۲۵ آبان ۱۴۰۰

رونق طراحی داخلی در روسیه با لوازم خانگی ال‌جی

در سال‌های 2020 و 2021 و دوران شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی، میلیاردها مصرف‌کننده با خانه‌های خود بسیار بیشتر آشنا شدند. همانطور که انتظار می‌رفت، تغییر دکوراسیون داخلی برای بسیاری از صاحبخانه‌ها و همچنین مستاجرها به اولویت اصلی تبدیل شده است.

طبق مطالعه‌ای که توسط شرکت بیمه Sberbank، یکی از زیرمجموعه‌های بزرگترین بانک روسیه، انجام شده است، نزدیک به 85 درصد از آپارتمان‌های قدیمی تا حدودی در طول سال 2020 بازسازی شده‌اند؛ لوازم خانگی با طراحی ویژه‌ای که به طور یکپارچه با فضای زندگی مشتریان روسی ادغام می‌شوند و حداکثر راحتی و تطبیق را ارائه می‌دهند در صدر تقاضا بودند. با چنین پس زمینه‌ای، ال‌جی فرصت را مغتنم شمرد تا طیف شیکی از لوازم خانگی مفهومی خود را در روسیه معرفی کند.

مجموعه شیک ال‌جی Objet به همراه نگرش ال‌جی برای ایجاد خانه‌ای یکپارچه‌تر، شیک‌تر و راحت‌تر در یک رویداد اختصاصی در مسکو به نمایش گذاشته شد. این مراسم با تم LG at New Heights بر روند جهانی زندگی شخصی‌سازی شده متمرکز شد و با ریست جهانی سرعت گرفت تا مصرف‌کنندگان را وادار به ارزیابی مجدد اولویت‌هایشان کند.

ال‌جی طیف متنوعی از سخنرانان مهمان را دعوت کرد تا بینش خود در مورد روندهای جدید و نوظهور سبک زندگی را  به اشتراک بگذارند و داستان‌های شخصی خود را در مورد این بگویند که چگونه راه‌حل‌های سبک زندگی خاص خانه‌هایشان را قابل استفاده‌تر و زندگی‌شان را بسیار آسان‌تر کرده است. شخصیت مشهور تلویزیونی، اکاترینا اودینتسوا، که اخیراً به خانه‌ای زیبا در کشور نقل مکان کرده است، خاطرنشان کرد که لوازم خانگی و ابزارهای پیشرفته ال‌جی به او و خانواده‌اش زمان و آزادی بیشتری داده است، و در عین حال به او اجازه می‌دهد تا طراحی داخلی خاصی را که همیشه در خواب می‌دیده ایجاد کند.

در قلب این رویداد، LG Objet Collection شرکت کنندگان را با سبک شیک بدون زحمت خود تحت تاثیر قرار داد. طراحی‌های نفیس ال‌جی با مواد ممتاز، زیبایی شناسی و کاربری نهایی، ظرافت و انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد که مصرف‌کنندگان روسی هنگام برنامه‌ریزی محیط زندگی عالی به دنبال آن هستند.

این رویداد به مهمانان این فرصت را نیز داد تا برخی از آخرین لوازم آشپزخانه درجه یک ال‌جی را در عمل تجربه کنند. مارکو پرازولی، سرآشپز ایتالیایی مقیم روسیه، برای نمایش روش‌های پخت سریع‌تر و کارآمدتر با استفاده از اجاق گاز مبله و روکار ال‌جی، مایکروویو ال‌جی، غذاهای لذیذی را تهیه و سرو کرد که ذائقه‌های این نمایشگاه را به وجد آورد.

وسایل آشپزی Objet با ظاهری چشم‌نواز و در عین حال ظریف و رنگ نعنایی پاستلی، کاملاً با پیشخوان‌های آشپزخانه و میزهای ناهارخوری مجاور همخوانی داشته و فضای نشستنی داشتند که از طراح داخلی آنا موراوینا و کتاب محبوب دکوراسیون منزل او، دستور العمل‌های دکوراسیون داخلی شاد، الهام گرفته است.

مجموعه لوازم خانگی ال‌جی که در رویداد اخیر مسکو به نمایش گذاشته شد، توانایی مستمر ال‌جی برای انطباق با روندهای زندگی در حال تغییر مصرف‌کنندگان را نشان داد. لوازم فریبنده این شرکت آماده است تا هر فضایی را در روسیه و فراتر از آن به بهترین شکل نمایش دهد.

ارائه شده توسط ال‌جی روسیه

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید