۱۶ تیر ۱۳۹۳

عرضه جهانی تبلت G Pad 10.1 ال‌جی با مجموعه‌ای از امکانات جدید ال‌جی G3

 

تبلت G Pad 10.1، با مجموعه‌ای از امکانات جدید که از ال‌جی G3 اقتباس کرده است، به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

یک دستگاه همراه رسانه‌ای متصل  با بهترین امکانات تجربه کاربری G3

سئول، 7 جولای 2014- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، امروز، عرضه جهانی تبلت ال‌جی G Pad 10.1، بزرگترین تبلت در خانواده G Pad، را معرفی کرد. ال‌جی G Pad 10.1 برای مصارف رسانه‌ای همراه عالی است زیرا نمایشگر بزرگ و عریضی دارد که با باتری 8 هزار میلی‌آمپری نیرو می‌گیرد و به کاربران تجربه رسانه‌ای حیرت‌انگیز و ساعات تمام‌نشدنی از سرگرمی را می‌دهد.

سری ال‌جی G Pad تعادل کامل بین عملکرد، شخصیت و قیمت را به نحوی ارائه می‌دهد که فاصله بین تبلت‌های ساده و پیشرفته را پر کند. سری جدید G Pad، در تلاش برای ارائه بهترین تجربه کاربری در سراسر مجموعه محصولات، به بهترین تجربیات کاربری مرغوب خانواده G مجهز است. این تجربیات کاربری شامل مجموعه امکاناتی است که با ال‌جی G3 عرضه شد؛ مانند قابلیت‌های Touch & Shoot، Gesture Shot، صفحه‌کلید هوشمند (Smart Keyboard) و پنجره دوتایی (Dual Window).

برجسته‌ترین امکانات تجربه کاربری پیشرفته ال‌جی G3 در ال‌جی G Pad 10.1 شامل موارد زیر است.

  • قابلیت Touch & Shoot: ضربه بر روی هر جایی در نمایشگر فوکوس می‌ند و شاتر را با یک گام ساده فعال می‌کند. بدین صورت، هم در زمان و نما صرفه‌جویی می‌شود.
  • ثبت نما با حرکت (Gesture Shot ) برای عکس‌های سلفی: به سادگی دست آزاد خود را در کادر نما مشت کنید تا به صورت خودکار شمارش معکوس 3 ثانیه‌ای قبل از گرفتن عکس آغاز شود و از ثبت تصاویر مات پیشگیری شود.
  • صفحه‌کلید هوشمند (Smart Keyboard): خطاهای تایپی را با ردیابی و تحلیل عادات تایپ و آگاهی از چیزی که کاربر قصد دارد تایپ کند تا 75 درصد کاهش می‌دهد.
  • پنجره دوتایی (Dual Window): صفحه تبلت را به دو قسمت تقسیم می‌کند تا هم زمان دو برنامه کاربردی با هم در حال اجرا باشند. با گرفتن و کشیدن محتوا از یک پنجره به پنجره دیگر قابلیت چندوظیفگی بدون درد سر انجام می‌شود.

تبلت‌های ال‌جی G Pad امکانات منحصربه‌فردی دارد که ارتباطات و امنیت را ساده می‌کند. ال‌جی با QPair 2.0 ارتباطات را ساده‌تر می‌کند و همگرایی یکپارچه‌ای را بین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندروید از طریق اتصال ساده بلوتوث ارائه می‌دهد. با QPair 2.0، کاربران می‌توانند اعلان‌های تماس و پیام‌ها را در گوشی هوشمند دریافت کنند و از طریق G Pad پاسخ دهند یا مستقیماً به تماس دریافتی جواب دهند.

 قابلیت Knock Code قابلیت امنیتی تحسین‌شده و پرطرفداری است که روشن کردن و باز کردن قفل گوشی را با یک حرکت سریع با هم ترکیب می‌کند. این قابلیت حداکثر به 4 کاربر امکان می‌دهد تا الگوهای ضربه خودشان را ثبت کنند. بنابراین، اعضای خانواده می‌توانند یک تبلت را به طور همزمان با هم سهیم شوند و در عین حال، هنوز هم تصاویر و اطلاعات خود را محرمانه نگه دارند.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «مشتریان از تبلت به روشی متفاوت‌تر از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و ما می‌خواستیم اهمیت نقش سرگرمی در تبلت جدید ال‌جی G Pad 10.1 را پررنگ کنیم. استفاده از تبلت‌ها به عنوان یک دستگاه همراه رو‌ به افزایش است. به همین دلیل است که ما ال‌جی G Pad 10.1 را با دیگر دستگاه‌ها به سادگی و راحتی مرتبط کردیم و برای همین است که ال‌جی G Pad 10.1 بهترین فناوری‌های اصلی گوشی‌های هوشمند سری G را ارائه می‌دهد.»

ال‌جی G Pad 10.1 ابتدا در ایالات متحده و سپس در بازارهای دیگر اروپا، آسیا و امریکای لاتین در اواخر این ماه عرضه می‌شود. قیمت و دسترسی به صورت منطقه‌ای در هر بازار اعلام می‌شود.

مشخصات اصلی تبلت G Pad 10.1:

 

  • تراشه: 1.2 گیگاهرتز چهارهسته‌ای کوالکوم Snapdragon
  • نمایشگر: 10.1 اینچ  800×1280 پیکسل، WXGA – IPS
  • حافظه: 16 گیگابایت eMMC / یک گیگابایت RAM/ اسلات میکرو اس‌دی
  • دوربین: پشت 5 مگاپیکسل/ دوربین جلو 1.3 مگاپیکسل
  • باتری: 8 هزار میلی‌آمپر
  • سیستم‌عامل: اندروید 4.4.2 کیت‌کت
  • ابعاد: 260.9 x 165.9 x 8.9 میلی‌‌متر
  • وزن: 523 گرم
  • اتصالات: وای-فای
  • رنگ: مشکی، قرمز
  • امکانات دیگر: QPair 2.0، صفحه‌کلید هوشمند، قابلیت Knock Code

۴ نظر

arya ۱۶ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

چرا از gpad 8.3 ضعیف تره؟؟؟

پیمان ۱۶ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

مثل همیشه LG پیشتاز و موفق در ارائه محصول جدید

محمد ۱۶ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

چه فایده، سیم کارت نمیخوره

مهران ۱۷ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

اکه بشه روی تبلتتاتون قابلت dvbt را اضافه کنید که بشه باهاش شبکه های تلویزیونی دیجیتال را دریافت کرد خیلی عالی میشه

نظر دهید