۲۵ فروردین ۱۳۹۳

ماشین لباسشویی‌های جدید ال‌جی با طراحی متفاوت، شست‌وشوی کامل در 59 دقیقه و …

در نمایشگاه اروپایی اینوفست 2014 ال‌جی که چندی پیش در ونیز ایتالیا برگزار شد، ال‌جی با وجود سابقه سنتی و روستایی که این شهر ایتالیایی دارد، از چندین لوازم خانگی مدرن و معاصر خود با فناوری‌های جدید پرده‌برداری کرد. یکی از آنها ماشین لباسشویی ال‌جی بود که می‌تواند یک برنامه شست‌وشوی کامل را با سرعت زیاد انجام دهد و در 59 دقیقه لباس‌ها را به طور کامل بشوید. مجموعه یخچال نیز ظاهر زیبایی دارد و از 4 درب جذاب برخوردار است. در این میان، ال‌جی از محصولات الکترونیکی مانند مچ‌بند سلامت Lifeband Touch و مجموعه تلویزیون‌های شگفت‌انگیزش پرده برداشت که به زودی وارد بازار انگلیس و اروپا می‌شوند.

شست‌وشوی تازه

2014 سالی خواهد بود که در آن پلت‌فرم جدید ماشین لباسشویی‌های ال‌جی با طراحی زیبا و مدرن و سریع‌ترین برنامه‌های شست‌وشویی که تاکنون نظیرش وجود نداشته است به بازار می‌آید. بیشتر برنامه‌های شست‌وشو زمانی برابر با یک بازی فوتبال دارند اما به لطف قابلیت TurboWash ال‌جی، که از روش فیلتر کردن جداگانه‌ای استفاده می‌کند شما می‌توانید با سرعت بیشتری لباس‌های خود را بشویید؛ یعنی به اندازه تماشای یک قسمت از برنامه تخت گاز… راحتی قلب این سری جدید است. با محصولاتی که از قابلیت بخار برخوردار هستند و طی 20 دقیقه لباس‌ها را تر و تازه می‌کنند شما تنها کافیست لباس‌هایی که فقط یک بار پوشیده‌اید را داخل محفظه شست‌وشو بگذارید و از روی پنل نمایشگر ماشین لباسشویی به دنبال گزینه‌ای به همین نام باشید و با فشار دادن آن دیگر نیازی نیست خم شوید. سیستم عیب‌یابی هوشمند نیز مکانیکی است که هر مشکل خودش را تعمیر می‌کند تا نیازی به تماس گرفتن و مراجعه تکنسین نداشته باشد.

یخچال‌های شیک و خنک

ال‌جی با ایده درتودر (Door-in-Door) برای یخچال‌ها و بازده انرژی بالا، یک سری از یخچال‌های مدرن و جادار با چند درب را در این نمایشگاه معرفی کرد. با پیکره‌بندی دو درب بالا که به یک بخش اصلی و عریض منتهی می‌شود گذاشتن مواد جاگیر و بزرگ دیگر جای نگرانی ندارد. درب اقتصای هوشمند (Smart Eco Door ) دسترسی به موادی که بیشتر استفاده می‌کنید را ممکن می‌سازد؛ مثل شیر، پنیر یا نوشیدنی‌های دیگر! با فشار یک دکمه این درب باز می‌شود و شما می‌توانید چیزی که لازم دارید را به سرعت بردارید و بروید؛ بدون اینکه انرژی زیادی برای باز کردن و بستن دوباره درب یخچال وجود داشته باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید