۲۵ مهر ۱۴۰۱

همکاری ال‌جی با Unity برای ارائه تجربیات جدید در فضای مجازی

همکاری این دو شرکت‌ برای توسعه فناوری‌های اصلی برای خانه‌های meta-home و انسان‌های دیجیتال است

ال‌جی الکترونیکس (LG) یادداشت تفاهم (MOU) با شرکت Unity، پلتفرم پیشرو در جهان برای ایجاد و اجرای محتوای سه بعدی (RT3D) بلادرنگ، برای توسعه خانه‌های meta-home و انسان های دیجیتال امضا کرده است.

Meta-home به کاربران این امکان را می‌دهد که یک “دوقلو دیجیتالی” بسیار دقیق از فضای زندگی شخصی خود ایجاد کنند و زمان خود را در یک نسخه پویا و مجازی از خانه خود بگذرانند. تمام محصولات ال‌جی نصب شده در خانه واقعی کاربر را می‌توان در خانه متا پیدا کرد. علاوه بر این، هر گونه تنظیماتی که کاربر در تنظیمات، ویژگی‌ها یا عملکرد دستگاه‌های ال‌جی خود در محیط دیجیتال انجام می‌دهد، در دنیای واقعی منعکس می‌شود و روشی نوآورانه و راحت برای کنترل و تجربه لذت‌بخش و جدیدی برای مشتری ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند با چیدمان مجدد مبلمان و لوازم منزل دیجیتالی خود را نیز سفارشی کنند و با سایر کاربران متاخانه از سراسر جهان گرد هم آیند تا نکات و تجربیات شخصی استفاده از راه‌حل‌های سبک زندگی پیشرفته ال‌جی را به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، meta-home دارای انسان‌های دیجیتالی فوق‌العاده‌ای است که می‌توانند تشخیص دهند که کاربران چه زمانی به کمک نیاز دارند. برای مثال اگر برای مدیریت یک عملکرد دستگاه خاص به کمک نیاز داشته باشند، پشتیبانی به موقع ارائه می‌دهند. این دستیارهای دیجیتال از طریق ادغام تشخیص صدای ال‌جی، پردازش زبان طبیعی و فن‌آوری‌های یادگیری متنی، و همچنین موتور پیچیده یونیتی، که در صنایع مختلف استفاده می‌شود، قادر خواهند بود به روشی بسیار طبیعی ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر مهارت‌های مکالمه‌ای، ساکنان مجازی متاخانه به لطف حالات و حرکات صورت واقع‌بینانه و متناسب با موقعیت، به تعامل‌ها احساس «انسانی» بیشتری می‌دهند.

دکتر کیم بیونگ هون، مدیر ارشد فناوری و معاون اجرایی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید:

«متا خانه‌ای که دارای انسان‌های دیجیتالی است، از فناوری‌های پیشرفته ال‌جی و درک عمیق مصرف‌کنندگان و محیط خانه، و قابلیت‌های بی‌نظیر Unity در RT3D و گرافیک‌های رایانه‌ای برای ارائه یک نوآوری واقعی در تجربه مشتری استفاده می‌کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید