۱۹ مهر ۱۴۰۱

تلویزیون LG Objet؛ یک اثر هنری در گوشه‌ اتاق نشمین

تلویزیون LG Objet با سبک مینیمالیستی و استفاده از رنگ‌های خنثی و ملایم، با دکوراسیون هر محیطی سازگار است و می‌تواند یک هماهنگی بصری فوق‌العاده ایجاد کند.

با لمس یک دکمه بر روی ریموت کنترل ال‌جی، تلویزیون LG Objet می‌تواند با خواسته‌های کاربر سازگار شود. به این صورت که مثلاً، روکش پارچه‌ای خود را به‌دلخواه بیننده بالا یا پایین ببرد تا مطابق با زاویه دید کاربر باشد. یا حتی می‌توان فقط با فشار یک دکمه، کاور تلویزیون را به‌طور کامل پایین آورد تا کل صفحه‌نمایش برای بهترین تجربه تماشا نمایان شود. یا با پوشاندن بخشی از نمایشگر، عملکردهای منتخب سبک زندگی این محصول را مشاهده کرد.

پنل 65 اینچی OLED evo و پردازنده‌ی قدرتمند در تلویزیون LG Objet درحالت Full View Mode می‌تواند محتواهای بصری در هر ژانری را بارنگ‌های زنده، واقعی و کنتراست عالی نمایش دهد.

این تلویزیون بی‌نظیر همچنین دارای سیستم صوتی 4.2 کاناله 80 واتی است که موسیقی را شبیه به سینما در خانه برایتان مهیا می‌کند تا به‌طور کامل در محتوای موردعلاقه‌ی خود غرق شوید. تمام این امکانات برای این است که کاربر بهترین تجربه‌ی تماشای تصویر را در تلویزیون داشته باشد.

جذابیت‌ها و امکانات تلویزیون Objet ال‌جی به همین‌جا ختم نمی‌شود، چون یک مبتکر دانمارکی به نام «کوادرات» یک پوشش پارچه‌ای قابل تنظیم طراحی کرده که تلویزیون Objet ال‌جی را از تمام تلویزیون‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. این پوشش پارچه‌ای در سه رنگ بژ، قرمز کوادرات و سبز کوادرات عرضه می‌شود تا با سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی همه‌ی خانه‌ها سازگاری داشته باشد.

طراحی تلویزیون LG Objet نیز کاملاً متفاوت از تمام تلویزیون‌هایی است که تاکنون دیده‌اید. این تلویزیون با شیب متوسط تا 5 درجه در مقابل دیوار قرار می‌گیرد به‌طوری‌که انگار یک اثر هنری را در یک گالری مدرن تماشا می‌کنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید آن را هم‌سطح دیوار هم قرار دهید تا با فضای نشیمن یکپارچه شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید