۲۳ فروردین ۱۴۰۱

مجموعه LG OLED Objet جایزه طلایی iF برای طراحی عالی را به خانه می‌آورد

از مجموعه OLED Objet Collection ال‌جی همراه با لوازمی که سبک زندگی مصرف‌کننده را از طراحی محصول تا خدمات ارتقا می‌دهند تقدیر و تحسین شد.

هیئت داوران متشکل از 132 کارشناس طراحی برجسته از بیش از 20 کشور به ال‌جی 20 جایزه اهدا کردند که از جمله آنها جایزه طلایی iF برای مجموعه OLED Objet Collection (مدل 65Art90) بود. از میان محصولات ال‌جی که جایزه دریافت کرده‌اند، 16 مورد برای طراحی محصول و 3 مورد برای رابط کاربری (UI) بوده است. امسال، از حدود 11000 ورودی دریافت شده، 73 متقاضی جوایز طلایی iF را دریافت کردند.

این جایزه به طور جامع محصولات را بر اساس معیارهای خود، که شامل تمایز و تأثیرگذاری است، در 9 رشته و دسته ارزیابی می کند – محصول، بسته بندی، ارتباطات، معماری داخلی، مفهوم حرفه‌ای، طراحی خدمات، معماری، تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) .

LG OLED Objet Collection، یکی از مجموعه تلویزیون‌های Lifestyle، بالاترین جایزه طلای iF را برای طراحی برجسته مانند سه پایه که با سبک مینیمالیستی و استفاده ظریف از رنگ‌های خنثی با هر اتاقی ترکیب می‌شود، دریافت کرد و پیچیدگی و هارمونی بصری آنی را برای هر فضای داخلی به ارمغان می آورد. کاربران می‌توانند کاور را پایین بیاورند تا وسعت کامل صفحه نمایش برای حداکثر تجربه مشاهده نمایان شود یا تا حدی نمایشگر را بپوشانند تا فقط مجموعه‌ای از عملکردهای مناسب با سبک زندگی را مشاهده کنند.

علاوه بر این، LG OLED evo Gallery Edition (77G2) ،LG OLED evo (65C2) و LG XBOOM 360 نیز به دلیل زیبایی‌شناسی، عملکرد و نوآوری‌های فنی پیشرو در رده طراحی محصول تقدیر شدند.

در دسته‌های UX، هر دو LG OLED Objet Collection و LG StanbyME (مدل 27Art10) برای آسودگی و راحتی مشاهده برای ارائه قابلیت استفاده بیشتر تقدیر شدند. یک صفحه نمایش لمسی بصری به StanbyME اجازه می‌دهد تا به راحتی کار کند. رابط کاربری که به طور خاص برای این محصول طراحی شده است بر خلاف هر رابط کاربری تلویزیونی بوده و بر اساس عادت تماشای شخصی بیننده طراحی شده است.

از سال 1953، طراحان و تولیدکنندگان تلاش کرده‌اند تا برچسب معروف iF را برای طراحی برنده شوند. جایزه طراحی iF که توسط iF International Forum Design GmbH مستقر در هانوفر اعطا می‌شود، در کنار جایزه طراحی Red Dot و IDEA (جایزه تعالی طراحی بین المللی) به عنوان یکی از سه جایزه برتر طراحی در جهان شناخته می شود. برنده شدن iF Design Award تأیید کیفیت برای طراحی برجسته و خدمات استثنایی به مشتریان است و برای مصرف کنندگان و کاربران، iF Design Award تضمین می‌کند که محصولی که این نشان را به نمایش می‌گذارد بهترین در کلاس خود است.

لی چول بائه، معاون ارشد و مدیر اجرایی مرکز طراحی نوآوری زندگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما بسیار مفتخریم که پس از دریافت جایزه طراحی Red Dot برای برتری طراحی، در جایزه طراحی iF نیز شناخته شدیم. ال‌جی الکترونیکس همیشه در تلاش بوده تا بهترین تجربیات کاربر و بالاترین ارزش زیبایی‌شناختی را ارائه دهد، به همین دلیل است که تلاش‌های ما توسط یکی از برترین جایزه‌های طراحی به رسمیت شناخته شده است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید