۲۲ مهر ۱۳۹۷

رنگ مشکی تلویزیون‌های OLED ال‌جی؛ شیوه‌ای جدید برای مشاهده طبیعت

چرا رنگ مشکی برای عکاسان حرفه‌ای بسیار پر اهمیت می‌باشد؟ تفاوتی کوچک اما اساسی که موجب تعریف هر رنگ می‌شود. یک اصل اساسی که تا به حال به این اندازه کامل نبوده است. چشمانتان را برای دیدن تمام رنگ‌هایی که تا کنون تجربه نکرده‌اید باز کنید.

آیا زیبایی و شکوه یک شب پر ستاره را به واسطه نور مصنوعی که شهر را در بر گرفته، از دست داده‌اید؟

 m_black2

آسمان در شب سرشار از رنگ‌ها و شگفتی‎‌ها می‌باشد، اما بعضی از مردم نمی‌توانند آن را مشاهده کنند، زیرا در شب آسمان توسط نورهای مصنوعی شهر احاطه می‌شود. اما هنگامی که از شهرهای نورانی دور شوید، می‌توانید شگفتی‌های آسمان در شب را مشاهده و ساعت‌ها به آن زل بزنید.

آیا در مورد رویداد عجیبی که در سرزمین یخی Reykjavík، هنگام خاموشی کامل در شب برای پدیدار شدن شفق شمالی اتفاق افتاد شنیده‌اید؟

black3

برای مدت طولانی، نور مصنوعی شهرها شگفتی‌های طبیعی آسمان در شب را مقلوب خود کرده است. اما یک شب در سال 2006، مردم تمام چراغ‌های خود را خاموش می‌کنند. در حالی که تاریکی تمام شهر را احاطه می‌کند، شگفتی شفق شمالی در آسمان نمایان می‌شود و رنگ‌هایی زیبا و زنده در اعماق تاریکی مطلق، به نمایش در می‌آورد.

این اصل در رابطه با تلویزیون OLED ال‌جی نیز صادق است.

def_bg

زمانی که رنگ‌ها طبیعی و همانند زندگی واقعی هستند، هیچ محدودیتی برای آنچه که دیده می‌شود وجود ندارد. هر آنچه که پیش از این محو و همانند سایه‌ بوده است، حالا بسیار شفاف و واضح دیده می‌شود. تصویری بدون نقص در تمام زوایا امکان نمایش عریض‌تر جزئیات را امکان پذیر می‌کند.

ال‌جی با عرضه تلویزیون OLED پیشتاز بوده و به سرعت به عنوان الگو در این صنعت قرار گرفته است.

تمام جهان از فناوری تلوزیون OLED ال‌جی که مشکی مطلق و رنگ‌های مطابق دنیای واقعی را برای نمایش هر چه بهتر تصاویر ارائه کرده است، شگفت ‌زده شده‌اند.

 

نظر یک متخصص حرفه‌ای Adobe در مورد OLED Black

black4

“برای من HDR در قدرت نور خلاصه می‌شود و اینکه چگونه آن را کنترل کنیم و اینکه چگونه مشکی کاملا مشکی و سفیدی خالص می‌توان داشت.”David K Helmly / Adobe Systems, Inc / Sr. Manager World Wide Technical Field Team ProVideo –

black5

“در اینجا دو تلویزیون قرار دارد، یکی LED و دیگری OLED. عملا در تلویزیون OLED به اصطلاح پخش نا مناسب نور سفید پس‌زمینه‌ وجود ندارد. به صورت ساده مشکی خالص با کم کردن سطح ولتاژ هر پیکسل به ساخته می‌شود. شما به سرعت این موضوع را متوجه می‌شوید که زمانی که تمام پیکسل‌های تلویزیون مشکی خالص شوند، مانند این می‌باشد که تلویزیون خاموش است.”

نظر شریک رسمی NASA در رابطه با تلویزیون OLED ال‌جی

black6

“تلویزیون OLED ال‌جی توانایی بالایی در جهت نمایش مشکی با عمق زیاد را دارا می‌باشد. در این رابطه کانال تلویزیونی NASA TV UHD اخیرا اعلام کرده است که تلویزیون OLED ال‌جی، بهترین گزینه ممکن برای تجربه بصری واقعی‌تر از فضا می‌باشد.”– Harmonic، شریک رسمی NASA در پخش کانال NASA TV UHD

مشکی مطلق در تلویزیون OLED ال‌جی رسانه‌ها و حرفه‌ای‌های سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

black7

سراسر جهان از فناوری OLED ال‌جی که می‌تواند مشکی مطلق و رنگ‌های مطابق دنیای واقعی را در جهت نمایش هر چه بهتر تصاویر ارائه کند، شگفت زده شده‌اند.

تلویزیون OLED ال‌جی روشن است یا خاموش؟

black8

درباره Chris PirilloChris Pirillo از سال 1996 در صنعت چاپ و نشر محتوای مشغول به کار می‌باشد. او اولین شرکت خود LockerGnome را در زمینه ارائه دانش کاربردی فناوری به میلیون‌ها نفر فعالیت می‌کند را بعد از دست یافتن به مدرک تحصیلی آموزش زبان انگلیسی، تاسیس کرده است. طولی نکشید که او متخصص در رشد جوامع آنلاین شد، این مهارت را به خدمت گرفت تا او در دانش اینترنت به تکامل برسد. او میزبانی برنامه‌های تلویزیونی، کنفرانس‌ها و برناهمه‌های رادیویی را به عهده داشته و اغلب به توضیح اصطلاحات “geek” ها به صورت ساده برای درک افراد عادی پرداخته است.

۱ نظر

مشاوره تخصصی وب eNext ۲۴ مهر ۱۳۹۷ پاسخ

عالیه

نظر دهید