۱۴ مهر ۱۴۰۱

ال‌جی کسب‌وکار پلتفرم تلویزیون هوشمند خود را با webOS Hub پیشرفت می‌دهد

این آپدیت جدید رابط کاربری قابل تنظیم برای شرکای برند تلویزیون، محتوای بیشتر و راحتی برای کاربران ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) کسب‌وکار پلتفرم تلویزیون هوشمند خود را با انتشار اخیر هاب webOS خود، نسخه ارتقا یافته راه‌حل webOS برای شرکای شخص ثالث، گسترش داده است. با ارائه گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر به سازندگان تلویزیون‌های هوشمند و راحتی و محتوای بیشتر برای کاربران نهایی، webOS Hub برای شبکه گسترده‌ای متشکل از 200 برند شریک از جمله Seiki، Eko، Stream System، Konka، Aiwa و Hyundai در دسترس خواهد بود که از زمانی که ال‌جی مجوز اکوسیستم webOS خود را در اوایل سال 2021 آغاز کرد ده برابر افزایش یافته است.

WebOS Hub بیش از یک پلتفرم هوشمند، با پشتیبانی شرکای فناوری ال‌جی مانند Dolby، Realtek، Gracenote و CEVA ارائه می‌شود و توسط بیش از 160 پخش کننده از سراسر جهان تأیید شده است. آپدیت جدید تعهد این شرکت به گسترش تجربه کاربری نهایی را به مشتریان بیشتری در سراسر جهان نشان می‌دهد.

webOS Hub این امکان را برای برندها فراهم می‌کند تا رابط کاربری (UI) را به روش‌های مختلفی سفارشی کنند؛ مانند تنظیم دقیق صفحه اصلی با انتخاب طرح رنگ، اعمال سبک بصری مطابق با هویت آنها یا درج یک آرم برای نمایان شدن. ال‌جی با ارائه قابلیت طراحی webOS Hub ، به تولیدکنندگان تلویزیون‌های هوشمند امکان می‌دهد تا پیشنهادات خود را متمایز کنند و در عین حال تجربه کاربری گسترده‌تر و لذت‌بخش‌تری را ارائه دهند.

webOS Hub با قابلیت استفاده و ویژگی‌های شخصی‌سازی پیشرفته، مجموعه‌ای از محتوا را برای بررسی بر اساس سلیقه و ترجیحات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. Next Pick که در زمان واقعی صرفه جویی می‌کند، حداکثر سه برنامه زنده را از ایستگاه های پخش یا یک ستاپ باکس متصل و همچنین یک عنوان یا برنامه VOD توصیه می‌کند. علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید از Magic Explorer ال‌جی پشتیبانی می‌کند که اطلاعات مربوط به محتوای در حال پخش، مانند بیوگرافی بازیگران و مکان‌های فیلم‌برداری را نمایش می‌دهد.

علاوه بر این، webOS Hub با Clear Voice PRO تجربه مشاهده بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهد؛ ویژگی جالبی که شنیدن گفتگوهای روی صفحه را بسیار آسان می‌کند. WebOS Hub همانند نسخه قبلی خود، خدمات عمده پخش محتوا مانند Netflix، Disney+، Prime Video و سرویس محتوای ممتاز و رایگان ال‌جی، کانال‌های ال‌جی، را ارائه می‌کند. به این فهرست سرویس‌های پخش جدید مانند Fubo TV، با سرویس بازی ابری محبوب مانند NVIDIA GeForce NOW نیز اضافه می‌شود.

راهکار جامع ال‌جی برای تلویزیون‌های هوشمند، همراه با دسترسی به طیف متنوعی از محتوای با کیفیت بالا، مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته مانند پردازش تصویر پیشرفته، پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و بهینه‌ساز بازی را ارائه می‌دهد که تصویری دقیق و تنظیمات صوتی برای ژانرهای مختلف بازی به نمایش می‌گذارد. اولین تلویزیون‌های OLED مبتنی بر webOS Hub از برندهای تلویزیون شریک ال‌جی به زودی راه‌اندازی می‌شوند و ویژگی‌ها و ارزش‌های برجسته‌ای را در اختیار کاربران بیشتری قرار می‌دهند که از قبل برای مشتریان ال‌جی در سراسر جهان آشنا هستند.

پارک هیونگ سی، رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت:

«ما متعهد به اصلاح و گسترش اکوسیستم webOS Hub خود هستیم، که همچنان مصرف‌کنندگان بیشتری را با تجربه کاربری بی‌نظیر webOS ال‌جی آشنا می‌کند.»

اکنون بیش از 120 میلیون دستگاه در 150 کشور از webOS پشتیبانی می‌کنند که این تعداد با در دسترس بودن WebOS Hub جدید و بهبود یافته افزایش خواهد یافت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید