۲۴ شهریور ۱۴۰۱

دستگاه مراقبت از کفش ShoeCase و ShoeCare ال‌جی استایلر؛ ویژه کفش‌دوستان

دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر (LG Styler)، یک کمد، آینه، و دستگاه مراقبت از لباس بخار شیک و مینیمال است که روشی جدید و راحت برای نو کردن لباس ها در فاصله زمانی بین شست‌وشو ارائه کرده است.

حالا ال‌جی، غول لوازم خانگی و فناوری کره‌ای، با معرفی ShoeCase و ShoeCare ال‌جی استایلر در نمایشگاه IFA 2022، علاقه‌مندان به کفش‌های کتانی و تمیز و نو نگه داشتن کفش‌های با ارزش خود شگفت‌زده کرد.

دستگاه ShoeCare با پیروی از Styler که بر پوشاک متمرکز بود، به طور مشابه برای تازه کردن کفش‌ها با استفاده از ترکیبی از تکنولوژی TrueSteam و زئولیت معدنی ریز متخلخل جاذب رطوبت، طراحی شده است. این 2 روش برای از بین بردن بوی بد پا و از بین بردن رطوبت ناشی از آن در جلسات حدودا 37 دقیقه‌ای طراوت را به ارمغان می‌آورد.

 

این سیستم یک رویکرد مشابه را برای باطراوت کردن کفش‌ها در نظر نمی‌گیرد، زیرا تنظیمات دستگاه ذخیره‌سازی و تمیز کردن مخصوص کفش‌های کودک و بزرگسالان و انواع مواد تولیدشده، چه چرم، چه جیر، یا سایر مواد کفش با هم متفاوت است و از طریق 10 برنامه مختلف حداکثر مراقبت به عمل می‌آید.

از طرف دیگر جاکفشی LG Styler ShoeCase کفش مورد علاقه صاحب خود را شفاف نشان می‌دهد و به معنای واقعی کلمه، ویترینی برای کفش به حساب می‌آید. صفحه نمایش و جعبه‌های ذخیره‌سازی شفاف ShoeCase حتی به میز چرخان 360 درجه خود و طراحی ماژولار روی هم مجهز هستند تا واقعاً این انعطاف را به سطح دیگری برساند.

هنوز جزئیات دقیقی در مورد قیمت یا در دسترس بودن این محصول اعلام نشده است. اما بیش از آن انتظار می‌رود لوازم نگهداری و مراقبت نه تنها برای کفش‌های ورزشی، بلکه همه لوازم و مجموعه‌هایی که شایسته مراقبت و توجه سطح بعدی هستند، محبوب شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید