۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ال‌جی از پلتفرم Primefocus Health رونمایی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی از Primefocus Health رونمایی کرده است که یک سرمایه‌گذاری جدید به شمار می‌رود و هدف از آن نیز استفاده از فناوری‌های نوآورانه و درمان‌های جدید مراقبت‌های بهداشتی است تا ارائه‌دهندگان را قادر سازد تا یک تجربه مراقبت شخصی و کامل را ارائه کنند و به افراد قدرت بدهند تا سلامت خودشان را در خانه کنترل کنند. این اولین سرمایه‌گذاری جدیدی است که توسط ال‌جی نووا (LG NOVA) انجام شده است.

این پلتفرم مراقبت‌های بهداشتی مبتنی بر ارائه دهنده و بیمار محور جدید قصد دارد تا به بیماران امکان دسترسی به درمان‌های جدید مراقبت بهداشتی را بدهد که توسط برنامه‌های فناوری نوآورانه در دسترس قرار گرفته‌اند و همچنین ارائه‌دهنده‌ها به داده‌های بیمار و اطلاعات پیشرفت دسترسی پیدا کنند تا اطمینان حاصل شود که بیمارانشان در مسیر درستی برای دستیابی به سلامت بهتر قرار دارند.

ارائه‌دهنده‌های مراقبت‌های بهداشتی برای بهبود مراقبت از بیمار و کاهش پذیرش مجدد و هزینه‌های بیمار و ارائه‌دهنده تحت فشار قرار دارند. با این حال، طبق اعلام مؤسسه ملی بهداشت، سالانه بیش از ۵۲.۴ میلیارد دلار برای مراقبت از بیمارانی هزینه می‌شود که به دلیل شرایطی که قبلاً درمان شده بودند، ظرف ۳۰ روز مجدداً در بیمارستان بستری شدند.

به منظور کاهش این هزینه‌ها و همچنین ایجاد مراقبت شخصی بهتر، پلتفرم Primefocus Health به دنبال آن است تا یک پلتفرم نظارت از راه دور و ارائه مراقبت‌های بهداشتی با استفاده از فناوری غیرتهاجمی نوآورانه برای ردیابی پیشرفت بیمار در شرایط پزشکی متعدد ایجاد کند که می‌تواند برای سهولت استفاده با سیستم پرونده الکترونیکی سلامت ارائه‌دهنده، هوش مصنوعی و قابلیت‌های یادگیری ماشینی ادغام شود. هدف این پلتفرم توانمندسازی ارائه‌دهنده‌های مراقبت‌های بهداشتی برای مدیریت مؤثر نتایج، کمک، راهنمایی، ارتباط و مداخله در صورت نیاز برای ارائه مراقبت با کیفیت است.

دارن سابو رئیس Primefocus Health بیان کرده:

«ال‌جی الکترونیکس از شهرت دیرینه و قابل اعتمادی نزد مصرف‌کننده‌ها در خانه‌های سراسر جهان برخوردار است و در رونمایی از Primefocus Health ما به دنبال آن هستیم تا بر همین اساس تاریخ‌سازی کنیم چراکه ما از مصرف‌کننده‌ها می‌خواهیم که با همکاری با ارائه‌دهنده‌های خودشان و همچنین مدیریت مراقبت‌های بهداشتی خود به ما اعتماد کنند. Primefocus Health متعهد به استفاده از جدیدترین فناوری برای ایجاد انقلابی در مراقبت از بیمار در خانه است که منجر به آینده‌ای با مراقبت شخصی، در دسترس و مؤثر می‌شود.»

پلتفرم Primefocus Health به‌عنوان شرکتی تحت حمایت LG NOVA تجربه نوآورانه و با کیفیت برند ال‌جی را به مراقبت‌های بهداشتی آورده است. برای ارائه‌دهنده‌ها، پلتفرم Primefocus Health به گونه طراحی شده تا آن‌ها را قادر سازد تا مراقبت‌های خودشان را فراتر از بیمارستان و به خانه گسترش بدهند که هدف از آن کاهش فشار روی ارائه‌دهنده‌های سلامت برای حفظ سلامت بیمارانشان است.

سوکوو ری معاون اجرایی نوآوری در شرکت ال‌جی الکترونیکس و رئیس LG NOVA بیان کرده:

«شرکت LG NOVA به ایجاد مشاغلی اختصاص دارد که تغییرات مثبتی را در ایجاد می‌کنند و زندگی مردم را بهبود می‌بخشند. ما می‌دانیم که فناوری می‌تواند نقش بسیار مهمی در تحول مراقبت از بیمار و صنعت مراقبت‌های بهداشتی به طور کلی ایفا کند و متعهد هستیم که این مسئولیت را با Primefocus Health رهبری کنیم. ما مشتاقانه منتظریم تا تأثیر آن را روی مراقبت‌های بهداشتی خانگی برای بیماران و ارائه‌دهنده‌های درمان مشاهده کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید