می‌کند.

AMD FreeSync™ Premium؛ پیش به سوی استاندارد بالاتر

تلویزیون LG NanoCell جهت ارائه سرعت‌های نوسازی متغیر در محیط بازی ازAMD FreeSync™ Premium پشتیبانی می‌کند. این کار به صورت چشم‌گیری میزان بریدگی و بهم ریختگی را برای دستیابی به محیط بازی روان و غیرمنقطع کاهش می‌دهد.

HGiG؛ HD در گیمینگ را تجربه کنید.

به عنوان یکی از اعضای HGiG، ال‌جی با برخی از بزرگترین توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها در زمینه گیمینگ همکاری می‌کند تا تجربه بی‌نظیری از HDR را با تلویزیون‌های LG NanoCell ارائه دهد. HDR حس واقعی‌بودن بازی را افزایش می‌دهد تا شما را به طور کامل در جدیدترین بازی‌های HDR غوطه ور سازد.

مشارکت با پیشگامان صنعت؛ تجربه بی‌نظیر گیمینگ

از به روزترین فناوری تا مشارکت با برخی از بزرگترین اسامی در زمینه گیمینگ، تلویزیون LG NanoCell پیشنهاد کاملی برای تجربه فوق‌العاده گیمینگ ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید