۱۷ آذر ۱۴۰۰

بازی ابری Google Stadia در جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

دارندگان تلویزیون‌های هوشمند LG webOS 5.0 و بالاتر، اکنون می‌توانند بازی‌های پریمیوم را روی نمایشگرهای پیشرفته بدون دانلود و سخت‌افزار اضافی تجربه کنند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد سرویس بازی ابری گوگل Stadia در تلویزیون های هوشمند ال‌جی مجهز به webOS 5.0 و webOS 6.0 در بیست و دو کشور در دسترس است. پشتیبانی بومی از گیم پلی Stadia در تلویزیون های هوشمند ال‌جی با گرافیک استثنایی و نرخ فریم در نمایشگرهای پیشرفته، به دسترسی فوری به بازی‌های سطح بالا کمک می‌کند.

فروشگاه Stadia در حال حاضر برای دانلود در فروشگاه محتوای ال‌جی در تمامی 22 کشوری که Stadia در حال حاضر در دسترس است، وجود دارد و بیش از 200 بازی محبوب مانند Cyberpunk 2077، Resident Evil Village، Assassin’s Creed: Valhalla، Hitman 3، Baldur’s Gate 3 را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دسترسی به لیست رو به رشدی از بازی‌ها و دموهای رایگان، فقط با یک کنترلر سازگار، بدون نیاز به دانلود، قابل پخش هستند.

اشتراک Stadia Pro یک کتابخانه رو به رشد شامل بیش از 30 بازی دارد و عناوین جدیدی که هر ماه اضافه می‌شود و تخفیف‌های انحصاری روی بازی‌ها و محتوای افزودنی را شامل می‌شود. با پشتیبانی Stadia تا گرافیک 4K HDR و گیم‌پلی 60 FPS و همچنین صدای فراگیر 5.1، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک تجربه بازی پیشرفته بدون نیاز به خرید کنسول جداگانه یا رایانه‌های بازی گران قیمت هستند.

در میان مجموعه تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی، تلویزیون‌های OLED ال‌جی تجربه بازی بی‌نظیری را با Stadia ارائه می‌دهند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی که همیشه در بین گیمرهای سراسر جهان مورد علاقه بوده‌اند، برای بازی‌های اول شخص، استراتژی‌های فوری یا بازی‌های مسابقه‌ای ایده‌آل هستند و به لطف پیکسل‌های خودنورده ال‌جی OLED می‌توانند کیفیت تصویر HDR بی‌نقص، سیاهی عمیق و رنگ‌های دقیق را تضمین ‌کنند. علاوه بر این، زمان پاسخگویی سریع یک میلی‌ثانیه ال‌جی OLED و تأخیر بسیار کم ورودی بدون افت کیفیت تصویر، به بازیکنان برتری می‌دهد تا هر بار پیروز شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید