۰۳ مهر ۱۳۹۳

ماژول خورشیدی مولتی ایکس ال‌جی

با بیش از نیم‌قرن فناوری در دستگاه‌های الکترونیک مشتری و 25 سال تحقیق و توسعه عمیق، ال‌جی با خرسندی ماژول فوتوولتائیک شاهکار خود را معرفی می‌کند.

ماژول  مولتی ایکس ال‌جی (Multi X) برای مصارف عمومی در مناطق مسکونی، تجاری و تأسیسات ایده‌آل است.

این ماژول با مواد قابل اطمینان، طراحی منحصربه‌فرد و بیمه کیفیت نظام‌مند ساخته شده است. ال‌جی مفتخر است که برای مشتریان خود ارزش و خدمات بی‌مانندی را فراهم می‌کند.

نشان تعالی ال‌جی

مشتریان وقتی لوگوی ال‌جی را روی هر سلول می‌بینند از فناوری پیشرفته و استقلال آن اطمینان خاطر حاصل می‌کنند. لوگوی ال‌جی بازتابی از استانداردهای بالاست که ال‌جی را بیش از 50 سال هدایت کرده است.

تکمیل 100 درصدی آزمون EL

همه ماژول‌های ال‌جی توسط بازرسی الکترولومینِسنس آزمایش می‌شوند. بازرسی EL ترک یا شکاف‌هایی که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شود را تشخیص می‌دهد.

25 سال ضمانت خطی

ال‌جی با سیاست‌های ضمانت تمام و کمال در کنار محصولات خود ایستاده است. ضمانت عملکرد خطی حداقل 80.2 درصد خروجی انرژی را تا پایان سال بیست و پنجم تضمین می‌کند.

5400 پاسکال در جلو و عقب

ماژول‌های خورشیدی ال‌جی با شیشه‌های باریک و مقاومی طراحی شده است که هم وزن سبکی دارند و هم می‌توانند باری معادل 5400 پاسکال را تحمل کنند.

تحمل توان مثبت

ال‌جی آزمایشات سختی برای تأیید کیفیت ماژول‌های خورشیدی ایجاد کرده است تا خروجی ذکرشدۀ همه ماژول‌ها را با توان اسمی مثبتی که با صفر درصد شروع می‌شود به مشتریان اطمینان دهد.

قابی از نوع پیچ

این قاب با ساختار پیچ‌مانند پیچیدگی را کمتر می‌کند و مقاومت بیشتری در برابر فشارهای سنگین، مانند زلزله، را تضمین می‌کند.

 

 

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید