۳۰ آبان ۱۴۰۱

حمایت ال‌جی از رهبران جوان فناوری دارای معلولیت در چالش جهانی فناوری اطلاعات 2022

GITC با جذب بیش از 320 شرکت‌کننده از سراسر جهان، به توانمندسازی جوانان دارای معلولیت برای یازدهمین سال ادامه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس هفته گذشته میزبان دور نهایی یازدهمین چالش جهانی فناوری اطلاعات برای جوانان دارای معلولیت (GITC) بود. این رویداد دو روزه شاهد بود که شرکت‌کنندگان جوان و الهام بخش از سراسر جهان مهارت‌های خود را برای فعالیت‌های مبتنی بر رایانه در یک سری چالش‌های زمان‌بندی شده آزمایش کردند. با اتخاذ یک فرمت ترکیبی آنلاین و آفلاین، چندین کشور شرکت‌کننده کلیدی از جمله کره، اندونزی و ویتنام نیز مکان‌های محلی را راه‌اندازی کردند.

پس از موفقیت در دور مقدماتی GITC در ماه آگوست، ثبت نام برای آخرین مرحله مسابقه بالا بود. در نهایت، بیش از 320 شرکت کننده از 16 کشور برای شرکت در دور نهایی که به صورت آنلاین برگزار شد، دعوت شدند. پس از رقابت در چهار چالش – eTool، eLifeMap، eContent و eCreative – شرکت‌کنندگان جوان به صورت حضوری و آنلاین برای مراسم جوایزی گرد هم آمدند. این مراسم برندگان امسال را قدردانی کرد و همچنین به همه اجازه داد دور هم جمع شوند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

چالش eTool توانایی شرکت‌کنندگان را برای ایجاد و ویرایش ارائه‌ها با استفاده از مایکروسافت پاورپوینت و استفاده از توابع و فرمول‌ها برای محاسبه و سازمان‌دهی داده‌ها در میکروسافت اکسل آزمایش می‌کند. eLifeMap شامل انجام جستجوهای پیشرفته متن و تصویر به صورت آنلاین برای حل مشکلات روزانه است، در حالی که eContent ظرفیت فرد را برای ایجاد و ویرایش ویدیوهای مربوط به یک موضوع خاص ارزیابی می‌کند. در نهایت، چالش eCreative که به دو بخش تقسیم می‌شود، به شرکت‌کنندگان وظیفه کدگذاری یک برنامه ماشین خودران (eCreative_SmartCar) و توسعه ایده‌ای برای فناوری برای راحت‌تر کردن زندگی برای افراد دارای معلولیت (eCreative_IoT) می‌دهد.

شرکت ال‌جی، همراه با وزارت بهداشت و رفاه کره جنوبی، از سال 2011 رهبری GITC را بر عهده دارد. این برنامه برای کمک به جوانان دارای معلولیت از طریق پر کردن شکاف دیجیتال، افزایش توانایی آنها در استفاده از فناوری اطلاعات برای بهبود اشتغال و فرصت‌های آموزش عالی ایجاد شده است. این مسابقه توسط ال‌جی الکترونیکس و کمیته سازماندهی GITC اجرا می‌شود و اکنون در یازدهمین سال خود، در مجموع حدود 4000 شرکت‌کننده جوان تا به امروز جذب شده است.

همانطور که در برنامه Better Life Plan 2030 ال‌جی مشخص شده است، GITC یکی از ابتکارات متعدد این شرکت در زمینه‌های کلیدی دسترسی و گنجاندن است. ال‌جی به عنوان بخشی از چارچوب مشارکت اجتماعی جامع خود، سرمایه‌گذاری هنگفتی روی نسل‌های آینده انجام می‌دهد و به اجرای رویدادها و برنامه‌های مختلف که به‌طور خاص برای کمک و حمایت از نسل بعدی رهبران با تقویت مهارت‌ها و قابلیت‌های آنها طراحی شده‌اند، ادامه خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید