۲۸ شهریور ۱۳۹۵

LG Force؛ هدست بلوتوث بی‌سیم جدید و درجه یک ال‌جی مخصوص ورزشکاران

ال‌جی مجموعه هدست‌ بلوتوث‌های بی‌سیم خود را که برنده جایزه شده‌اند با معرفی عضو جدیدی با نام LG Force توسعه داد. این محصول جدید شکل ظاهری کاملاً متفاوتی دارد که برای سخت‌ترین و شدید‌ترین تمرینات بدنی و ورزش‌ها طراحی شده‌ است.

عملکرد صدای پیروزمندانه که خاص ورزشکاران پرتحرک طراحی شده است را با LG Force (مدل HBS-S80) تجربه کنید. این هدست بی‌سیم جدید دور گوش قرار می‌گیرد و با طراحی مینیمالیست و کمینه‌گرای بسیار سبک‌وزنش برای مجموعه هدست‌ بلوتوث‌های بی‌سیم ال‌جی که جایزه برده‌اند ساخته شده است. هدست LG Force با تمامی دستگاه‌های مجهز به بلوتوث، شامل ال‌جی V20، که به تازگی معرفی شده است، سازگاری دارد و در حال حاضر، تنها از طریق اپراتور AT&T در امریکا قابل دسترسی است.

407674

هدست LG Force همراهی توقف‌ناپذیر برای سبک زندگی فعال و پرتحرک شماست. این هدست که روی گوش شما می‌نشیند و ثابت سر جای خود باقی می‌ماند رتبه ضد آب و ضدتعرقIPx5  دارد. کاربر به راحتی می‌تواند میزان صدا را از طریق بند هدست کنترل کند تا به آهنگ‌های موجود در سرویس‌های موسیقی آنلاین مورد علاقه گوش دهد. یا حتی در حال دویدن روی تردمیل در کنفرانس تلفنی شرکت کند و به دلیل برخورداری از قابلیت Qualcomm® aptX  صدایی با کیفیت عالی دریافت نماید.

medium04

بروس تریپیدو، مدیر ارشد لوازم جانبی ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «مشتریان ما از سری TONE که برنده جایزه شده است بسیار لذت بردند و ما را در بازار هدست بلوتوث بی‌سیم پیشگام کردند. با LG Force، ما می‌خواهیم شکل مینیمالیست یا کمینه‌گرای جدیدی را برای ورزشکاران معرفی کنیم که بتوانند هر ورزشی را با آن انجام دهند.»

medium03

طرفداران موسیقی و ورزشکاران می‌توانند با طراحی مینیمال در هدست Force از تناسب و آسودگی خیال لذت ببرند زیرا این هدست به راحتی روی گوش قرار می‌گیرد و گوشی‌های ژله‌ای آن به سادگی قابل تعویض است. سیلیکون پیچیده‌ شده دور گوشی نیز می‌چرخد و اندازه بند هدست را می‌توان تنظیم کرد. حالا، کاربران از تناسبی واقعی لذت خواهند برد که به سلیقه خودشان سفارشی می‌شود.

medium05

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید