۰۸ بهمن ۱۴۰۲

ال‌جی در نمایشگاه ISE 2024 از LG Business Cloud رونمایی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است در نمایشگاه ISE 2024 که در اواخر ماه جاری برگزار می‌شود، از پلتفرم راهکار ابری نوآورانه خودش به نام LG Business Cloud رونمایی کند. این پلتفرم راحت و جدید به مشتریان تجاری امکان می‌دهد تا راهکارهای ابری ساینیج دیجیتالی ال‌جی را بررسی کرده و مشترک آن‌ها شوند و همه آن‌ها را از راه دور مدیریت کنند. پلتفرم LG Business Cloud با چندین مجموعه ساینیج دیجیتال ال‌جی از جمله نمایشگرهای Micro LED، تلویزیون‌های تجاری، ساینیج Transparent OLED و نمایشگرهای LED سازگار است.

پلتفرم LG Business Cloud مشتریان را قادر می‌سازد تا یک راهکار ابری تجاری برای ساینیج دیجیتال ال‌جی خود و آن هم با یک ثبت نام ساده و یکباره ایجاد کنند. این پلتفرم نه‌تنها نیاز به مرور چندین صفحه را از بین می‌برد بلکه درخواست‌ها را ارسال می‌کند و با نماینده‌های فروش نیز تعامل ایجاد می‌کند و همچنین ویدئوهای آموزشی را نیز ارائه می‌دهد که نیازهای مختلف کسب و کارها را برآورده می‌کند و توضیح می‌دهد که چطور از خدمات ابری تخصصی ال‌جی بیشترین بهره را ببریم. علاوه بر این، ساختار LG Business Cloud راحتی کاربر را افزایش می‌دهد و این امکان را فراهم می‌آورد تا سؤالات بیشتری در وب سایت مستقیماً مطرح شوند.

این پلتفرم شامل راهکار مدیریت محتوای ساینیج دیجیتال LG SuperSign Cloud و LG Pro:Centric Cloud است که سیستم مدیریت محتوا تلویزیون‌های هتلی ال‌جی است. این راهکارها به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای نمایش داده شده در ساینیج دیجیتال ال‌جی را شخصی سازی کنند و برنانه‎های نمایش را تنظیم کنند. علاوه بر این، LG Business Cloud شامل راهکار مدیریت از راه دور LG ConnectedCare است که به طور فعال عملکرد/وضعیت ساینیج ال‌جی را بررسی کرده و در صورت شناسایی رویدادهای غیرمنتظره نیز به‌سرعت ایمیل‌هایی را ارسال می‌کند. علاوه بر این، LG ConnectedCare به کاربران این امکان را می‌دهد تا تنظیمات مختلف ساینیج همچون روشنایی و میزان صدا را از راه دور تنظیم کنند.

پلتفرم همه کاره Business Cloud کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از مجوزهای ارائه شده و آزمایشی خودشان به کاوش در میان راهکارهای ابری ال‌جی بپردازند و آن‌ها را از نزدیک تجربه کنند. وقتی که مشتریان راهکار ابری ال‌جی که می‌خواهند در آن مشترک شوند را انتخاب کنند، می‌توانند مدت قرارداد مجوز مربوطه را تنظیم کرده و مجوز پس از خرید را فعال کنند. علاوه بر این، پلتفرم LG Business Cloud هیچ محدودیتی برای تعداد دستگاه‌هایی که مشتریان می‌توانند برای دسترسی از آن‌ها استفاده کنند، قائل نیست. این محصول به دنبال توانمندسازی مشاغل از شرکت‎‌های کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ است تا آن‌ها بتوانند نمایشگرهای ساینیج خودشان را به طور کارآمدتری مدیریت کنند.

علاوه بر این، پلتفرم LG Business Cloud دارای رابط کاربر پسند است که آن را برای کاربران در همه سطوح قابل دسترس می‌کند. کاربران می‌توانند وضعیت اتصال ساینیج دیجیتال را به‌صورت بلادرنگ کنترل کنند و از کارایی کنترل از راه دور بی‌دردسر لذت ببرند. مشتریان می‌توانند از عملکردهای کنترل از راه دور مانند روشن / خاموش کردن یا ریبوت و همچنین ویژگی داشبورد استفاده کنند که به آن‌ها امکان می‎‌دهد تا وضعیت عملکرد تابلوها را به‌راحتی بررسی کنند.

همچنین راهکارهای شریک ارائه شده توسط LG Business Cloud شامل اپلیکیشن‌های هنر رسانه‌ای است که به کاربران امکان دسترسی به انواع آثار هنری پویا و برنامه‌های خدماتی را می‌دهد که اطلاعات آب‌وهوا، پرواز و اطلاعات گردشگری بومی را به‌صورت بلادرنگ ارائه می‌کنند.

پلتفرم LG Business Cloud ابزار ارزشمندی برای مشتریان خرده‌فروشی، شرکت‌ها و بخش عمومی است و راهکاری همه کاره برای مقایسه، اشتراک و مدیریت راهکارهای ابری ساینیج دیجیتال ال‌جی است. این پلتفرم مجموعه‌ای از خدمات مرتبط را با یکدیگر ادغام می‌کند تا تجربه کلی مشتری را ارتقا بدهد و در نهایت نیز دسته بندی محصولات اضافی را برای ارائه ارزش و راحتی بیشتر در بر خواهد گرفت.

در نمایشگاه CES 2024، مدیر عامل ویلیام چو کسب و کار B2B را به‌عنوان موتور رشد جدید ال‌جی معرفی کرد و اظهار داشت که این شرکت سبد محصولات خودش را گسترش خواهد داد تا شامل راهکارهای نوآورانه‌تر و مشتری‌محورتر باشد. پس از راه‌اندازی موفق کسب و کار راهکارهای خانگی در سال گذشته که ترکیبی از خدمات اشتراک با لوازم خانگی هوشمند است، ال‌جی قصد دارد از همان مدل برای رشد تجارت راهکارهای B2B خودش بهره ببرد.

پایک کی مون رئیس واحد تجاری نمایش اطلاعات در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«پلتفرم LG Business Cloud پلتفرمی اختصاصی است که مدیریت راهکارهای ابری دیجیتال ساینیج ال‌جی را برای همه کسب و کارها آسان می‌کند. ال‌جی یک ارائه‌دهنده راهکارهای کامل است که نمایشگرهای تجاری نوآورانه و نرم‌افزار مدیریت راحت و کم هزینه ارائه می‌دهد که تجربه مشتری را افزایش می‌دهد.»

پلتفرم LG Business Cloud در نمایشگاه ISE 2024 در سالن سوم مرکز کنفرانس Gran Via در فیرا بارسلون به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه از ۳۰ ژانویه تا ۲ فوریه دایر است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید