۰۱ آبان ۱۳۹۱

شرکت ال جی جدید ترین یخچال فریزر خود را به بازار معرفی نمود.

یخچال فریزر ساید بای ساید جدید ال جی با نام Door in Door، جزو بزرگترین نمونه های تولید شده در جهان به شمار می آید.

با این حال بزرگ بودن تنها ویژگی این محصول نبوده و چند قابلیت خوب و کاربردی در تولید و طراحی آن به چشم می خورد. این محصول دارای ویژگیهای منحصر به فردی شامل، فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh، چهار درب مجزا، درب خنک کننده و ویژگی Vitamin Plus می باشد.

این ویژگیها به همراه تکنولوژی منحصر به فرد کمپرسورهای خطی ال جی، بهترین عملکرد را با پایین ترین میزان مصرف انرژی برایتان به ارمغان می آورد. از سوی دیگر سیستم های تصفیه هوا و Vitamin Plus مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه می دارند.

کمپرسورهای خطی اینورتر: بهینه سازی در مصرف انرژی

LG بعنوان پیشرو در استفاده از کمپرسور خطی در یخچال و فریزر توانسته به بالاترین راندمان در مصرف انرژی دست پیدا کند. تکنولوژی کمپرسورهای خطی در یخچال های ال جی سبب گردیده که این محصول در مقایسه با دیگر تولیدات از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی، سطح صدای دستگاه، حفظ تازگی مواد غذایی، گنجایش و طراحی، دارای برتری باشد.

این کمپرسورهای خطی قدرت سرمایش دستگاه را تنظیم کرده و اصطکاک داخلی را کاهش می دهند. همچنین سبب صرفه جویی هر چه بیشتر در مصرف انرژی و کاهش صدای دستگاه می گردند. این یخچال دارای برچسب انرژی A++بوده و تنها مدلی است که موفق به دریافت نشان از EU گردیده است.

لازم به ذکر است که کمپرسورهای خطی اینورتر ال جی از 10 سال ضمانت برخوردار می باشند.

فیلتر Hygiene Fresh

در یخچال فریزر جدید Door-in-Door ال جی، این فیلتر کاملا” شبیه دستگاه تصفیه هوا عمل می کند. تکنولوژی Hygiene Fresh ال جی، مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه می دارد.

به عنوان اولین یخچال دارنده سیستم تهویه هوا، تکنولوژی  Hygiene Freshذرات غبار، باکتریها و بوی نا مطبوع را در چهار مرحله تصفیه و هوای داخل یخچال را کاملا” بهداشتی، بدون باکتری و خوشبو می نماید. علاوه بر این قابلیت استریلیزه کردن به همراه وزش هوای خنک سبب تازگی و بهداشت هر چه بیشتر مواد غذایی درون یخچال می گردد. این فیلتر تا 99.99% باکتریها ،بوی نامطبوع،کپک و گردوغبار داخل یخچال را بین می رود.

اولین یخچال 4 درب جهان، حفظ تازگی مواد غذایی به همراه مصرف بهینه انرژی

یخچال فریزرهای بزرگ دارای مشکل عمده دربهای بزرگ و بسیار سنگین می باشند. با دو قسمتی کردن دربهای ( 4 درب ) یخچال و فریزر، مشکل فضای مورد نیاز و سنگینی دربها مرتفع گردیده است.

در یخچال جدید ال جی، برای دسترسی سریعتر به مواد غذایی داخل یخچال یک درب مجزا در نظر گرفته شده که اندازه درب اصلی یخچال بوده و با اندکی فشار باز میشود.

این موضوع سبب میشود تا دیگر نیازی به باز کردن درب اصلی یخچال نبوده و مقدار بسیار کمتری از هوای سرد داخل یخچال از آن خارج شود. در نتیجه صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی صورت می گیرد. 
همچنین در این مدل انعطاف پذیری قابل توجهی در نصب و جدا سازی طبقات بر حسب نیاز وجود دارد. برای مثال می توان با جدا کردن بخش مینی بار که در این مدل گنجایش آن نسبت به مدل های قبلی دو برابر شده، به مواد غذایی داخل طبقات یخچال به راحتی دسترسی پیدا کرد. در نتیجه مواد غذایی تازه تر باقی می مانند. نحوه قرار گیری طبقات نیز به نحوی است که می توان انواع ظروف با اندازه های مختلف را بدون مشکل درون یخچال قرار داده و تمامی فضا استفاده نمود.

درب خنک کننده، حفظ تازگی بیشتر

وزش هوای خنک از سه جهت درب یخچال، پشت و بدنه سبب می گردد که دمای یخچال تنظیم گردیده و تازگی مواد غذایی کاملا” حفظ گردد. در تمامی محصولات مشابه، جابه جایی هوای سرد تنها از طریق دیواره ها صورت می پذیرد. در حالیکه در یخچال جدید ال جی این جابه جایی از طریق درب یخچال نیز انجام می گیرد. به عنوان مثال سیستم یونیزاسیون درب خنک کننده، تا 2.5 برابر بیشتر توت فرنگی ها را تازه نگهداری می کند.

یون های سبز، پاکیزگی و سلامت بیشتر

از دیگر ویژگی های مورد توجه در این یخچال می توان به یون های طبیعی اشاره کرد. این یونها به همراه فیلتر تصفیه هوا، تازگی و شادابی مواد غذایی را به صورت کاملا” طبیعی حفظ می نمایند. در عین حال ذرات غبار، باکتریها و بوی نا مطبوع را از بین می برند. آنتی بیوتیک های طبیعی به همراه فیلتر های محافظ از فاسد شدن مواد غذایی تازه جلوگیری می نمایند.

ویتامین بیشتر، حفظ تازگی طولانی تر

قابلیت Vitamin Plus در این محصول به افراد کمک می کند که رژیم غذایی متعادل و مغذی تری از طریق نگهداری مواد غذایی تازه داشته باشند. این ویژگی با تولید ویتامین C که یک آنتی اکسیدان معروف می باشد، رطوبت و تازگی مواد غذایی را حفظ می نماید. این ویژگی به مدت 8 تا 9 سال کارایی داشته و سبب می گردد میوه ها و سبزیجات تا 1.7 برابر ویتامین C خود را بیشتر حفظ نمایند.

کنترل الکترونیکی

بر خلاف سیستم های کنترل مکانیکی متداول “خاموش/روشن” ، سیستم الکتریکی کنترل این دستگاه به آسانی دمای یخچال را تنظیم نموده و انرژی کمتری مصرف می کند. با یک اشاره ساده، شما می توانید تمام عملکرد های یخچال فریزر خود را کنترل نمایید.

طراحی زیبا، شیک و منحصر به فرد

در این محصول تکنولوژی در کنار طراحی زیبا به چشم می خورد. صفحه کنترل دستگاه بر روی یخچال زیبایی خاصی به آن بخشیده و مناسب برای هر آشپزخانه ای می باشد.

۳۷ نظر

سمیه السادات موسوی ۲ آبان ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام.یخچال بسیار زیبایی هست اما متاسفانه ۶ هفته تمام نمایندگیهای ال جی رفتم ولی موفق به خرید این محصول نشدم یا نمیفروشند یا قیمت بسیار بالا میگن.بنده ۶ هفته پیش از سه راه جمهوری این یخچالو قیمت کردم ۵/۳۹۰/۰۰۰ تومان چطور ممکنه در عرض ۶ هفته این یخچال اینقدر افزایش قیمت داشته باشه؟!خواهشن منو راهنمایی کنید ایا خرید این یخچال با قیمت مناسبتر از الان امکان داره؟ از کجا باید خریداری کنم؟

سمیه السادات موسوی ۲ آبان ۱۳۹۱ پاسخ

بنده برای جهیزیم دارم تمام محصولات ال جی را خریداری میکنم لطفا راهنماییم کنید سپاسگذارم

امیر ۱۶ آبان ۱۳۹۱ پاسخ

میگن فعلآ باید خرید نکرد تا تکلیف تحریما روشن بشه ضمننا خیابون امین حضورم یه سر بزن

ATI ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام می خواستم بدونم که ایا مدل | LG | GR-T260YBS یخچال فریزر در بازار وجود دارد یا خیر اگه هست قیمتش چنده

هدی ۸ بهمن ۱۳۹۱ پاسخ

دیشب خبر دار شدیم قیمت ها ۲۰% افزایش داشته آیا واقعیت دارد؟
آیا برای جهیزیه باید سریع خرید کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد ۸ بهمن ۱۳۹۱ پاسخ

سلام حدودقیمت یخچال فریزردوقلوی lgرومیخواستم

بهارک ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ پاسخ

قیمت یخچال و فریزر دوقلوی ال جی سفید رنگ رو میخوام

ناشناس ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ پاسخ

اطلاعات در مورد کیفیت محصولات هایسنس

الینا ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ پاسخ

سلام به نظر من باید هرچی که امکانش هست رو بخری!!!!!!!!!!!!اصلادرنگ نکن چون ازآینده خبر نداری…….من خودم بیشتر جهیزیم روخریدم حدود۶ماه پیش الان نزدیکه۸ملیون سود کردم هرچی خریدم ۲برابر شده….راستی بچه ها شماچه اجاق گازی رو به من پیشنهاد میکنید؟

آرزو ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام اجاق گاز ریبون خوبه امکانات زیادی داره سلف کلینر و از این چیزا …قیمتش یک میلیون و چهارصد هزار تومنه الان

فروزان ۴ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

من نستا دارم عالیه سال ۹۳یک و چهارصد خریدم

نوروزی ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ پاسخ

لطفا” قیمتهای یخچال های SIDE BY SIDEرا ارسال نمایید

هاله فخرآبادى ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ پاسخ

لطفا قیمت یخچال در تو در(Door in Door) و موجودى رنگ را برایم ارسال نمایید

farzad ۱۲ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

لطفا در مورد ویژگی ان توضیحاتی ارسال شود

آیلین ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام دست نگهدارید اصلا هیچ چیز نخرید بعداز انتخابات خیلی ارزان میشود مخصوصا کالاهای بادوام این خبر صددر صد عملی میشه لطفا دست نگه دارید یکی دو ماه

سید اسحق موسوی ۶ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنده چگونه می توانم در زنجان ،شهرستان طارم ، گیلوان نمایندگی فروش محصولات ال جی را داشته باشم . لطفا راهنمایی فرمایید . سپاسگزارم
تلفن همراه : ۰۹۱۲۶۴۱۴۶۱۶
تلفن : ۲۸۴۳۱۷۱-۰۲۴۲

yashar ۵ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام؛ ازکجا باید اطلاع بیداکرد که قیمت فروش یک جنس درنمایندکی بیشتر از تعرفه نیست زمانی که فقط یک نمایندکی در یک شهرموجودست

رحیم ۱۸ دی ۱۳۹۲ پاسخ

لوازم خونگی ال جی خوبهافقط امکاناتش کمه

rozi ۲۵ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام قیمت یخچال سایدdoor_in_door933 gr_s933kwn چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ali ۲۶ دی ۱۳۹۲ پاسخ

Salam az .kermanshah hastam mikham yakhche ferezere lg1021wf ra bekharam ama einja gerone lotfan rahnami konid va ghimatesh ro brhrm email konid mamnon

rozi ۲۸ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام چراجواب سوالمو ندادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الناز ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

سلام من یه یخچال ساید ال جی خریدم داخل فروشگاه توی یخچال نوشته بود made in korea اما یخچالی که واسه من فرستادن داخلش نوشته made by LG electeronic لطفا راهنماییم کنید که این یخچال تقلبی هست یا نه؟

ال جی ۶ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

یخچال نمایشگاه برای نمایش است و فرقی با آنچه برای شما ارسال شده ندارد

سارینا ۲۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام بله این نشون میده یخچالت مونتاز ایرانه و اصل نیست متاسفانه

کردعلیوند ۲ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام یخجال جدیدو اصل معرفی شده از کجابا قیمت مناسب از کجا بخریم

samira ۳۰ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
ما با تحقیاتی که داشتیم اکثرا گفتن موتوراای یخچالا کره ای نیستن دیگه همه چین .تا چه حد اطمینان کنیم.بهرحال با این وضعیت اقتصادی میخواهیم هزینه کنیم حداقل تقلبی نخریم

مهران ۲۷ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام .من میخوام sx5528 فوت بخرم فقط سایز طول و عرضش رو میخواستم بدونم .ممنون میشم راهنماییم کنید

حسین ۱۶ دی ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من یه یخچال ساید ال جی خریدم داخل فروشگاه توی یخچال نوشته بود made in korea اما یخچالی که واسه من فرستادن داخلش نوشته made by LG electeronic لطفا راهنماییم کنید که این یخچال تقلبی هست یا نه؟

ال جی ۱۷ دی ۱۳۹۳ پاسخ

داخل فروشگاه معمولا از ماکت استفاده میشه و هیچ فرقی نداره

ziad ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میخاستم ازاین یخچال جدیدشما بخرم مارک و قیمت اصلی شو ازکجا بپرسم واقعی باشه

ساناز ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

Made by LG electeronic اگه نوشته یعنى مونتاژ ایرانه کره اى اصل نیست.

بانو ۹ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام من از این مدل ستید برای جهیزیه م خریدم،۶ونیم میلیون،خیلی ازش راضیم،فقط تو قسمت بار و در یخچال کلی وسیله و خوراکی گذاشتم،در کل جا دار و شیکه،هر کس دیده خوشش اومده

سمیه ۴ دی ۱۳۹۴ پاسخ

باسلام یخچال ال جی مدلsx_k426wخریدم همه نوع سوال رو ازفروشنده پرسیدم تامطمین بشم که یخچال خوبیه وکره ای هست اما وقتی اوردم خونه داخل یخچال روبرچسبش زده made in chaina الان تکلیف این یخچال چیه یعنی اصل نیست؟؟درثانی ازکجابفهمم چند فوته؟؟

soode ۲۶ دی ۱۳۹۴ پاسخ

سمیه جان از امین حضور خریدی ؟ من هم این مدل رو خریداری کردم هنوز نفرستادن برام . هر جاییم میپرسم میگن معتبر نیست اگه بود گلد ایران ضمانت میکرد . منم شک دارم همه جا ۲۶ فوت نوشته فروشنده به ما گفت ۲۸

احدی ۶ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

مدل ال جی یک برندی هست که همیشه بازار خودشو داره یک چیز متوسطه و قیمتشم خوبه

خسروآبادی ۳۰ دی ۱۳۹۵ پاسخ

لطفا قیمت یخچال جدید سایت توضیح داده شده را اعلام کنید و محل خرید آن؟
تشکر

فررانه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

سلام دوستام من میشی بندر خریدم ۶۶۰۰ با هزینه ارسال ۵۰۰ تومن. جمعا ۷۱۰۰ یخچال فوق العاده ای هست

نظر دهید