۰۱ بهمن ۱۴۰۳

ال‌جی راهکارهای تبلیغاتی پیشرفته تجاری را برای مشتریان B2B معرفی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه صوتی و تصویری سیستم‎‌های یکپارچه اروپا (ISE) سال ۲۰۲۵ میلادی که از تاریخ ۴ تا ۷ فوریه در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، از نسخه بهبود یافته پلتفرم آنلاین LG Business Cloud رونمایی خواهد کرد که مدیریت و عملکرد نمایشگرهای تجاری ال‌جی و تلویزیون‌های هتلی این شرکت را ساده‌تر می‌کند. این پلتفرم برای پاسخگویی به تقاضاهای در حال رشد مشتریان B2B طراحی شده است و اکنون راهکار تبلیغاتی LG DOOH Ads را برای محصولات دیجیتال ساینیج و همچنین راهکار LG Pro:Centric Stay را برای مشاغل اجاره‌ای کوتاه مدت ارائه می‌دهد.

راهکار LG DOOH Ads راه‌حلی جامع، قابل تنظیم و با استفاده آسان برای تبلیغات نمایشی تجاری برای مشتریان ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند پارامترهای کلیدی مانند منطقه، قیمت و انواع تبلیغات را تنظیم کنند و LG DOOH Ads به طور خودکار تبلیغات مناسب را برای نمایش انتخاب می‌کند. این امر نیاز کسب و کارها برای پیدا کردن و پیاده‌سازی تبلیغ‌کنندگان را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، راهکار تبلیغاتی ال‌جی به کاربران این امکان را می‌دهد تا تبلیغاتی را نمایش بدهند که به طور مستقل تهیه کرده‌اند. علاوه بر این، LG DOOH Ads از فناوری پیشرفته دوربین هوشمند مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده‌های بینندگان مانند جنسیت، سن و رفتار استفاده می‌کند و تبلیغات سفارشی شده را بر اساس رفتار بیننده ارائه می‌دهد. همچنین گزارش‌های تحلیلی در مورد اثربخشی مورد انتظار از این تبلیغات را ارائه می‌کند.

راهکار LG Business Cloud همچنین به معرفی راهکار جدیدی به نام LG Pro:Centric Stay پرداخته که به طور خاص برای مشاغل اجاره کوتاه مدت ایجاد شده است. LG Pro:Centric Stay نیز مکمل مجموعه راهکارهای نرم‌افزاری موجود در این پلتفرم از جمله سیستم مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج LG SuperSign Cloud، راهکار LG Pro:Centric Cloud برای تلویزیون‌های هتلی و راهکار LG ConnectedCare است. این راهکارهای نوآورانه که برای محیط‌های B2B متنوع طراحی شده‌اند، به اطمینان از کارایی و انعطاف‌پذیری بیشتر در مدیریت تابلو و ساینیج کمک می‌کنند.

در سرتاسر جهان، ال‌جی به پشتیبانی از مشتریان عمده B2B با راهکارهای نرم‌افزار ساینیج یکپارچه خود ادامه می‌دهد. شرکت مهمان‌نوازی مستقر در مکزیک به نام Grand Velas، از LG Pro:Centric Cloud استفاده می‌کند، راهکاری که فقط برای تلویزیون‌های هتلی ال‌جی طراحی شده است. راهکار LG Pro:Centric Cloud مدیریت محتوا را ساده می‌کند و تجربه مهمان را بهبود می‌بخشد و به اپراتورها اجازه می‌دهد که اطلاعات شخصی مانند پیشنهادهای تخفیف هدفمند برای ماه عسل یا زمان حرکت شاتل برای گروه‌های تور را به هر اتاق ارائه می‌دهند.

یک ارائه‌دهنده برجسته مخابراتی اسپانیایی و یک فرانچایز معروف فست فود ایالات متحده از LG ConnectedCare بهره می‌برند، راهکاری که مدیریت نمایش از راه دور راحت و بصری را ارائه می‌دهد. این راهکار ال‌جی که به طور قابل توجهی کارایی عملیاتی را بهبود می‌بخشد، نیاز به تنظیم جداگانه هر نمایشگر را کاهش می‌دهد و حل مشکل پیشگیرانه را فعال می‌کند و در صورت شناسایی خطای صفحه، هشدارهای ایمیلی به موقع به مدیران سیستم ارائه می‌کند.

راهکارهای نرم‌افزار ساینیج دیجیتال قابل توجه ال‌جی از جمله LG DOOH Ads و LG Pro:Centric Stay همگی از طریق پلتفرم LG Business Cloud قابل دسترسی هستند.

پیک کی مون، رئیس بخش نمایشگر اطلاعات شرکت راهکارهای سرگرمی رسانه‌ای ال‌جی بیان کرده:
«با ورود LG DOOH Ads و LG Pro:Centric Stay در پلتفرم LG Business Cloud، شرکت‌ها اکنون می‌توانند نمایشگرهای دیجیتال خود را کارآمدتر مدیریت کنند. ما قصد داریم از طریق LG Business Cloud نرم‌افزار ساینیج متفاوتی را به مشتریان B2B جهانی خود ارائه بدهیم که مدیریت نمایشگر و توزیع محتوای شخصی‌سازی شده را از راه دور ممکن می‌سازد.»

شرکت‌کنندگان در جلسه ال‌جی در رویداد ISE 2025 که اشتراک خودشان را در پلتفرم LG Business Cloud تأیید کنند، یک کوپن تخفیف انحصاری ۵۰ درصدی برای اشتراک این راهکار دریافت خواهند کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید