۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مراقبت بهتر از لباس‌ها با فناوری‌های پیشرفته لباسشویی‌های ال‌جی

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) ماشین لباسشویی‌هایی را با ویژگی‌های تازه راه‌اندازی کرده که شامل فناوری هوش مصنوعی، اتصال وایفای، قابلیت ضد میکروبی، سرعت فوق‌العاده، مجموعه‌ای از گزینه‌های چرخه شستشو و موارد دیگری می‌شود.

فناوری درایو مستقیم هوش مصنوعی که به اختصار به عنوان AI DD شناخته می‌شود، نسبت به چرخه شستشوی معمولی در حدود ۱۸ درصد بیشتر از پارچه محافظت می‌کند و همین نیز باعث می‌شود تا به هنگام استفاده از لباسشویی‌های ال‌جی،‌ لباس‌های شما عمر طولانی‌تر و وضعیت بهتری داشته باشند.

ال‌جی در راستای همین فناوری‌های پیشرفته خودش در ماشین‌های لباسشویی گفته:

«لباسشویی‌های ال‌جی قادر هستند تا حد ظریف بودن لباس‌ها را تشخیص بدهند و همین نیز به لطف توانایی هوش مصنوعی امکان‌پذیر بوده است. فناوری AI DD به طور خودکار تشخیص می‌دهد که با چه مواردی با ظرافت برخورد کند و تکنیک شستشو، آبکشی و چرخش را متناسب با آن تطبیق می‌دهد و نیازی نیست که مصرف‌کننده به صورت دستی برنامه شستشو را تغییر بدهد.»

بدون شک باید گفت که ماشین‌های لباسشویی پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند. در مقایسه با مدل‌های قبلی، امروزه لباسشویی‌ها از لحاظ مصرف انرژی و همچنین آب از کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند. ماشین لباسشویی‌های قبلی اصلا به حجم لباس داخل مخزن خود توجه نمی‌کردند و از همان مقدار آب برای شستشوی لباس‌های کم یا زیاد بهره می‌بردند و همان زمان را برای تمیز کردن آن‌ها صرف می‌کردند اما مدل‌های تازه این گونه نیستند.

مدیر ارشد بخش لوازم خانگی شرکت ال‌جی الکترونیکس غرب آفریقا یعنی آقای برایان کانگ در همین رابطه اظهار داشته:

«در مدل‌های قبلی، سه کیلوگرم لباس جین یا یک کیلوگرم لباس زیر، هر دو با یک روش شستشو می‌شدند اما ماشین‌های لباسشویی مدرن به لطف فناوری‌های جدید، هر چرخه از شستشو را با نوع پارچه و وزن لباس‌های شما تنظیم می‌کنند.»

«ماشین‌های لباسشویی ال‌جی دارای طیف وسیعی از عملکردهایی با کارایی بالا هستند که شامل برنامه مراقبت از لباس و همچنین کاهش حساسیت است که عمر لباس شما را افزایش می‌دهد. همین نیز سبب می‌شود تا زندگی شما با ماشین لباسشویی ال‌جی روان‌تر و راحت‌تر باشد. جدیدترین ماشین‌های لباسشویی ال‌جی همچنین می‌توانند در زمان، انرژی و آب مصرفی شما صرفه‌جویی کنند.»

برایان کانگ در ادامه صحبت‌های خودش اضافه کرده:

«ال‌جی تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی خودش را در داخل لباسشویی جای داده و این فناوری با تشخیص دقیق، لباس شما را به شکلی مناسب شستشو می‌دهد. از سوی دیگر، قبل از اضافه شدن آب، لباسشویی میزان لباس شما را اندازه و وزن می‌کند و بر طبق آن نیز مقدار آب لازم را می‌افزاید. علاوه بر این، سنسورهای داخلی لباسشویی نیز بافت لباس را تشخیص داده و با مقایسه آن با داده‌های جمع‌آوری شده، چرخه شستشوی مناسب آن را پیدا می‌کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید