۰۶ مرداد ۱۴۰۳

روز جهانی محیط زیست با ال‌جی: کاشت درختان برای تأثیر مثبت روی سیاره

روز جهانی محیط زیست که هر ساله در تاریخ ۵ ژوئن جشن گرفته می‌شود، فرصتی مهم برای افزایش آگاهی درباره مسائل محیطی زیست و اقدام برای محافظت از سیاره ما است. امسال، دفاتر ال‌جی در سراسر جهان در طرح‌های درختکاری شرکت کردند و با جوامع محلی برای خلق محیط زیست بهتر برای همه همکاری کردند.

ال‌جی سنگاپور نیز فعالیت‌های خودش را در ماه ژوئن امسال با یک رویداد درختکاری شروع کرد که در آن، کارمندان و علاقه‌مندان به محیط زیست تحت پویش OneMillionTrees گرد هم آمدند.

بیش از هفتاد کارمند در Camp Road جمع شدند تا ۵۰ درخت را در منطقه دنج تانگلین (Tanglin) بکارند. هفت گونه کاشته شامل درخت پادرپوف صورتی، درخت آلوی باتوکو، درخت کوپسیا صورتی، درخت کمپاکا سفید، درخت فرانگی پانی، درخت اوگنیا و درخت تنره است. این گونه‌ها نقشی حیاتی در بهبود اکوسیستم و چشم‌انداز طبیعی سنگاپور دارند.

کارمندان مشتاقانه آستین‌های خودشان را بالا زدند تا زمین‌ها را حفر کنند و نهال‌ها را به خانه‌های جدید خودشان منتقل کنند و با همکاری با هم به جامعه محلی کمک کرده باشند. بسته‌های رفاهی نیز به شرکت‌کنندگان داده شد تا اطمینان حاصل شود که همه در طول کاشت درخت هیدراته هستند و انرژی کافی دارند.

تلاش‌های ال‌جی برای کاشت درخت به اهداف زیست محیطی گسترده‌تری مانند مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی و حفظ تنوع زیستی کمک می‌کند. ال‌جی سنگاپور با اقدام کردن در این زمینه در سطح محلی توانسته تعهد خودش به تلاش‌های پایداری در سراسر جهان و آینده‌ای سبزتر برای نسل‌های آینده را نشان بدهد.

ال‎‌جی آرژانتین نیز به این حرکت پیوسته و فعالیت درختکاری را به‌عنوان بخشی از فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی و داوطلبانه این شرکت برگزار کرده است. برای دومین سال متوالی، ال‌جی آرژانتین در برنامه Plantarse Urban Forests شرکت کرده که از جمله طرح‌های زیست محیطی برتر محلی است. این مشارکت تاکنون منجر به کاشت بیش از ۷۵۰ درخت شده که نشان دهنده کاهش تخمینی ۱۴۵۰۰۰ کیلویی کربن دی اکسید است.

Plantarse سازمانی است که پایداری و تغییرات فرهنگی را از طریق ترکیبی از رویدادها، موضوعات و منابع مالی برای رسیدگی به مسائل اجتماعی و زیست محیطی ترویج می‌کند.

سی و پنج داوطلب از ال‌جی برای بازسازی اکوسیستم اصلی منطقه به یک ذخیره‌گاه زیست محیطی رفتند. این فعالیت یکی از بسیاری از ابتکارات زیست محیطی و داوطلبانه‌ای است که ال‌جی در همکاری با سازمان‌های غیر دولتی متعددی مانند Plantarse و Fundación Sí انجام می‌دهد.

ال‌جی آرژانتین همچنین در تلاش‌های بازسازی جنگل‌های بومی در Pampa de Achala در کوردوبا با کاشت ۱۲۵ درخت شرکت کرد. این جنگل‌های مرتفع که تحت سلطه گونه‌های بومی تاباکلیو هستند، شرکت‌کنندگان را ملزم کردند تا با ابزار، گیاهان و سیستم‌های آبیاری به بالای کوه بروند.

ال‌جی ویتنام نیز در یکی از دانشگاه‌های بومی درخت‌هایی را کاشت تا نشان بدهد که این شرکت به پیام Life’s Good و تبدیل این سیاره به مکانی بهتر برای همه متعهد است.

ال‌جی ویتنام در راستای استراتژی زیست محیطی جهانی این شرکت، ۵۰ نهال را در پردیس Hitech Park دانشگاه هوتک با مشارکت کارکنان ال‌جی و دانشجویان کاشت. هر درخت سایه و هوای پاک‌تری را برای دانشجویان فراهم می‌کند که نماد وعده‌ای برای ایجاد محیطی سبزتر و سالم‌تر برای نسل جوان است. این فعالیت معنادار نه تنها تعهد به Life’s Good را نشان می‌دهد بلکه به افزایش مشارکت کارکنان شرکت و جوانان نیز کمک می‌کند.

دفاتر ال‌جی در سراسر جهان بر تعهد خودشان برای تأثیرگذاری مثبت روی محیط زیست از طریق فعالیت‌های مختلف ثابت قدم هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید