۲۸ اسفند ۱۴۰۱

راهکار نوین ال‎‌جی برای پارک وسایل حمل و نقل کوچک و شخصی

ال‌جی الکترونیکس و کلان شهر اولسان با یکدیگر همکاری کردند تا فرهنگ پارکینگ مناسبی را برای وسایل حمل و نقل شخصی (PM) همچون کیک‌بوردهای الکتریکی و احیای منطقه تجاری محلی در اولسان ایجاد کنند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) اخیرا یک قرارداد تجاری با شهر اولسان به امضا رسانده تا یک ایستگاه پارکینگ وسایل حمل و نقل شخصی را معرفی کرده و در نصب این ایستگاه‌های PM با یکدیگر همکاری داشته باشند. در مراسم امضای قرارداد، لی سانگ چان، مدیر دفتر ساخت و ساز و مسکن شهر اولسان و وو رام چان مدیر عامل کارخانه ۱۰ مرکز تجاری پلتفرم ال‌جی الکترونیکس حضور داشتند.

ایستگاه PM پارکینگی است که در آن وسایل حمل و نقل شخصی مشترک همچون کیک‌بردهای الکتریکی و دوچرخه‌های برقی را می‌توان به صورت بی‌سیم شارژ کرد. می‌توان از طریق برنامه Plus Pot نیز از این راهکار استفاده کرد. این اپلیکیشن توسط Current Dot عرضه شده که شرکت مستقل و زیرمجموعه ال‌جی الکترونیکس محسوب می‌شود.

زمانی که فرد یک وسیله نقلیه شخصی مشترک را در داخل این ایستگاه پارک می‌کند، امتیاز به یک حساب ثبت شده در پلاس‌پات واریز می‌شود. امتیازهای جمع شده در حساب را می‌توان با کوپن‌های موبایلی عوض کرد و از آن‌ها در کافه‌ها و همچنین فروشگاه‌ها استفاده کرد.

پلاس پات سرویسی است که با ارائه مشوق‌هایی در زمانی که وسیله نقلیه شخصی در محل تعیین شده برای شارژ پارک شود، راحتی را برای مسافران و همچنین مدیریت دستگاه‌ها فراهم می‌کند. در عین حال،‌ این یک تجارت ESG در نظر گرفته می‌شود که با بهبود ایمنی عابر پیاده و زیبایی شهری و همچنین تأثیر مثبت بر مناطق تجاری مجاورش، به جامعه و اقتصاد محلی کمک می‌کند.

شرکت Current dot در اکتبر سال گذشته اپلیکیشن پلاس‌پات را راه‌اندازی کرده بود و خدمات خودش را در ۲۰ موقعیت مکانی در داخل شهر اولسان آغاز کرد و حالا با افزایش تعداد ایستگاه‌ها نصب شده به پنج برابر قبلا، خدمات‌رسانی این اپلیکیشن در سراسر شهر گسترش پیدا کرده است. با امضای این تفاهم‌نامه تازه بین ال‌جی و شهر اولسان، حالا تلاش برای گسترش و اضافه کردن ایستگاه‌های بیشتر به مناطق مختلف شهر ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر کارخانه ۱۰ مرکز تجاری پلتفرم ال‌جی الکترونیکس یعنی وو رام چان در همین راستا اظهار داشته:

«ال‌جی الکترونیکس از طریق فناوری، تجربه حمل و نقل بسیار خوبی را برای شهروندان اولسان فراهم می‌آورد و به زیباسازی محیط شهری کمک می‌کند و علاوه بر این، از نزدیک با شهر اولسان همکاری خواهد کرد تا در کنار شرکت‌های حمل و نقل شخصی محلی نیز هم‌زیستی داشته باشیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید