۱۷ مرداد ۱۳۹۴

هدف المپیادهای خدمات: ارتقا دانش فنی و رفتاری تکنیسین ها در مسیر خدمات رسانی مطلوب به مشتریان

معاون اجرایی گروه شرکت های گلدیران: شرکت مشتریان طی سال های گذشته توانسته یک سبک خدمات با استانداردهای منحصر به فرد را ارائه دهد که با دیگر شرکت های خدماتی مرتبط با ال جی در سراسر دنیا متمایز است و بارها مورد تحسین مدیران عالی ال جی قرار گرفته است.

در سال 1379، شرکت مشتریان گلدیران را با نیت فرامادی و به قصد خدمت به مردم پایه گذاری کردیم و طی این سال ها همچنان تلاش کرده ایم پی گیر این هدف و جلب رضایت مشتریان باشیم.

در مراسم اختتامیه المپیاد فنی گروه لوازم خانگی شرکت مشتریان، جناب آقای امیرعباس کائینی، معاون اجرایی گروه شرکت های گلدیران، با بیان این مطلب گفت: محصولات خانگی به عنوان کالای بادوام شناخته می شوند و مردم انتظار دارند برای چندین و چند سال از محصول خریداری شده استفاده کرده و بتوانند در صورت نیاز، خدمات مناسب را دریافت کنند. بنابراین، کیفیت خدمات بسیار مهم است.

ایشان برگزاری المپیاد فنی گروه لوازم خانگی را از منظر توجه به نیاز مشتری دارای بالاترین درجه اهمیت دانست و افزود: افرادی که به این المپیاد راه یافته اند، مسئولیتشان فرق می کند. آن ها باید بتوانند مهارت ها و آموخته های خود را در مناطق به همکاران خود منتقل کنند تا با ارتقاء روزافزون سطح خدمات ارائه شده توسط شرکت مشتریان گلدیران، زمانی که تکنیسین این شرکت وارد خانه مشتری شود او بتواند به تکنیسین اعتماد کند که تخصص کافی را دارد و قادر است کار را به نحو احسن انجام دهد.

معاون اجرایی گروه شرکت های گلدیران در خاتمه سخنانشان گفت: واقعیت این است که طعم خدمات ال جی در ایران با تمام دنیا فرق می کند. دلیل آن نیز این است که شرکت مشتریان طی سال های گذشته توانسته یک سبک خدمات با استانداردهای منحصر به فرد را ارائه دهد که با دیگر شرکت های خدماتی مرتبط با ال جی در سراسر دنیا متمایز است و بارها مورد تحسین مدیران عالی ال جی قرار گرفته است.

مرحله نهایی المپیاد فنی گروه لوازم خانگی روز یکشنبه 11 مردادماه در مرکز آموزش شرکت مشتریان گلدیران با حضور جناب آقایان کائینی، معاونت اجرایی گروه شرکت های گلدیران، علیخانی مدیرعامل شرکت مشتریان، و جمعی از مدیران عالی گلدیران و شرکت کنندگان مناطق هشت گانه شرکت مشتریان برگزار شد و به ترتیب آقایان سید عبدالمجید حسینی از منطقه مشهد، بهروز حسینی از منطقه تهران و داود کریمی از منطقه تبریز به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید