۲۰ مهر ۱۴۰۱

ال‌جی و تبدیل زباله به ثروت از طریق بسته‌بندی دوستدار محیط زیست

ال‌جی به عنوان بخشی از تلاش‌ها و ابتکارات ESG خود در تلاش است تا به طور فعال از مواد سازگار با محیط‌زیست از مرحله تولید استفاده کند و با ارائه تجربیات سازگار با محیط‌زیست به مشتریان از طریق بسته‌بندی سازگار با محیط زیست، اثرات منفی زیست‌محیطی را کاهش دهد.

اخیراً، ال‌جی نیجریه آثار هنری ساخته‌شده از بسته‌بندی بازیافتی تلویزیون OLED ال‌جی را از طریق نمایشگاه هنری «LG Waste to Wealth» در گالری هنری نایک در لاگوس، نیجریه به نمایش گذاشت.

نمایشگاه هنری «LG Waste to Wealth» ال‌جی را با سازمان غیردولتی واکنش به تغییرات آب و هوایی آفریقا (NGO)، به نام Solution 17، و همچنین تعدادی از هنرمندان و تأثیرگذاران آینده‌دار محلی تشکیل داد. ال‌جی این خلاقان با استعداد و جوان را به چالش کشید تا فقط با استفاده از بسته‌بندی ال‌جی آثار هنری مبتکرانه بسازند و ثابت کنند که دادن ارزش و معنای جدید به زباله‌ها امکان‌پذیر است. در مجموع، بیست جعبه تلویزیون OLED به عنوان بوم، ابزار کولاژ یا عناصر تزئینی مورد استفاده قرار گرفت که بازدیدکنندگان گالری را شگفت زده کرد.

ال‌جی ، از طریق این نمایشگاه الهام‌بخش، با موفقیت تعهد خود را به پیشروی تلاش‌های پایداری نشان داد و در عین حال به مشتریان اطلاع داد که تلویزیون‌های OLED ال‌جی با در نظر گرفتن ردپای زیست‌محیطی آن‌ها، هم از منظر محصول و هم از منظر بسته‌بندی، طراحی شده‌اند.

ال‌جی به مواد بازیافتی روی آورده است که از جوهر رنگی برای تمام بسته‌بندی‌های تلویزیون خود استفاده نمی‌کنند، از جمله مجموعه تلویزیون‌های OLED پیشگام خود که از منابع به‌طور مؤثرتر و کارآمدتر از همیشه استفاده می‌کنند. علاوه بر این، این شرکت از طریق فناوری‌های پیشرفته خود، نمونه‌ای پیشرو است که از استفاده از پلاستیک کمتر و مواد بازیافتی بیشتر در بخش تلویزیون دفاع می‌کند.

از آنجایی که تلویزیون‌های OLED ال‌جی به نور پس‌زمینه نیاز ندارند، می‌توانند از قطعات کمتری نسبت به تلویزیون‌های LCD هم رده برای ساختاری ساده‌تر استفاده کنند که بهره‌وری منابع را بهینه می‌کند. به عنوان مثال، مدل 65 اینچی ال‌جی OLED evo سری 2022 تنها به 40 درصد پلاستیک معادل تلویزیون LCD خود نیاز دارد.

ال‌جی برای گسترش استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی، برخی از مواد بازیافتی اعمال شده در تلویزیون‌های LCD مانند QNED از سال گذشته را به عرضه‌های OLED امسال گسترش می‌دهد؛ حرکتی که باید تضمین کند سالانه 3000 تن پلاستیک زباله تنها از تلویزیون‌هایش بازیافت می‌شود..

همچنین از سال جاری، ال‌جی ساختار فیبر کامپوزیت جدیدی را برای تمام مدل‌های OLED evo به کار می‌برد تا وزن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و انتشار CO2 را کم کند تا حمل‌ونقل بسیار سبزتر شود. اکنون تقریباً 150 واحد از جدیدترین OLED evo را می‌توان از A به B در ظرفی با ارتفاع 40 فوت که وزن آن 2.3 تن کمتر از تلویزیون‌های OLED 65 اینچی C1 سال گذشته بود، منتقل کرد.

با نوآوری‌های متفکرانه این شرکت که سلامت و رفاه مصرف‌کننده و محیط‌زیست را در نظر می‌گیرد، ال‌جی به انجام وظیفه خود برای محافظت از سیاره زمین و هموار کردن راه برای فردایی روشن‌تر ادامه می‌دهد.

ارائه شده توسط ال‌جی نیجریه

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید