۰۴ تیر ۱۴۰۳

ال‌‌جی ربات خدماتی CLOi ServeBot مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین ربات LG CLOi ServeBot (مدل LDLIM31) را عرضه کرده است، ربات خدماتی مستقل از نوع دربی که برای ارائه خدمات تحویل ایمن در محیط‌های مهمان‌نوازی و مراقبت‌های بهداشتی طراحی شده است. این ربات دارای طراحی چهار درب با فضای ذخیره‌سازی داخلی فراوان است و می‌تواند وظایف تحویل ساده و تکراری را انجام بدهد تا کار کارکنان را کمتر کند.

معرفی این محصول تازه مجموعه ربات‌های پیشرفته هوش مصنوعی و راهکارهای کنترل ربات ال‌جی را بیشتر تقویت می‌کند و با برنامه‌های این شرکت برای تسریع گسترش تجارت B2B، به خصوص در بخش تحویل و خدمات لجستیک همسو است. ربات CLOi ServeBot برای اولین بار در کره جنوبی عرضه شد و عرضه‌های بعدی آن قرار است در بازارهای کلیدی در سراسر آمریکای شمالی و آسیا باشد.

ربات نوع دربی CLOi ServeBot به دلیل طراحی نوآورانه و راحت خودش به رسمیت شناخته شده و در رویداد Red Dot Design Award 2024 و iF Design Award 2024 توانسته افتخاراتی کسب کند. این مدل جدید با دارا بودن چهار محفظه داخلی که هر کدام قادر به نگهداری اقلامی با وزن حداکثر ۳۰ کیلوگرم هستند، می‌تواند چندین بار را تحویل یا جمع‌آوری کند. فضای بار سخاوتمندانه و ایمن آن نیز می‌تواند به‌راحتی ۳۲ فنجان قهوه با اندازه استاندارد را درون خودش جای بدهد و این در حالی است که قفسه‌بندی آن نیز می‌تواند به‌راحتی بر اساس اندازه کالا یا بار تنظیم شود.

ربات LG CLOi ServeBot که برای محیط‌های مهمان‌نوازی و مراقبت‌های بهداشتی در فضای داخلی طراحی شده است، می‌تواند از آسانسور برای حرکت بین طبقات نیز استفاده کند. شش چرخ آن هر کدام با سیستم تعلیق مستقل، پایداری عالی را ارائه می‌کنند و ربات CLOi ServeBot را قادر می‌سازند تا نوشیدنی‌ها را روی سطوح ناهموار و بدون ریزش جابه‌جا کند. برای راحتی بیشتر کاربر نیز درب‌های CLOi ServeBot را می‌توان تنظیم کرد تا در حین کار به صورت خودکار باز یا بسته شوند. ربات LG CLOi ServeBot حتی می‌تواند تشخیص بدهد که تحویل چه زمانی کامل شده است چراکه سنسورهای دوربین تعبیه شده در محفظه‌های داخلی آن تشخیص می‌دهند که چه زمانی کالاها برداشته شده‌اند و به لطف یک الگوریتم هوش مصنوعی، مدل جدید می‌تواند با خیال راحت در اطراف موانع حرکت کند، مسیر بهینه را برای رسیدن به مقصد خودش تعیین کند و با حداکثر ۲۰ ربات CLOi ServeBots دیگر ارتباط برقرار کند تا کارایی عملکرد را به حداکثر برساند و از برخوردهای احتمالی دیگر جلوگیری کند.

صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی در جلو در CLOi ServeBot به‌عنوان پلتفرم تبلیغاتی عمل می‌کند و محتوا را به‌راحتی از طریق LG CLOi Station یا برنامه موبایل CMS می‌توان آپلود کرد. علاوه بر این، جدیدترین محصول CLOi ال‌جی می‌تواند مشتریان را به مقصدی معین همراهی کند و برای کاربران نابینا راهنمایی صوتی ارائه بدهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از LG CLOi Station که عملکردهای صفحه‌بندی و زمان‌بندی مناسبی را نیز ارائه می‌کند، وضعیت ربات را به صورت بلادرنگ نظارت کنند.

رو کیو چان رئیس بخش تجارت ربات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی بیان کرده:

«جدیدترین ربات خدماتی ال‌جی از فناوری‌های پلتفرم پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که هوش مصنوعی، ارتباطات و کنترل را پوشش می‌دهد تا به ساده‌سازی عملیات در محیط‌های مهمان‌نوازی و مراقبت‌های بهداشتی کمک کند. با استفاده از توانایی‌ها و تخصص خود در راهکارهای ربات، ما به ارائه مدل‌های نوآورانه LG CLOi ServeBot برای پاسخگویی به نیازهای خاص بخش‌های مختلف ادامه خواهیم داد.»

ال‌جی با سال‌ها تجربه در صنعت رباتیک به ارائه راهکارهای همه کاره ربات برای محیط‌های مختلف از جمله فرودگاه‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و انبارها ادامه می‌دهد. این شرکت اکنون در حال توسعه مجموعه‌ای جامع از راهکارها برای مدیریت کارآمد کل فرایند توزیع، از تأمین ربات‌ها تا تسهیل در تحویل آخرین محصول سفارش شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید