۲۴ مهر ۱۴۰۲

روز داوطلبانه Life’s Good: دست به دست هم دادن برای ساخت زندگی بهتر

سلامت خوب چه فیزیکی و چه روانی، به‌شدت به داشتن خانه‌هایی بستگی دارد که امن و مهمان‌نواز باشند. ال‌جی ویتنام برای گسترش شادی داشتن خانه بهتر، طرح روز داوطلبانه Life’s Good در تو نه در منطقه تان لاک، هوآ بین ویتنام را آغاز کرده است که در آن، به بازسازی خانه‎‌های مردم بومی کمک می‌شود.

این فعالیت بخشی از کمپین جهانی Life’s Good است که هدفش ارائه معنای واقعی «زندگی خوب است» و همچنین ارائه هویت برند جدید، جوان و پویای ال‌جی در سراسر جهان است. در این طرح ۲۰ کارمند ال‌جی به طور فعال شرکت کردند و به نقاشی دیوارها و کامل کردن خانه‌ها در کنار مردم بومی کمک کردند. با این طرح، ال‌جی با موفقیت نشان داد که Life’s Good فقط یک شعار شرکتی نیست بلکه مأموریتی است که این شرکت و کارمندانش را راهنمایی می‌کند تا به طور دسته جمعی در جهت بهبود کیفیت زندگی و ایجاد جامعه‌ای بهتر کار کنند.

این برنامه همچنین بخشی از طرح Life’s Good: Hope Village است که در سال ۲۰۲۰ میلادی توسط ال‌جی و مؤسسه مسکنی برای بشریت (HFH) به اجرا گذشته شد و هدفش نیز ساخت محیط زندگی با کیفیت و توسعه پایدار برای ساکنان مناطق دورافتاده نه‌تنها ویتنام بلکه هند و کنیا بوده است. در اوایل سال جاری میلادی، ال‌جی بودجه کلی ۵۵۰۰۰ دلار را برای این پروژه اختصاص داد تا از آن برای نوسازی و بازسازی زیرساخت‌ها و خانه‌ها در روستای تو نه در ویتنام استفاده شود.

روستای تو نه به‌عنوان یکی از ذی‌نفعان این پروژه انتخاب شد چراکه ۸۵ درصد جمعیت آن را اقلیت‌های قومی مونگ تشکیل می‌دهند که بسیاری از آن‌ها دسترسی لازم به امکانات استاندارد در خانه‌ها را ندارند. با توجه به اینکه این منطقه اغلب اوقات شرایط آب‌وهوایی نامساعدی دارد، که شامل طوفان‌های رعد و برق طولانی مدت و همچنین رانش زمین است، تبدیل خانه‌های مردم محلی به پناهگاه‌های امن در اولویت قرار دارد.

روز داوطلبانه Life’s Good طرحی است که با درک این موضوع شکل گرفته و اجرا شده که بهترین و مؤثرترین راه برای گسترش معنای «زندگی خوب است» دست به دست هم دادن برای حل مشکلات و چالش‌های زندگی واقعی است. این پروژه با واگذاری موفقیت‌آمیز خانه‌های نوسازی شده به ساکنان، تعهد ال‌جی به ایجاد زندگی خوب که برای مردم بهتر است، به‌ویژه مردمی که در مناطقی با شرایط زندگی بد زندگی می‌کنند، را نشان داده است.

ال‌جی برای سال‌ها است که روی بهبود امکاناتی همانند ساخت سرویس‌های بهداشتی جدید، تعمیر خانه‌های فرهنگی، اهدای کتابخانه‌ها و ارائه حقوق برابر آموزشی به نسل‌های جوان از طریق بازسازی مدارس متمرکز شده است. این شرکت ابتکارات و طرح‌های خودش را برای بهبود زندگی مردم محلی به‌خصوص کسانی که در مناطق دورافتاده زندگی می‌کنند گسترش خواهد داد چراکه ال‌جی بر این باور است که زندگی خوب است و همه افراد شایسته آن هستند تا به نحو درست از آن لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید