۰۹ فروردین ۱۳۹۳

محصولات مشتری‌محور ال‌جی در اینوفست 2014 برای بازارهای اروپا

نمایش تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر عالی و لوازم خانگی با بازده بالا در ایتالیا

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) تحت مضمون برند خود با شعار “همه چیز ممکن است” جامع‌ترین سری محصولات خود برای مشتریان اروپایی در رودشو یا نمایشگاه جشنواره ابتکار ال‌جی 2014 (اینوفست) در ونیز ایتالیا به نمایش گذاشت. ال‌جی با تنوعی از راهکارهای متمایز که از فناوری‌های پیشرفته‌ و طراحی مبتکرانه‌ای برخوردار هستند، موقعیت خود را در منطقه تقویت می‌کند و روابط خود را با شرکا و کسب‌وکارهای محلی توسعه می‌دهد.

در نمایشگاه اروپایی ال‌جی، که به طور متوالی به دنبال اینوفست 2014 ال‌جی ماه گذشته در استانبول برگزار شد، حدود 300 شریک تجاری و سهامدار از تمامی منطقه شرکت کردند. سومین و آخرین سری از نمایشگاه اینوفست در ماه آوریل در آسیا برگزار خواهد شد.

برایان نا، نایب رئیس و سرپرست منطقه اروپا در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «اینوفست شانس ما برای نمایش محصولات الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی متنوع برای مشتریان اروپایی در برابر اقتصاد نابسامانی است که نشان از علائم بازگشت دارد. موفقیت در اروپا پیش‌نیاز برای جهانی شدن در دنیای تجارت امروز است. ما می‌خواهیم از تمام افرادی که در اینوفست 2014 ال‌جی شرکت و موفقیت حاصله را ایجاد کردند تشکر کنیم.»

ال‌جی تعهد خود را برای ارائه کیفیت تصویر برتر برای مشتریان بازار اروپا نشان داد و توجه خود را به توسعه مجموعه تلویزیون‌های ULTRA HD و OLED در سراسر اروپا اعلام کرد. ال‌جی، به عنوان اولین سازنده‌ای که تلویزیون 84 اینچ 4K ULTRA HD را در سال 2012 و بزرگترین تلویزیون 4K ULTRA HD CURVED OLED را در سال 2014 تولید کرد، برنامه خود را برای عرضه هفت سری از تلویزیون‌های ULTRA HD در ابعاد 49 تا 105 اینچ در بازارهای اروپا در همین سال اعلام کرد که بزرگترین و متنوع‌ترین مجموعه تلویزیون‌ها تا به امروز است. جای تعجب نیست که تلویزیون‌های 77 و 55 اینچ منحنی OLED ستاره این نمایش باشند. ال‌جی برای تقویت موقعیت خود در بازار اروپا تصمیم دارد قابلیت تحقیق و توسعه خود در مناطق را گسترش دهد و توانایی تولید دستگاه‌های ULTRA HD و OLED را در لهستان ایمن کند.

ال‌جی، برای خلق دوباره تجربه تلویزیون هوشمندی ساده‌تر و ملموس‌تر از قبل، پلت‌فرم webOS را در اروپا برای اولین بار در اینوفست معرفی کرد. راحتی استفاده از آن باعث می‌شود که جست‌وجوی محتوا و مشاهده، ارتباط با دستگاه‌های دیگر و حتی روند نصب اولیه به طرز باورنکردنی روان باشد. انتظار می‌رود پلت‌فرم webOS در بازار تلویزیون‌های هوشمند بازی را دگرگون کند و در بیش از 40 مدل از تلویزیون‌های ULTRA HD، OLED و تلویزیون‌های هوشمند سینما سه‌بعدی ال‌جی در امسال عرضه شود. میهمانان در اینوفست ال‌جی این شانس را داشتند که تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی را خودشان تجربه کنند و ببینند یک تلویزیون هوشمند چطور می‌تواند مبتکرانه باشد و کاربری آسانی نیز داشته باشد.

ال‌جی، علاوه بر مجموعه پیشرفته از محصولات سرگرمی خانگی، لوازم خانگی جدید خود را که در انرژی صرفه‌جویی می‌کند را برای مشتریان اروپایی به نمایش گذاشت. در صدر این مجموعه ماشین لباسشویی‌های ال‌جی با درب جلو بودند که در نیمه اول سال در اروپا عرضه می‌شوند. این ماشین‌های لباسشویی 40 درصد بازده انرژی بیشتری نسبت به مدل‌های A+++ دارند. ماشین‌های لباسشویی با فناوری TurboWash و TrueSteam زمان شست‌وشو را کم و به 59 دقیقه1 می‌رسانند و مصرف انرژی را تا 15 درصد2 و مصرف آب را تا 40 درصد3، بدون کاستن از میزان تمیزی و بدون استفاده از نرم‌کننده‌های شیمیایی پارچه، کاهش می‌دهند.

ال‌جی جدیدترین یخچال‌ها با بازده انرژی بالا را نیز به نمایش گذاشت که شامل مدل‌های فریزر پایین با Total No Frost (بدون یخ‌زدگی) است که 10 درصد بازده انرژی بالاتری نسبت به رتبه‌بندی A+++ انرژی دارند. به لطف وجود کمپرسور خطی اینورتر اختصاصی ال‌جی، مشتریان از صرفه‌جویی در انرژی، عملکرد بی‌صدا و عمر طولانی‌تر بهره‌مند خواهند شد.

دیگر محصولاتی که در اینوفست 2014 ال‌جی به نمایش درآمدند شامل دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Stylist Inverter V است که به نوردهی لطیف LED و جریان هوای ملایم 3 طرفه مجهز است و هوا را به طور یکنواخت برای ایجاد محیطی راحت پخش می‌کند. دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Slim Inverter V نیز ترکیبی از صرفه‌جویی در انرژی، دوام بالا و امکانات سلامت‌محور است. در میان مجموعه بی‌نظیر راهکارهای تمیز کردن خانه جاروبرقی HOM-BOT SQUARE و جاروبرقی بدون سیم دو در یک ال‌جی به چشم می‌خورد. تلفن هوشمند منحنی و متحولانه، G Flex، و دستگاه پوشیدنی سلامت، Lifeband Touch، توجه زیادی را در اینوفست ال‌جی به خود جلب کردند.

1 بر اساس آزمایشات انجام‌شده توسط اینترتک، ماشین لباسشویی ال‌جی مدل F94933WHS (شست‌وشوی 5 کیلویی با چرخه لباس‌های نخی) در مقایسه با سایر ماشین‌های لباسشویی بدون فناوری TurboWash

2 نتایج بر اساس آزمایشات انجام شده توسط اینترتک، مقایسه بین شست‌وشوی 5 کیلویی لباس‌های نخی (724 وات در ساعت) و TurboWash (617 وات در ساعت)

3 نتایج بر اساس آزمایشات انجام‌شده توسط اینترتک، مقایسه بین شست‌وشوی لباس‌های نخی (78لیتر) و TurboWash با (47  لیتر)

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید