۱۹ دی ۱۴۰۳

ال‌جی در نمایشگاه CES 2025 جدیدترین نوآوری‌های خودش را به نمایش گذاشت

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین نوآوری‌های خودش که از هوش مصنوعی بهره می‌برند را در نمایشگاه CES 2025 در معرض نمایش قرار داد. غرفه امسال ال‌جی با تم Life’s Good 24/7 with Affectionate Intelligence است که در مرکز همایش‌های لاس‌وگاس قرار دارد و نشان می‌دهد که چطور این شرکت با ادغام باورنکردنی یکپارچه هوش مصنوعی در زندگی روزمره، راحتی باورنکردنی و تجربیات جدید برای مشتریان را فراهم می‌کند.

در ورودی غرفه نیز تم ال‌جی با نمای برند پویا و همه‌جانبه زنده شده که یک نمایشگر نیم دایره‌ای عظیم با LG Kinetic LED Media Art است. ال‌جی محصولات قابل تنظیم Kinetic LED خودش را به‌عنوان بخشی از یک راهکار کامل برای مشتریان ارائه می‌دهد که همه چیز از طراحی اولیه تا خدمات پس از نصب را ارائه می‌کند. نمایشگرهای نوآورانه این شرکت تجربه‌های استثنایی و چند حسی با کیفیت تصویر خیره‌کننده و توانایی انجام حرکات زیبا و همگام با محتوای ویدیویی و صوتی را دارند.

غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES 2025 به بخش‌های مختلفی تقسیم شده که نمایانگر صبح، ظهر، بعدازظهر، عصر و شب است و همگی نیز سعی دارند تا مفهوم Space-as-a-Service ال‌جی برای گسترش افق محیط‌های زندگی را نشان بدهند. هر بخش نشان می‌دهد که چطور نوآوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ال‌جی می‌توانند روال زندگی روزمره مردم را غنی کنند. بازدیدکنندگان به طور مستقیم تجربه خواهند کرد که چطور لوازم خانگی هوشمند، راهکارهای زندگی هوشمند و همچنین فناوری‌های پیشرفته ال‌جی با هم ترکیب می‌شوند تا راحتی، اتصال و آسایش شبانه روزی را ایجاد کنند.

یک صبح با LG AI

بخش Rise & Shine (LG AI Home) چشم‌انداز ال‌جی برای شروع یکپارچه یک روز را به نمایش می‌گذارد که توسط هوش مهربان (Affectionate Intelligence) ال‌جی و On-device AI Hub ممکن شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند خانه‌های هوشمندی را کاوش کنند که نیازهای آن‌ها را درک می‌کند و با آن‌ها سازگار می‌شود و راهکارهای پیشگیرانه‌ای را برای روان‌تر کردن هر روز ارائه می‌دهد و یک محیط زندگی شخصی‌سازی شده فراهم می‌آورد که هم ایمن و هم بسیار متصل به هم است. بازدیدکنندگان می‌توانند شاهد نوآوری‌هایی همچون تشخیص چهره و صدا در اتاق خواب باشند که محتوای شخصی شده و بینش‌های سلامتی را بر اساس الگوهای خواب ارائه می‌دهد. این فناوری‌ها حتی به لطف تشخیص موقعیتی خودکار، با روال‌های کاربر سازگار می‌شوند و داده‌ها و بینش قابل درکی را با هاب هوش مصنوعی داخل دستگاه ارائه می‌کنند، جایی که اطلاعات حساس به طور ایمن توسط LG Shield محافظت می‌شوند.

بخش Connect & Cruise (Car-Commercial) بر حمل و نقل مبتنی بر هوش مصنوعی و نوآوری‌های تجاری ال‌جی برای زندگی در حین حرکت تمرکز دارد. اینجا، بازدیدکنندگان می‌توانند راهکار سنجش داخل خودرو مبتنی بر هوش مصنوعی Vision AI را تجربه کنند که طراحی شده تا ایمنی، راحتی و شخصی‌سازی زیاد را به آینده حمل و نقل بیاورد.

ظهر – زمانی عالی برای کار و بازی

بخش Work & Create (Intelligent Office) نمونه‌ای از توانایی هوش مصنوعی برای تبدیل کار به یک تجربه هوشمندتر و کارآمدتر است. بازدیدکنندگان می‌توانند تجربه علمی با لپ‌تاپ LG gram Pro 2-in-1 داشته باشند و در عین حال متخصصان نحوه به حداکثر رساندن توانایی‌های هوش مصنوعی را با استفاده از LG CreateBoard نشان می‌دهند. این ارائه، سادگی ایجاد بینش‌های هوش مصنوعی مبتنی بر اسناد و استفاده از کنترل‌های سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی را برجسته می‌کرد.
بخش Gear up & Game (Gaming Playground) یک محیط بهینه شده با هوش مصنوعی است که در آن، بازدیدکنندگان تجربه بازی بی‌نظیری را کشف خواهند کرد. LG ThinQ ON که می‌تواند با انواع سنسورها و دستگاه‌های اینترنت اشیا متصل شود، یک ایستگاه بازی شخصی‌سازی شده و کنترل تنظیمات را تنها با فشار یک دکمه آسان می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند مانیتور بازی هوشمند پیشرفته webOS ال‌جی از جمله مانیتور LG UltraGear OLED Bendable Gaming را امتحان کنند.

بعدازظهری جوان‌کننده با نوآوری‌های الهام‌بخش

بخش Inspire & Innovate (LG Labs Studio) فضایی است که الهام‌بخش خلاقیت است و رفاه شخصی را از طریق راهکارهای نوآورانه از جمله فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارتقا می‌دهد. بازدیدکنندگان از این بخش می‌توانند راهکارهای محیطی شخصی‌سازی شده را کاوش کنند که همسو با علایق و سبک زندگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها است و ببینند که چطور محصولات ال‌جی می‌توانند یک فضای زندگی را به یک کافه شیک، یک استراحتگاه آرامش‌بخش یا یک سینمای شخصی ممتاز تبدیل کنند. علاوه بر این، این منطقه همچنین دارای پلتفرم MX است که با ایجاد نوع جدیدی از فضای چندمنظوره، تعریف راهکارهای خانگی را گسترش می‌دهد. با استفاده از یک سیستم بسته ماژولار، سخت‌افزار لوازم نوآورانه ال‌جی و فناوری‌های هوش مصنوعی با هم ادغام می‌شوند تا کابین خودرو را به یک منطقه انعطاف‌پذیر تبدیل کنند.
در سرتاسر این بخش، تصاویر و محتوای محیطی توسط EXAONE تولید شده که مدل هوش مصنوعی چند وجهی LG AI Research است و فضایی پویا را رقم زده که مطابق با اولویت‌های فردی است. برنامه EXAONE که با ۳۵۰ میلیون تصویر آموزش دیده است، می‌تواند تعداد بی‌نهایت تصویر با حالات متفاوت ایجاد کند.

عصر خود را تنظیم کنید، تجربه خود را ارتقا بدهید

بخش Curate & Elevate (Upscale Home Living) یک تجربه لایف‌استایل همه‌جانبه را ارائه می‌دهد که فناوری هوش مصنوعی را با طراحی ماندگار و تجمل سفارشی ترکیب می‌کند. این فضای انحصاری نشان می‌دهد که چطور فناوری هوشمند و زیبایی شناسی بازتعریف شده می‌توانند با هم ترکیب شوند تا هر لحظه را در خانه ارتقا بدهند. در این منطقه محصولات نوآورانه‌ای مانند LG Signature OLED T برجسته شدند. بازدیدکنندگان می‌توانند تلویزیون OLED T شفاف را مشاهده کنند که در کنار قطعات آکریلیک شفاف و نمادینی از برند مشهور مبلمان Kartell به نمایش گذاشته شده است و تجربیات مشتری نوآورانه و امکانات جدیدی را برای طراحی محیط معرفی می‌کند.

این بخش همچنین نسل دوم LG SIGNATURE را نشان می‌دهد که شامل یخچال فریزر درب فرانسوی چهار دربی LG SIGNATURE با پنل OLED شفاف است. در اینجا همچنین مایکروویو LG SIGNATURE Smart InstaView و اجاق گاز القایی Slide-in Double Oven Induction Range نیز به نمایش گذاشته شدند که طراحی جذاب را در کنار فناوری هوش مصنوعی پیشرفته ارائه می‌دهند. ال‌جی با شرکت طراحی مبلمان معروف ایتالیایی Molteni&C همکاری کرده و نمایشگاهی را برپا کرده که بر فلسفه Live Beyond برند LG SIGNATURE تأکید دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند یاد بگیرند که جدیدترین محصولات ممتاز مجهز به هوش مصنوعی این برند چطور راحتی را افزایش داده و گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری را نسبت به قبل ارائه می‌کنند.

بازدیدکنندگان با ورود به بخش شب، با لوستر رسانه‌ای جنبشی خیره‌کننده‌ای روبه‌رو می‌شوند که از نصب ۲۸ واحد از LG Signature OLED T شفاف ساخته شده است. وقتی بسته است، ظرافت شفاف آن از طریق ویدیو و نورپردازی همگام سازی شده برجسته می‌شود و وقتی که باز است، بر طراحی براق و نازک فناوری OLED شفاف تأکید دارد. بازدیدکنندگان با تصاویری مسحورکننده از جمله جلوه‌های رنگارنگ Cloud Bloom، آکواریوم و جلوه‌های شیشه‌ای رنگارنگ شگفت زده خواهند شد. همه با نور پویا هماهنگ شده و با کمک هوش مصنوعی بهبود یافته‌اند تا تجربه‌ای همه‌جانبه و ۳۶۰ درجه ارائه کنند.

بخش Dive & Vibe یک کاوش سرگرم‌کننده و چند حسی از صدا و موسیقی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. اسپیکرهای جدید xboom 2025 به نمایش گذاشته شده از کالیبراسیون هوش مصنوعی پیشرفته برای تنظیم خودکار تنظیمات صدا و توصیه بهترین حالت نور با توجه به محیط و حال و هوای موسیقی استفاده می‌کند.

در آخر نیز منطقه Escape & Immerse شرکت‌کنندگان در نمایشگاه را به سفری با مدیریت محتوای شخصی شده و تجربیات مشاهده بهینه می‌برد که توسط پردازنده α11 AI ال‌جی و پلتفرم webOS پشتیبانی شده‌اند. این بخش به یک بخش ورودی و یک بخش تجربه تقسیم شده که دومی برای نمایش قابلیت‌های این پردازنده هوش مصنوعی و webOS است. بخش ورودی فضای غار مانند دراماتیکی دارد که در آن، بازدیدکنندگان یک درب مخفی برای تجربه هوش مصنوعی LG TV را پیدا می‌کنند، جایی که یک راهنمای دیجیتال از ویژگی‌های مهیج این فناوری وجود دارد. از نکات برجسته آن نیز می‌توان به کنترل از راه دور Magic Remote مبتنی بر هوش مصنوعی، Voice ID و کیفیت تصویر و صدای سینمایی ارائه شده توسط پردازنده α11 AI اشاره کرد.

همراه با جدیدترین راهکارهای زندگی هوشمند، غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES 2025 تعهد این شرکت به پایداری و مسئولیت شرکتی را نشان داد. در سرتاسر غرفه، بازدیدکنندگان چندین درخت را خواهند دید که نماد تعهد این شرکت به ESG هستند. این‌ها عبارت‌اند از درخت Comfort Kit Tree، درخت Sustainable Exhibition History Tree و همچنین درخت Energy Tree، درخت Global Carbon Neutrality Tree و درخت Sustainable Cycle Tree که با هم نمایشی بصری از چشم‌انداز ال‌جی برای آینده‌ای پایدار را تشکیل می‌دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید