۳۰ دی ۱۳۹۷

بلندگوی خطی ال‌جی SL9YG؛ برنده جایزه بهترین نوآوری در نمایشگاه CES 2019

بلندگوهای خطی جدید ال‌جی، که برنده جایزه بهترین نوآوری از نمایشگاه CES 2019 شده‌اند، بهترین عملکرد و قابلیت‌های هوشمند را در خود گنجانده و صدای سینمای خانگی را به استاندارد بالاتری ارتقا می‌دهند.

بلندگوهای خطی یا ساندبارهای جدید ال‌جی کیفیت صدای بی‌نظیری را از طریق همکاری با شرکت مریدین آئودیو (Meridian Audio)، شرکت پیشگام در صنعت صدای باکیفیت، به همراه امکانات هوشمند و طراحی شیک و مدرن ارائه می‌دهند. مجموعه ۲۰۱۹ از بلندگوهای خطی ال‌جی با انتشار صدای قدرتمند و چندبعدی تمامی گوشه‌ و کنارهای اتاق را از صدا پر کرده و علاوه بر این، به هوش مصنوعی مجهز نیز شده‌اند. این بلندگوهای خطی که تجربه کاربری غوطه‌ورکننده و هیجان‌انگیزی را خلق می‌کنند، دو جایزه نوآوری از CES 2019 (برای مدل‌های SL9YG و SL10YG) دریافت کرده‌ و در بخش رقابتی خود صدرنشین شدند تا جایزه پرافتخار بهترین نوآوری را به خانه ببرند.

ال‌جی از طریق همکاری نزدیک با شرکت مریدین به بهبود کیفیت صدا در مجموعه محصولات خود می‌افزاید تا فناوری انقلابی خود را به سه مدل ساندبار امسال (مدل‌های SL10YG ،SL9YG و SL8YG) گسترش دهد.

LG SL10YG Soundbar 001

ساندبارهای پیشرفته ال‌جی در مدل‌های SL10 ،SL9 و SL8 از دو فناوری تحسین‌شده Dolby Atmos و DTS:X پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند از صدای فراگیر واقعی و باورنکردنی نفس‌گیری لذت ببرند که به نظر می‌رسد از چندین سو و عمق مخاطبان را احاطه می‌کند.

lg-soundbar-ces-2019_5-2

بلندگوهای خطی جدید ال‌جی علاوه بر کیفیت صدای برتر و قدرتمندتری که وضوح بالایی دارد از قابلیت‌های هوشمند هوش مصنوعی و تشخیص صدای با دستیار صوتی گوگل برخوردار هستند.

ساندبارهای ۲۰۱۹ ال‌جی طراحی مدرن و کمینه‌گرایی دارد که کاملا با سبک شیک تلویزیون‌های‌ OLED ال‌جی متناسب هستند و در زمانی که زیر تلویزیون‌های نسل جدید قرار می‌گیرند زیبایی یکپارچه‌ای را به نمایش می‌گذارند. عمق بلندگوی خطی SL9 ال‌جی ۵۷ میلی‌متر است و هنگامی که روی دیوار نصب می‌شود ظاهر زیبا، تمیز و مرتبی را در عین حفظ فضا ایجاد می‌کند. حسگر ژیروسکوپ در این محصول وضعیت قرار گرفتن آن روی دیوار یا سطح صاف را می‌سنجد و متعادل می‌کند تا بهترین کیفیت صدا را از جهات مختلف به گوش شنونده برساند. بلندگوی SL9 ال‌جی با طراحی متمایز خود جایزه پرافتخار Best of Innovation (بهترین نوآوری) را از نمایشگاه CES 2019 به خود اختصاص داده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید