۲۷ فروردین ۱۴۰۲

تلویزیون‌های ال‌جی خدمات گیمینگ بیشتری را ارائه می‌دهند

ال‌جی الکترونیکس (LG) با اضافه کردن پشتیبانی 4K (۲۱۶۰×۳۸۴۰) برای NVIDIA GeForce NOW در بیش از هشتاد کشور و همچنین راه‌اندازی سرویس Boosteroid در بیش از شصت کشور جهان، تجربه بازی‌های ابری را در تلویزیون‌های ۲۰۲۳ خودش گسترش داده است. پس از اضافه شدن Blacknut و Utomik در سال ۲۰۲۲، این گزینه‌های جدید و جذاب، مجموعه خدمات بازی در دسترس کاربران تلویزیون‌های ال‌جی را بیشتر می‌کند.

گیمرهای می‌توانند با Game Quick Card در webOS 2023 دسترسی مستقیمی از صفحه نمایش تلویزیون ال‌جی خانه خودشان به خدماتی همچون GeForce NOW، Utomik، Blacknut، Boosteroid تازه راه‌اندازی شده و همچنین توییچ و یوتیوب داشته باشند. گیمرها می‌توانند از تجربه گیمینگ فوق‌العاده در تلویزیون‌های OLED و برنده جایزه ال‌جی بهره ببرند، تلویزیون‌هایی که گیم‌پلی فوق‌العاده روان با زمان پاسخ ۰.۱ میلی ثانیه و تأخیر ورودی کم را ارائه می‌کنند. تلویزیون‌های ممتاز ال‌جی همچنین با Game Optimizer گزینه‌ها و ویژگی سفارشی شده بیشتری را ارائه می‌دهند و با تنظیمات مربوط به هر سبک بازی، تجربه بازی بهتر و شخصی‌تری را برای گیمرها به ارمغان می‌آورند.

کاربران تلویزیون‌های ۲۰۲۳ ال‌جی اکنون می‌توانند از بازی در GeForce NOW با سرعت 4K 60 فریم بر ثانیه بدون نیاز به دانلود، نصب یا سخت‌افزار اضافی لذت ببرند. GeForce Now در حال حاضر در حالت Full HD (۱۰۸۰×۱۹۲۰) در ۶۰ فریم بر ثانیه در تلویزیون‌های مدل ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ ال‌جی در دسترس هستند و نیاز به webOS 5 یا بالاتر دارند و این در حالی است که بعدا پشتیبانی از گیمینگ 4K در GeForce NOW نیز در تلویزیون‌های مدل ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد. بازی‌های بلاک‌باستری در سرویس NVIDIA همچون بازی Cyberpunk 2077، بازی No Man’s Sky و بازی Warhammer 40,000: Darktide با کیفیت 4K تلویزیون‌های ممتاز ال‌جی واقعی‌تر و پویاتر به نظر می‌رسند.

یکی دیگر از افزوده‌های مهیج به سرویس ابری گیمینگ تلویزیون ال‌جی، Boosteroid است که بزرگترین ارائه دهنده گیمینگ ابری مستقل در جهان به شمار می‌رود و چهار میلیون کاربر جهانی دارد. دارندگان تلویزیون ال‌جی از سال ۲۰۲۱ تا به امروز که سیستم webOS 6.0 یا بالاتر را دارند، در اروپا، آمریکای شمالی و بخشی از آمریکای لاتین می‌توانند به صدها بازی ویدیویی برتر پی‌سی دسترسی داشته باشند که شامل برخی از محبوب‌ترین عناوین AAA جهان می‌شود؛ این در حالی است که اصلا نیازی به خرید کنسول یا ست تاپ باکس نیست. این سرویس با ۱۸ سایت سرور در سراسر جهان، گیم‌پلی روان و قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد و ساعت‌ها سرگرمی تعاملی و فراگیر را به ارمغان می‌آورد.

شرکت ال‌جی متعهد به ارائه طیف متنوعی از خدمات بازی از طریق اکوسیستم در حال گسترش webOS خودش است و همچنان به همکاری با رهبران صنعت بازی ادامه می‌دهد تا انتخاب گسترده‌ای از گزینه‌های متنوع برای ترجیحات و علایق متفاوت را ارائه کند و در عین حال، قابلیت‌های بازی تلویزیون‌های برجسته خودش را ارتقاء بدهد. امسال، دارندگان تلویزیون ال‌جی می‌توانند منتظر خدمات بازی‌های ابری بیشتری از جمله Amazon Luna باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید