۲۹ فروردین ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس نقش منحصربه‌فردی در میزگرد کاخ سفید دارد

در میزگرد اجرایی این ماه درکاخ سفید درباره تولید و استقرار پمپ حرارتی، مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس آمریکای شمالی یعنی توماس یون به مقامات ارشد دولت ایالات متحده آمریکا درباره پیشگام بودن ال‌جی در زمینه پمپ‌های حرارتی و همچنین پلتفرم‌های خانه هوشمند و قابلیت‌های بازاریابی دیجیتالی ال‌جی توضیحاتی را ارائه داد، مواردی که این شرکت را از سایر تولیدکنندگان متمایز می‌کند.

ال‌جی با درک آب‌وهوا، اقتصاد و مزایای مصرف‌کننده، پمپ‌های حرارتی را فراتر از سیستم‌های تهویه هوا و تهویه مطبوع (HVAC) گسترش داده است؛ حالا ال‎جی آبگرمکن‌های پمپ حرارتی و خشک‌کن‌های لباس با پمپ حرارتی را نیز ارائه می‌کند. ال‌جی با این محصولات، همراه با لوازم الکتریکی همچون اجاق گاز القایی و سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی، در زمینه برق‌رسانی پیشرو است، زمینه‌ای که بخش عمده‌ای از جنبش کربن زدایی در ایالات متحده را شامل می‌شود.

در گفتگوی ۹۰ دقیقه‌ای با مقامات دولت، آقای یون به همراه مدیرانی از دیگر تولیدکنندگان (به طور عمده شرکت‌های HVAC و آبگرمن در ایالات متحده)، توزیع‌کننده‌ها و رهبران کارگری درباره چگونگی گسترش صنعت تولید پمپ‌های حرارتی آمریکا، استقرار گسترده و ایجاد مجموعه‌ای از کارگران ماهر برای پاسخگویی به تقاضای روبه‌رشد پمپ‌های حرارتی در سراسر کشور به صحبت پرداختند.

کاخ سفید در بیانیه‌ای در همین زمینه اظهار داشته:

«این سیستم‌های گرمایش، سرمایش و آبگرم فوق‌العاده کارآمد که به عنوان پمپ‌های حرارتی شناخته می‌شوند، هزینه انرژی را برای خانواده‌های آمریکایی، صاحبان ساختمان‎‌ها، مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها پایین می‌آورند و انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهند. این پمپ‌های حرارتی می‌توانند مشاغل تولیدی و ساخت و ساز خوبی را ایجاد کنند، رقابت‌پذیری آمریکا را تقویت کنند و عملکرد ساختمان را در زمینه بهره‌وری انرژی بهبود ببخشند.»

ال‌جی در این گفتگو اعلام کرد که این شرکت قصد دارد برای اولین بار محصولات HVAC صدرصد الکتریکی و مبتنی بر پمپ حرارتی را در ایالات متحده تولید کند. آقای یون گفته:

«مشوق‌های دولتی در سطوح فدرال، ایالتی و محلی، تولید داخلی را تشویق و گسترش می‌دهد. همانطور که ماه گذشته به وزرات انرژی توضیح دادیم، ال‌جی در حال نهایی کردن برنامه‌های خودش برای ایجاد یک پایگاه تولیدی جدید در ایالات متحده آمریکا برای محصولات HVAC است که مبتنی بر پمپ حرارتی خواهند بود.»

به دنبال این رویداد نیز در وب سایت کاخ سفید بیانیه زیر در رابطه با ال‌جی منتشر شد:

«ساختمان‌ها اساس زندگی، کار و یادگیری ما هستند و تقریبا ۴۰ درصد از انتشارهای گازهای گلخانه‌ای در ایالات متحده را به خود اختصاص داده‌اند. استقرار پمپ‌های حرارتی در میلیون‌ها خانه و ساختمان آمریکایی، در کنار بهبود بهره‌وری انرژی و استقرار انرژی پاک، به مقابله با بحران آب‌وهوا، تقویت امنیت انرژی و استقلال ما، کاهش هزینه‌های انرژی برای مصرف‌کنندگان آمریکایی و ایجاد مشاغل با درآمد خوب برای کارگران آمریکایی کمک می‌کند. همه این موارد در حالی است که سطح سلامت در جوامع ما بهتر می‌شود.»

ال‌جی سرمایه‌گذاری‌های عمده دولت ایالات متحده در افزایش تقاضا از طریق مشوق‌های مالیاتی و تخفیف‌ها را تحسین کرد اما عدم آگاهی و آشنایی درباره مزایای فناوری پمپ حرارتی را مانع اصلی پذیرش آن در بازار دانست. آقای یون گفته که ال‌جی در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از آکادمی‌های آموزشی خود در سراسر کشور است تا بتواند تکنسین‌ها را آموزش بدهد.

جلب توجه مصرف‌کنندگان به پمپ‌های حرارتی نیز یک چالش بزرگ بازاریابی به شمار می‌رود. آقای یون توضیح داد:

«اینجا است که برندهای قابل اعتماد با بینش عمیق و مبتنی بر داده نسبت به مصرف‌کننده همچون ال‌جی می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند. ال‌جی به دنبال کمک به مصرف‌کنندگان است تا کل اکوسیستم انرژی خانه خود را بهبود ببخشند که شامل برق‌سازی، ذخیره‌سازی باتری، دستگاه‌های دارای گواهی انرژی استار و البته سیستم‌های راحت با پمپ حرارتی فعال است.»

آقای یون دیدگاه ال‌جی را به وزیر انرژی جنیفر گرانهولم و دیگر مقامات دولتی توضیح داده و گفته:

«ال‌جی محصولات پمپ حرارتی را بخش جدایی ناپذیر اکوسیستم خانه‌های سبز و هوشمند می‌بیند که مکمل لوازم خانگی متصل هستند و مهم‌تر از همه، ذخیره‌سازی انرژی و مدیریت انرژی با نرم‌افزارها و پلتفرم‌های پیشرفته را ادغام می‌کنند.»

او در پایان گفت:

«تحول بازار توسط فناوری‌های پمپ حرارتی امکان‌پذیر است و این کار تحقق وعده‎‌ای که مدت‌ها در انتظار خانه‌های هوشمند بوده را سرعت می‌بخشد. همه این موارد تأکیدی بر سبک زندگی بدون کربن امروزی هستند.»

ال‌جی در سطح جهانی قصد دارد تا انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) حاصل از تولید محصولات را ۵۰ درصد کاهش بدهد و انتشار GHG ناشی از استفاده از هفت محصول کلیدی خودش را تا سال ۲۰۳۰ نسبت به سال ۲۰۲۰ حدود ۲۰ درصد کمتر کند. علاوه بر این، این شرکت در نظر دارد تا سال ۲۰۲۵ ویژگی‌های دسترس‌پذیری را برای همه خطوط تولید خودش ارائه کند و تا سال ۲۰۳۰ میلادی نیز یک کتابچه راهنمای صوتی و راهنمای ویدیویی زبان اشاره برای هر محصول ال‌جی ارائه خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید