۰۸ شهریور ۱۴۰۱

ادامه «تور جهانی OLED ART» و درخشش ال‌جی OLED در فریز سئول

جدیدترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی با کیفیت تصویر برتر و پیکسل‌های خودنورده، به سفر خود ادامه می‌دهند تا تقاطع هنرهای زیبا و فناوری نوآورانه را در این نمایشگاه هنری تأثیرگذار برجسته کنند.

پروژه ال‌جی OLED ART به Frieze Seoul (2 تا 5 سپتامبر) می‌آید و ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) کیفیت تصویر باورنکردنی تلویزیون‌های OLED این شرکت و امکانات جدید و هیجان‌انگیز برای بیان هنری را نمایش می‌گذارد. از زمان تأسیس پروژه ال‌جی OLED ART، ال‌جی هم‌افزایی بی‌سابقه‌ای با بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان ایجاد کرده است. این شرکت با پدید آوردن روند جدیدی در دنیای هنر و فناوری، تلویزیون‌های OLED خود را بهترین بوم دیجیتالی برای همکاری‌های به یاد ماندنی در دنیای هنر جلوه داده است.

 

تور جهانی OLED ART، به عنوان بخشی از پروژه LG OLED ART، که از مناطق مختلفی از جمله نیویورک، لندن، ونیز و بازل اجرا شده است، به سفر بین المللی الهام‌بخش و خلاقیت خود در Frieze Seoul ادامه می‌دهد.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی در آثار چندین هنرمند برجسته دیده می‌شوند و در گالری‌های برتر و رویدادهای هنری مشهور در سراسر جهان به نمایش گذاشته شده‌اند. ایستگاه بعدی تور جهانی OLED ART Frieze Seoul خواهد بود. این اولین باری است که Frieze در آسیا برگزار می شود و دومین باری که ال‌جی با هنرمند محترم بریتانیایی-هندی، آنیش کاپور همکاری می‌کند.

همانطور که در ماه ژوئن در Art Basel 2022 اتفاق افتاد، هنر دیجیتال تجربی کاپور در تلویزیون LG SIGNATURE OLED R خیره‌کننده در Frieze Seoul به نمایش گذاشته خواهد شد. آثار دیجیتالی مسحورکننده کاپور، که دارای اشکال سه بعدی و انتزاعی با رنگ‌های آهسته در حال تغییر و اشباع فوق‌العاده هستند، کاملاً با کیفیت تصویر بی‌نظیر OLED ال‌جی و فرم منحصربه‌فرد تلویزیون رول شدنی یک‌وجهی این شرکت هماهنگ است و چیزی خارق‌العاده برای دوستداران هنر در پایتخت کره جنوبی ارائه می‌دهد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED R Anish Kapoor Edition به عنوان بخشی از همکاری در حال انجام ال‌جی و کاپور، نیز در طول Frieze به نمایش در خواهد آمد. مدل انحصاری و ویژه شامل آثار هنری رسانه‌ای کاپور و همراه با گواهی شماره‌گذاری شده و امضای این هنرمند است.

ال‌جی همچنین با مجسمه‌ساز برجسته آمریکایی، بری ایکس بال، که اولین اثر هنری NFT خود را در این رویداد به نمایش می‌گذارد، همکاری کرده است. بال که به خاطر تولید مجسمه‌های چشم نواز و ترکیب سبک معاصر و کلاسیک شهرت دارد، برخی از خلاقیت‌های فیزیکی خود را به تصاویر دیجیتالی سه بعدی کامل با جزئیات باورنکردنی و «سطوحی» تبدیل کرده است که تقریباً می‌توان آن را حس کرد.

بازدیدکنندگان از Frieze Seoul می‌توانند آثار هنری مجسمه‌سازی NFT این هنرمند را در تلویزیون‌های پیشرفته OLED evo ال‌جی تحسین کنند و بافت‌ها و رنگ‌های مواد، از جمله فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی، را که در مجسمه‌های اصلی بال استفاده شده است، به دقت بازتولید کنند. تلویزیون LG OLED evo با ارائه روشنایی، وضوح و جزئیات بالاتر، تصاویری فوق‌العاده واقعی ارائه می‌کند که عملاً از صفحه نمایش بیرون می‌زنند.

در میان تلویزیون‌های پیشرفته این شرکت که آثار هنری را در فریز سئول به نمایش می‌گذارند، می‌توان به LG OLED Objet Collection Easel و LG OLED Objet Collection Posé اشاره کرد. این دو مدل از نظر زیبایی‌شناختی بخشی از جدیدترین تلویزیون‌های OLED با سبک زندگی نوآورانه ال‌جی هستند. Easel و Posé که برای تکمیل و نمایش آثار هنری ایده‌آل است، در پیچیده‌ترین گالری‌ها و موزه‌های هنری در خانه به نظر می‌رسند.

ال‌جی به ارائه تجارب هنری غنی در سراسر جهان ادامه می‌دهد و میزبان نمایشگاه‌ها و رویدادهای منحصربه‌فردی است که پیوند ذاتی و هماهنگی غیرقابل انکار هنر و فناوری را آشکار می‌سازد. پروژه OLED ART آن به تولید همکاری‌های هنرمندان به یاد ماندنی ادامه می‌دهد و به گسترش تعریف هنر کمک می‌کند. علاوه بر این، تجربیات الهام‌بخش و جدیدی را برای مشتری ارائه می‌کند. در Frieze Seoul، ال‌جی بار دیگر تعهد خود را برای ارتقای هنر و سبک زندگی از طریق کیفیت تصویر خود روشن تلویزیون‌های OLED بی‌نظیر خود ارج می‌نهد. هر اثر هنری دیجیتالی که توسط ال‌جی OLED زنده می‌شود، هنگام رونمایی در وب‌سایت پروژه بارگذاری می‌شود تا علاقه‌مندان به هنر و طرفداران OLED در سراسر جهان بتوانند در هر زمان و هر مکان از آن‌ها لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید