۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایش جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی در خاورمیانه و آفریقا در LG Showcase 2024

سال گذشته ال‎‌جی الکترونیکس با موفقیت بار دیگر رویداد LG Showcase 2023 را خاورمیانه و آفریقا پس از چهار سال وقفه برگزار کرد. امسال، شرکت LG Middle East and Africa بار دیگر میزبان این رویداد بود تا به معرفی جدیدترین پیشنهادهای این شرکت در بازار MEA بپردازند.

رویداد LG Showcase 2024 که از تاریخ ۲۴ تا ۲۵ آوریل در ابوظبی و با موضوع «Reinventing Together» برگزار شده بود، آخرین نوآوری‌ها را به نمایش گذاشت و به‌عنوان مکان ایده‌آل برای تعامل سهام‌داران عمل کرد. این رویداد دارای چهار بخش متمایز بود که شامل سینما، کمپینگ، کافه و ThinQ Home است و هر کدام نشان دادند که چطور راهکارهای و محصولات نوآورانه ال‌جی می‌توانند راحتی و سرگرمی زندگی روزمره را افزایش بدهند. رویداد امسال عمدتاً روی مجموعه محصولات سرگرمی خانگی ال‌جی از تلویزیون گرفته تا محصولاتی صوتی و گیمینگ متمرکز بود و تجربه‌ای دست اول را به بیش از ۵۰۰ بازدیدکننده ارائه کرده بود.

بازدیدکنندگان به هنگام ورود به این نمایشگاه شاهد تلویزیون پرچم‌دار ۹۷ اینچی LG SIGNATURE OLED M بودند که اولین تلویزیون مصرفی جهان با فناوری Zero Connect است که امکان انتقال ویدیو و صدا را با کیفیت 4K را به صورت بی‌سیم با فرکانس ۱۲۰ هرتز فراهم می‌کند. این ویژگی برجسته دردسرهای مدیریت کابل‌ها را برطرف می‌کند و باعث می‌شود تا همه دستگاه‌ها به Zero Connect Box و به دور از تلویزیون وصل شوند و دیگر آن فضای نامرتب کنار تلویزیون دیده نشود.

همچنین صفحه‌نمایش ابتکاری ۲۷ اینچی هوشمند و قابل‌حمل LG StanbyME با طراحی انعطاف‌پذیر منحصربه‌فرد خودش به کاربران امکان می‌دهد تا به‌راحتی آن را از اتاقی به اتاق دیگر ببرند تا محتوای دلخواه خودشان را تماشا کنند. این محصول با ویژگی حمل محصول طراحی شده و دارای پایه‌ای با پنج چرخ پنهان و یک باتری توکار است که تا سه ساعت استفاده از صفحه‌نمایش را پشتیبانی می‌کند. محصول LG StanbyME فراتر از قابلیت‌های نمایشی‌اش، به‌عنوان یک صفحه هوشمند عمل می‌کند و گزینه‌های ارتباطی مختلفی مانند بازتاب بی‌سیم و NFC را با یک ضربه ساده فعال می‌کند. علاوه بر این، این محصول از طیف وسیعی از سرویس‌ها و برنامه‌های استریم پشتیبانی می‌کند که همگی از قبل نصب شده‌اند. علاوه بر همه این موارد نیز این محصول دارای صفحه‌نمایش لمسی و همچنین کنترل از راه دور است.

ال‌جی در این رویداد همچنین نسخه بهبودیافته LG webOS را نیز به نمایش گذاشت که صفحه اصلی کاملاً اصلاح شده‌ای با کارت‌های عنوان گسترده‌تر و تب‌های بهتری برای بازی، موسیقی و صفحه اصلی است. سیستم عامل هوشمند که اکنون دهمین سالگرد خودش را جشن می‌گیرد، به ۳۰۰ برند تلویزیون و ۳۵۰۰ شریک محتوا گسترش یافته است. در طول دهه گذشته، تعداد کاربران فعال در منطقه MEA بیست برابر افزایش داشته است.

در طول این رویداد، این شرکت همچنین پردازنده جدید Alpha 11 را نیز به نمایش گذاشته که در تلویزیون‌های پرچم‌دار این شرکت استفاده می‌شود و توانایی‌های قدرتمند هوش مصنوعی ارائه می‌کند و می‌تواند تجربه کلی تماشا را بهبود ببخشد. این پردازنده جدید که در تلویزیون‌های LG SIGNATURE OLED M4 and LG OLED G4 وجود دارد، چهار برابر قدرتمندتر از مدل قبلی خودش است و وضوح، رنگ و شفافیت را بهبود می‌بخشد و همچنین ۷۰ درصد بهبود در عملکرد گرافیکی و ۳۰ درصد سرعت پردازش سریع‌تر را ارائه می‌کند.

ال‌جی همچنین بلندگوهای XBOOM خود را به نمایش می‌گذارد که صداهای جسورانه و بلندی را با باس قوی و صدای عظیم ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال، اسپیکر LG XBOOM XL9T و نوع کوچکتر آن یعنی LG XBOOM XL5S اسپیکرهای بهینه برای هر مهمانی هستند و صدایی بی‌نظیر همراه با نمایش نور و رنگ ارائه می‌کنند. در این نمایشگاه همچنین اسپیکر XBOOM Go XG8T به نمایش گذاشته شده که یک اسپیکر قابل‌حمل است و نه‌تنها صدای قدرتمندی دارد بلکه می‌تواند صدا را بیشتر تقویت کند و با ویژگی نور استودیویی خودش حس و حال بیشتری به مهمانی ببخشد.

ال‌جی همچنین LG TONE Fit TF7 را به نمایش گذاشت که ایربادی است که روی راحتی، آسایش و صدای فراگیر تمرکز دارد. این محصول برای علاقه‌مندان به تناسب اندام ایده‌آل است و اطمینان حاصل می‌کند که مشتریان بدون هیچ گونه مزاحتی صرفاً روی تمرین خود تمرکز کنند.

در منطقه Gaming نیز این شرکت آخرین نوآوری‌های خودش را که برای بهره‌وری و سرگرمی طراحی شده‌اند را رونمایی کرد. جدیدترین مجموعه مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear OLED گواهی واقعی از تعهد ال‌جی نسبت به صنعت بازی است. این مانیتورهای گیمینگ OLED که در اندازه‌های ۳۲ اینچی (مدل 32GS95UE)، ۳۴ اینچی (مدل 34GS95QE) و ۴۵ اینچی (مدل 45GS95QE) هستند، اوج نمایشگرهای گیمینگ به شمار می‌روند و تجربه‌ای واقعی را به ارمغان می‌آورند. همچنین LG MyView Smart Monitor نیز به نمایش گذاشته شده که برای بهره‌وری و سرگرمی حتی بدون نیاز به اتصال به یارانی شخصی ضروری است. این مانیتور که برای چند کار طراحی شده است، به شما امکان می‌دهد که کارهای روزانه خود را انجام بدهید، ابزارهای خانگی را کنترل کنید و حتی محتوای مورد علاقه خودتان را از یک نمایشگر پخش کنید.

علاوه بر این، در بخش Cinema این شرکت محصولات مختلفی از جمله LG MAGNIT و LG Soundbar را به نمایش گذاشته که می‌توانند تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای را در خانه فراهم کنند. نمایشگر LG MAGNIT با صفحه‌نمایش Micro LED ۱۱۸ اینچی و کیفیت تصویر 4K تصویری بی‌نظیر را ارائه می‌کند.

در بخش ThinQ Home این رویداد نیز ال‌جی طیف متنوعی از محصولات لوازم‌خانگی خودش را به نمایش گذاشت که نه‌تنها زندگی روزمره را بهبود می‌بخشند بلکه عملکرد، قابلیت ارتقا و شخصی سازی منحصربه‌فردی را نیز ارائه می‌کنند. این شامل یخچال همیشه محبوب با قابلیت MoodUP می‌شود که می‌تواند فضای آشپزخانه را با پنل‌های LED خودش تغییر بدهد و رنگ‌های آن نیز از طریق برنامه LG ThinQ قابل سفارشی سازی هستند. راهکار تمیزکننده بخار ممتاز LG Styler که می‌تواند لباس‌ها را در چند دقیقه تمیز کند و همچنین مجموعه تهویه‌کننده هوای ARTCOOL که دارای کمپرسور اینورتر LG DUAL است نیز در این رویداد به نمایش گذاشته شدند.

رویداد LG Showcase 2024 فرصتی عالی برای معرفی این بود که چطور این شرکت به طور مداوم نوآوری را با طیف متنوعی از محصولات و خدمات خودش پیش می‌برد که تجربه کلی مشتری را نیز بهبود می‌بخشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید