الجی، تغییرات کوچک، سیاره بزرگ
اساس زمینه رشد سریع اقتصاد رفتاری این است که تغییرات کوچک منجر به نتایج بزرگی میشود.
اساتید جان بشیرز و فرانچسکا جینا در نشریه Harvard Business Review، مینویسند: «تغییرات برای اجرا نیاز به زمان و تلاش زیادی ندارند. در واقع، تغییرات بسیار ساده میتواند مزایای قدرتمندی را برای افراد و سازمانها ایجاد کند.»
الجی برای تشویق مصرفکنندگان به ایجاد تغییرات کوچک برای دستیابی به یک هدف مشترک، یک کمپین آنلاین پایدار و متمرکز با عنوان CareForWhatYouWear# برگزار کرده که تاکنون مجموعا یکصد میلیون بازدید در کانالهای یوتیوب الجی در سراسر جهان از جمله انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، و غیره داشته است.
این کمپین منعکس کننده فلسفه ESG الجی و اهرم حضور جهانی این شرکت برای ارائه پیام امید و پایداری به مصرفکنندگان در سراسر جهان است. ویدئویی که این کمپین را معرفی میکند، تأثیر قابل توجه محیطی از مد یکبار مصرف و حجم رو به رشد لباس را که هر ساله پس از استفاده بسیار اندک دور ریخته میشود نشان میدهد؛ از این میزان 5.8 میلیون تن فقط در اروپاست.
از همه مهمتر، این ویدئو نشان میدهد که چگونه مصرفکنندگان میتوانند با مراقبت بهتر از لباسهای مراقبت از خود، بازیافت لباسهای قدیمی به جای دور انداختن آنها و انتقال وسایل بدون استفاده به دیگرانی که از آنها استفاده خواهند کرد، در بهبود اوضاع نقش داشته باشند.
طیف وسیعی از محصولات مراقبت از لباس الجی، از جمله ماشین لباسشویی، خشکشویی و استایلر، میتواند طول عمر لباسها را بیشتر کند، آنها را تمیز کرده و با مراقبت دقیق اما ملایم، آسیب به پارچه را به حداقل می رساند. کمپین CareForWhatYouWouar# مصرفکنندگان را به پیوستن به پویش پایدار لباس دعوت میکند تا با دیگران به اشتراک گذارند چطور لباسهای مورد علاقه خود را فصل به فصل تازه و عالی نگه میدارند.
الجی، به عنوان بخشی از این کمپین، با NET-A-PORTER، فروشنده آنلاین مد لوکس، همکاری میکند تا یک سری لباسهای شیک و دوستدار محیط زیست ارائه دهد. این مجموعه از مواد قابل شستوشو و بادوام در ماشین ساخته شده است و در خانه و بدون نیاز به مواد شیمیایی مضر برای تمیز کردن خشک به راحتی از آنها مراقبت میشود.
نظر دهید