۳۱ مرداد ۱۴۰۱

یخچال پایین‌فریزر ال‌جی با کارایی انرژی بالا و هوشمندی سازگار با محیط زیست در IFA 2022

یخچال جدید ال‌جی با فناوری‌ها و کارایی افزایش‌دهنده طراوت، آماده بازار اروپایی شگفت‌انگیز است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در نمایشگاه IFA 2022 از جدیدترین یخچال پایین‌فریزر خود برای بازار اروپا رونمایی می‌کند. مدل جدید آشپزخانه پایدارتری را با کمپرسور خطی اینورتر ال‌جی، یک محفظه داخلی ارتقا یافته و فناوری‌های «طراوت» این شرکت، از جمله LinearCooling و +DoorCooling ارائه می‌کند.

یخچال پایین‌فریزر ال‌جی دارای رتبه انرژی «A» است که بالاترین رتبه ممکن بر اساس سیستم استانداردهای انرژی سخت‌گیرانه کمیسیون اروپا است. برای کسب رتبه «A»، ال‌جی ساختار کندانسور و مبدل حرارتی یخچال را بهبود بخشید. مسیر جریان هوا را برای رسیدن به یک انتقال موثرتر و یکنواخت هوای سرد در سراسر یخچال افزایش داد.

یخچال جدید ال‌جی از کمپرسور خطی اینورتر بسیار کارآمد و بسیار بادوامی نیز بهره می‌برد. به لطف کمپرسور قابل توجه این شرکت، فریزر پایینی در مقایسه با سایر مدل‌های یخچال ال‌جی با رتبه انرژی A تا 10 درصد کاهش مصرف انرژی سالانه ارائه می‌دهد و به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا میزان انرژی خانگی خود را کاهش داده و در قبض برق صرفه‌جویی کنند.

علاوه بر این، مدل جدید با عملکرد بالا و فناوری‌های افزایش طراوت ال‌جی شامل LinearCooling و +DoorCooling عرضه می‌شود. فناوری LinearCooling تغییرات دما را کاهش می‌دهد و به تازه نگه داشتن مواد غذایی برای مدت طولانی‌تر کمک می‌کند. در حالی که فناوری +DoorCooling هوای سرد را از بالای محفظه یخچال به قسمت‌های صعب‌العبور مانند محفظه درب جلو می‌فرستد.

برای تجربه کاربری راحت، یخچال پایین‌فریزر جدید را می‌توان از راه دور از طریق برنامه LG ThinQ برای تلفن‌های هوشمند کنترل و نظارت کرد و به کاربران اجازه داد تنظیمات را مدیریت کرده و وضعیت عملکرد را تقریباً از هر مکانی بررسی کنند.

راحتی بیشتر با قفسه تاشوی دو مرحله‌ای و قفسه نوشیدنی یخچال ارائه می‌شود که اولی می‌تواند هر زمان که نیاز باشد تا شود تا اقلام بزرگ‌تر را در خود جای دهد، در حالی که دومی می‌تواند تا پنج بطری نوشیدنی را به طور همزمان در خود بگنجاند. علاوه بر این، مدل جدید با استفاده از پوشش Metal Fresh ال‌جی در فضای داخلی خود، سبک را فورا ارتقا می‌دهد و ظاهر خانه و آشپزخانه را شیک می‌کند.

 

 

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه هوای ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید:

«یخچال فریزر جدید از فناوری‌های پیشرفته ال‌جی برای تازه نگه داشتن بازار مواد غذایی بهره می‌برد و در عین حال بهره‌وری انرژی فوق‌العاده و مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربرپسند را ارائه می‌کند. یخچال جدید ما با در نظر گرفتن پایداری و برای ارائه یک تجربه بهتر از آشپزخانه طراحی شده و عملکرد، راحتی و سبکی مورد نظر بازار اروپا را ارائه می‌دهد.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی (سالن 18، مسه برلین) در نمایشگاه IFA 2022، که از 2 تا 6 سپتامبر برگزار می‌شود، این فرصت را خواهند داشت که یخچال پایین‌فریزر را با رنگ مشکی مات و انبوهی از نوآوری‌های دیگر برای زندگی بهتر از نزدیک تماشا کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید