۲۲ مرداد ۱۴۰۳

ارتباط فرهنگ کره جنوبی و عربستان از طریق K-Pop

جهانی را تصور کنید که در آن، از هر لحظه لذت برده می‌شود و هر تجربه عمیقاً گرامی داشته می‌شود. به لطف خوش‌بینی جسورانه ال‌جی و تلاش بی‌امان این شرکت برای نوآوری، این زندگی کامل دیگر یک رؤیای دور نیست بلکه یک واقعیت است. هدف این شرکت شکل دادن به آینده‌ای است که در آن، قدردانی از چیزهای کوچکتر در زندگی آسان است و زندگی برای همه خوب باشد، مهم نیست که کجا زندگی می‌کنند.

در راستای این تعهد برای ایجاد آینده‌ای شادتر و مرتبط‌تر برای همه افراد، ال‌جی عربستان سعودی اولین جشنواره جهانی K-POP را در تاریخ ۳ اوت در مرکز فرهنگی و هنری JAX District در شهر ریاض برگزار کرد. ال‌جی برای تقویت وحدت فرهنگی و احترام متقابل، از بزرگترین علاقه‌مندان به کی پاپ این کشور دعوت کرد تا تبادل فرهنگی ویژه و پر جنب و جوش بین عربستان سعودی و کره جنوبی را ترویج بدهند.

اینجا مملو از طرفداران هیجان زده بود که در حین انجام هر اکت، فضایی فوق‌العاده پر انرژی ایجاد کردند. ارادت هواداران محلی به این ژانر موسیقی به شدت در حال رشد توسط صدها نفر از افرادی نشان داده شد که در بیرون حضور داشتند و نمی‌توانستند داخل شوند ولی با لباس‌های سنتی مانند حجاب و عبا در حال خواندن آهنگ‌های کره‌ای مورد علاقه‌شان بودند و می‌رقصیدند. این جشنواره تصویر کاملی از این بود که چطور کی پاپ جایگاه ویژه‌ای در قلب عربستان پیدا کرده و با فرهنگ محلی هماهنگ شده است.

با رقابت ۳۰ تیم از عربستان در مرحله مقدماتی، ۱۰ تیم برتر به فینال راه پیدا کردند. پس از یک مسابقه نهایی رقابتی شدید، عنوان این رویداد به گروه رقص سه نفره زن عربستانی به نام Everlast تعلق گرفت که با اجرای پویا و استعداد انکارناپذیر خود تماشاگران را مجذوب خود کردند. با این پیروزی، تیم Everlast برای فینال جشنواره کی پاپ در ماه اکتبر واجد شرایط شد، رویدادی که در چانگ‌وون کره جنوبی در ماه اکتبر برگزار می‌شود.

برندگان این رویداد هر کدام یک محصول ممتاز ال‌جی مانند اسپیکر XBOOM، پروژکتور CineBeam Q، یخچال LG InstaView Refrigerator یا تلویزیون LG OLED Posé را دریافت کردند. این جوایز گران قیمت که نشان دهنده تعهد ال‌جی به شناسایی استعدادهای برتر و ارتقای نوآوری‌های فناوری است، در طول جشنواره نیز به نمایش گذاشته شدند تا شرکت‌کنندگان بتوانند شخصاً با آخرین محصولات این شرکت ارتباط برقرار کنند.

تحت مشارکت سفارت کره در عربستان سعودی، وزارت فرهنگ عربستان سعودی، آکادمی سرگرمی عربستان سعودی و ال‌جی، این جشن پر جنب و جوش از دو فرهنگ منحصربه‌فرد بر تقویت روابط فرهنگی و دیپلماتیک بین دو کشور تأکید کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید